Bekijk volle/desktop versie : Autokenners opgelet!



Pagina's : [1] 2 3

01-01-2010, 12:42
Stel dat je distrubitieriem kapot gaat. Dan is in prinvipe je hele auto kapot?

Wat te doen nu?


01-01-2010, 13:17



Citaat door mokkamoker:
Stel dat je distrubitieriem kapot gaat. Dan is in prinvipe je hele auto kapot?

Wat te doen nu?




als die knapt dan ben ik bang dat het je blok overbodig is geworde en dus vervange die motorrrr

01-01-2010, 13:27

Citaat door boyfrommaroc:
als die knapt dan ben ik bang dat het je blok overbodig is geworde en dus vervange die motorrrr


K weet niet man wat k moet doen. Hij start nog wel, k heb er ook niet mee gereden. K starte de auto en niet eens 2 straten verder was ie al geknapt allemaal rook onder me auto vandaan....ben k terug gereden en toen zag k die distrubitieriem liggen. K denk dat k hem gewoon na de sloop ga brengen of op marktplaats zet

01-01-2010, 16:27

Citaat door mokkamoker:
K weet niet man wat k moet doen. Hij start nog wel, k heb er ook niet mee gereden. K starte de auto en niet eens 2 straten verder was ie al geknapt allemaal rook onder me auto vandaan....ben k terug gereden en toen zag k die distrubitieriem liggen. K denk dat k hem gewoon na de sloop ga brengen of op marktplaats zet



Zo te horen is die toe aan vervanging. Ooit had ik hetzelfde probleem, kon er wel gwn meerijden maar wou het risico niet nemen dat ie zou knappen, dus had hem meteen laten vervangen

Succes

01-01-2010, 19:45


Afhankelijk van de ernst! De schade kan doorlopen tot aan de motor, in ergste gevallen

01-01-2010, 19:46
Wat voor auto is het?

01-01-2010, 22:49
Als de reperatiekosten dichtbij de waarde van de auto liggen, dan zou ik hem verkopen/sloop.

02-01-2010, 00:04

Citaat door mokkamoker:
K weet niet man wat k moet doen. Hij start nog wel, k heb er ook niet mee gereden. K starte de auto en niet eens 2 straten verder was ie al geknapt allemaal rook onder me auto vandaan....ben k terug gereden en toen zag k die distrubitieriem liggen. K denk dat k hem gewoon na de sloop ga brengen of op marktplaats zet



volgens mij is bij jou de multiriem of dynamoriem kapot

kost ongeveer 30 a 40 euro om te vervangen.

distributieriem zit meestal ingebouwd en die valt er niet zomaar uit, en als je distributieriem knapt, dan kun je geen meter verder meer rijden.

02-01-2010, 00:28
Ik heb ook een vraag hoeveel ken rijden met een distrubieriem van een golf 4 tdi en kan je ook kijken of hij echt is vervangen door de vorige eigenaar of niet want die zegt dat hij hem heb vervangen maar hij heb geen factuur?

02-01-2010, 04:50

Citaat door boyfrommaroc:
als die knapt dan ben ik bang dat het je blok overbodig is geworde en dus vervange die motorrrr



onder de 100 euro heb je dat gemaakt je overdrijft

02-01-2010, 11:27
als een ervaren monteur kan ik je zeggen, dat je ongeveer tussen de 175 en 250 euro kwijt bent om de dist.riem te repareren.

02-01-2010, 13:09

Citaat door Je-Ex-Vriendje:
onder de 100 euro heb je dat gemaakt je overdrijft


Onzin
Een distributieriem vervangen kost veel meer dan dat.

02-01-2010, 13:10



Citaat door bellahsen:
als een ervaren monteur kan ik je zeggen, dat je ongeveer tussen de 175 en 250 euro kwijt bent om de dist.riem te repareren.


Ze heeft niets aan een nieuwe distributieriem, als de kleppen krom zijn...

02-01-2010, 13:12

Citaat door castrol:
volgens mij is bij jou de multiriem of dynamoriem kapot

kost ongeveer 30 a 40 euro om te vervangen.

distributieriem zit meestal ingebouwd en die valt er niet zomaar uit, en als je distributieriem knapt, dan kun je geen meter verder meer rijden.


Hij heeft hier wel een punt. Volgens mij start de motor niet eens als je de distributieriem geknapt is.

02-01-2010, 13:19

Citaat door Drifter:
Hij heeft hier wel een punt. Volgens mij start de motor niet eens als je de distributieriem geknapt is.



Ken je ook een antwoord op mijn vraag geven

Pagina's : [1] 2 3