Bekijk volle/desktop versie : Zwanger worden; iemand tips voor een man die zwak zaad heeft?



Pagina's : [1] 2 3

01-01-2010, 14:52
Hey dames,

hebben jullie tips voor als een man zwak zaad heeft? Dadels eten doet hij al. Nog iemand iets anders?

Mijn vriendin is al jaren bezig met zwanger raken, het is niet onmogelijk om zwanger te raken zeggen de doktoren.

Maar ja, t laat wel op zich wachten!

Ze heeft al insiminatie gehad maar dat is helaas ook niet gelukt.

01-01-2010, 14:55


peper eten daar wordt ie pipi wel een papa van!

01-01-2010, 15:36
gemberpillen schijnen goed te zijn voor de mannelijke vruchtbaarheid

01-01-2010, 15:43
Ik had het ergens gelezen zal het later opzoeken insha Allah, tenzij ik dat boek heb uitgeleend...

Maar mischien ook dit?:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/a-6845515/slaapkamerproducten/honingmix-voor-hem

01-01-2010, 15:54


Kunnen ze haar niet in het ziekenhuis helpen?

01-01-2010, 20:45

Citaat door yaya_sale:
Ik had het ergens gelezen zal het later opzoeken insha Allah, tenzij ik dat boek heb uitgeleend...

Maar mischien ook dit?:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/a-6845515/slaapkamerproducten/honingmix-voor-hem



Ja graag dank je wel.

En die link dat je gaf, ik kan er niet uit opmaken dat het het zaad versterkt?

01-01-2010, 20:46

Citaat door Leeuwin_:
Kunnen ze haar niet in het ziekenhuis helpen?


Ze is wel onder behandeling maar ik dacht misschien heeft iemand tips.

Ik heb veel tips gelezen voor vrouwen maar niet voor mannen.

01-01-2010, 21:13
Zuster deze tip heb ik voor je,

Zwarte zaad(olie) Habat sawda

De profeet vrede zij met hem heeft overgeleverd dat habat sawda een remedie is tegen alle ziekten behalve de dood

Boekhari rapporteert de volgende ahadieth:
Volumn 007, Book 071, Hadith Number 591.(Bukhari)

Maar er was nog iets anders ik herriner het me niet meer, en dat boek heb ik helaas uitgeleend, maar het was iets met 1 kilo pure honing en die honingbrood of 1 kilo honingbrood ik weet het niet meer precies, waar hij dan elke dag van moet eten een bepaalde hoeveelheid.

Mocht ik het nog vinden zal ik het plaatsen insha Allah

01-01-2010, 21:15
Rookt je man?

01-01-2010, 21:16
Ik las laatst n onderzoek over vrouwen die een ivf ondergaan, dat als ze na de behandeling n kwartier blijven liggen dat er beduidend meer kans op zwnagerschap is.

Dus ik zou zeggen na het fukkie fukkie doen, beentjes in de lucht (dit keer beentjes bijelkaar ) en 15 minuten wachten en........pizzaaaaaaaa


haha sorry ben in een melige bui maar deze reactie is verder wel bloedserieus

01-01-2010, 21:19

Citaat door laperla:
Ik las laatst n onderzoek over vrouwen die een ivf ondergaan, dat als ze na de behandeling n kwartier blijven liggen dat er beduidend meer kans op zwnagerschap is.

Dus ik zou zeggen na het fukkie fukkie doen, beentjes in de lucht (dit keer beentjes bijelkaar ) en 15 minuten wachten en........pizzaaaaaaaa


haha sorry ben in een melige bui maar deze reactie is verder wel bloedserieus



haha ja dat is ook goed voor vrouwen die op de normale manier zwanger willen raken.

02-01-2010, 01:17
ik heb ooit gehoord dat een man veel noten moeten eten dat is goed voor de sperma. Geen strakke boxers want dan is het ook niet goed voor meneer daar beneden. oja ei en yoghurt is ook goed voor de heren

02-01-2010, 01:59


Dames, is dat waar dat als je een onregelmatige menstruatie hebt, je moeilijker zwanger kunt geraken?

02-01-2010, 02:49

Citaat door anoniemo:
Dames, is dat waar dat als je een onregelmatige menstruatie hebt, je moeilijker zwanger kunt geraken?



Ik denk het wel want als je onregelmatig bent is je eiersprong ook onregelmatig. Ik ben ook onregelmatig ong en toen ik zwanger wou worden kwam ik erachter dat ik pas rond de 17 e dag mijn eiersprong had inpv de gemiddelde 14e dag.

02-01-2010, 02:49

Citaat door Inspiratieloos.:
Hey dames,

hebben jullie tips voor als een man zwak zaad heeft? Dadels eten doet hij al. Nog iemand iets anders?

Mijn vriendin is al jaren bezig met zwanger raken, het is niet onmogelijk om zwanger te raken zeggen de doktoren.

Maar ja, t laat wel op zich wachten!

Ze heeft al insiminatie gehad maar dat is helaas ook niet gelukt.


vijgen.
zijn goed voor de zaadproductie.
kan alleen de hadith niet vinden.

Pagina's : [1] 2 3