Bekijk volle/desktop versie : klusjesman(vrouq) gezocht



Pagina's : [1] 2

01-01-2010, 14:12
Welke handige man kan tegen betaling klusjes in huis doeN?
Denk dan aan: gordijnen ophangen, schilderijen ophangen, verfen etc..


Dus vrouwen ken je zo iemand?
Pm me!!

01-01-2010, 14:40


Mijn man heeft ook nooit tijd om dat soort kleine klusjes te doen. Hij heeft zelf de traphekjes nog niet geplaatst .

Heel veel succes met het vinden van iemand, heb je geen handige broer of vader, schoonvader, zwager?

01-01-2010, 14:42

Citaat door ikwilafstuderen:
Mijn man heeft ook nooit tijd om dat soort kleine klusjes te doen. Hij heeft zelf de traphekjes nog niet geplaatst .

Heel veel succes met het vinden van iemand, heb je geen handige broer of vader, schoonvader, zwager?


Broer is onhandig..
Vader is te oud/ziek hiervoor
Schoonvader: marokko
Zwager: al vallen de muren op me: HELL NO!

01-01-2010, 14:47

Citaat door mmu2:
Broer is onhandig..
Vader is te oud/ziek hiervoor
Schoonvader: marokko
Zwager: al vallen de muren op me: HELL NO!


Tja dan kan ik je ook niet helpen, misschien is er hier een lid met een handige man?

01-01-2010, 16:07


Gordijnen en schilderijen ophangen, behangen en verven en andere kleine klussen doe ik gewoon zelf, is helemaal niet moeilijk en best leuk om te doen, probeer het maar eens!

01-01-2010, 16:09

Citaat door juf.:
Gordijnen en schilderijen ophangen, behangen en verven en andere kleine klussen doe ik gewoon zelf, is helemaal niet moeilijk en best leuk om te doen, probeer het maar eens!


Ik doe ALLES al... ben het zat.
Ik heb ook last van mijn rug en een dreumes van 1,5 jaar rond lopen.

01-01-2010, 16:10

Citaat door mmu2:
Ik doe ALLES al... ben het zat.
Ik heb ook last van mijn rug en een dreumes van 1,5 jaar rond lopen.


heb je op marktplaats gekeken? er zijn daar best veel klusjesmannen die hun diensten aanbieden.

01-01-2010, 16:46

Citaat door juf.:
Gordijnen en schilderijen ophangen, behangen en verven en andere kleine klussen doe ik gewoon zelf, is helemaal niet moeilijk en best leuk om te doen, probeer het maar eens!


Tbarkallah, wat knap zeg, mij lukt het niet. Ik wilde de gordijnen van mijn dochter ophangen, dus heb ik zehma geprobeerd om te boren. Hoeveel kracht ik ook zette het lukte mij gewoon niet. Uiteindelijk heeft een buurman een hoop klusjes gedaan zoals de lampen en gordijnrails ophangen en hb ik hem 50euro gegeven.

01-01-2010, 16:48

Citaat door ikwilafstuderen:
Tbarkallah, wat knap zeg, mij lukt het niet. Ik wilde de gordijnen van mijn dochter ophangen, dus heb ik zehma geprobeerd om te boren. Hoeveel kracht ik ook zette het lukte mij gewoon niet. Uiteindelijk heeft een buurman een hoop klusjes gedaan zoals de lampen en gordijnrails ophangen en hb ik hem 50euro gegeven.


Met goede gereedschap kun je bijna alles zelf doen, of je moet echt 2 linkerhanden hebben en dan is het wel fijn om een handige buurman te hebben!

01-01-2010, 16:49
IK GA ook op Marktplaats kijken.

01-01-2010, 16:58

Citaat door juf.:
Met goede gereedschap kun je bijna alles zelf doen, of je moet echt 2 linkerhanden hebben en dan is het wel fijn om een handige buurman te hebben!


Wallah ik heb het zo vaak geprobeerd maar het lukt mij gewoon niet, we hebben best een goede klopboormachine maar helaas. We zijn 7 maanden geleden verhuisd en de grote dingen hebben we laten doen, maar die kleine klusjes zoals de gordijnen en lampen moet je echt zelf doen. Ik kan het niet en hij heeft geen tijd. Nu durf ik niet te boren omdat ik bang ben om lelijke gaten te maken

01-01-2010, 17:00

Citaat door ikwilafstuderen:
Wallah ik heb het zo vaak geprobeerd maar het lukt mij gewoon niet, we hebben best een goede klopboormachine maar helaas. We zijn 7 maanden geleden verhuisd en de grote dingen hebben we laten doen, maar die kleine klusjes zoals de gordijnen en lampen moet je echt zelf doen. Ik kan het niet en hij heeft geen tijd. Nu durf ik niet te boren omdat ik bang ben om lelijke gaten te maken


Ik ben dol op boren! ik kan dan al mijn frustraties kwijt!

gewoon de boormachine recht houden en jouw kracht gebruiken!

01-01-2010, 17:01



Citaat door juf.:
Ik ben dol op boren! ik kan dan al mijn frustraties kwijt!

gewoon de boormachine recht houden en jouw kracht gebruiken!


Ik zou zeggen kom een keer langs, dan ga jij boren en maak ik een lekkere cake

01-01-2010, 17:03

Citaat door ikwilafstuderen:
Ik zou zeggen kom een keer langs, dan ga jij boren en maak ik een lekkere cake


Is goed! (niet om op te scheppen maar ik maak trouwens ook heerlijke cakes!)

waar woon je?

01-01-2010, 17:31

Citaat door juf.:
Is goed! (niet om op te scheppen maar ik maak trouwens ook heerlijke cakes!)

waar woon je?


omgeving gouda

Pagina's : [1] 2