Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tips & Tricks voor stijl haar



Pagina's : [1] 2 3

31-12-2009, 19:27

[CENTER][SIZE="2"]
Dag dames

Plaats alle goeie producten ( shampoo, creme spoelingen, iets tegen haaruitval, beschadiging van haar ... ) , tips, afraders, stijltangen, ANYWAY alll wat je maar weet ....

Alles om moooi glad haar te krijgen

UUPPPPPPPPP

[/SIZE]

[/CENTER]

31-12-2009, 19:30


Uuuuuupppppppppppppppp

31-12-2009, 19:31
Biosilk en de lijn van CHI. De tang van Remmington of CHI voldoet prima. Verder is het een kwestie van je haar goed wassen, drogen en goed stijl tangen.

31-12-2009, 19:35

Citaat door cheima:
Biosilk en de lijn van CHI. De tang van Remmington of CHI voldoet prima. Verder is het een kwestie van je haar goed wassen, drogen en goed stijl tangen.




aahh thanks , ja ik wil die stijltang van CHI kopen ma die zijn kei duur , en waar kun je ze halen dan?

31-12-2009, 19:36



Citaat door CCandYY_:
upp



31-12-2009, 19:44

Citaat door sweetmocrogirl:
aahh thanks , ja ik wil die stijltang van CHI kopen ma die zijn kei duur , en waar kun je ze halen dan?


Cosmo kappers of http://www.haarshop.nl.

31-12-2009, 19:54

Citaat door sweetmocrogirl:




31-12-2009, 20:02
Je haar stijlen is slecht

31-12-2009, 20:06

Citaat door Sissa:
Je haar stijlen is slecht



i know maar anders ziet het er echt niet uit

31-12-2009, 20:08

Citaat door sweetmocrogirl:
i know maar anders ziet het er echt niet uit


Heb je van die kleine krulletjes?
Ik heb van die grote maar toch

Ik stijl het ook soms,
maar als me haar wat langer is stijl ik het nooit meer haha

31-12-2009, 20:27

Citaat door Sissa:
Heb je van die kleine krulletjes?
Ik heb van die grote maar toch

Ik stijl het ook soms,
maar als me haar wat langer is stijl ik het nooit meer haha



Ik heb niet eens krullen dat is juist het ergste, ik heb van da pluizig haar , niet krullend niet stijl;

Ik moet het gewoon stijlen anders trekt het echt helemaaal op niets , heb nu een recht pony, en me haar komt net onder me schouders.

Gestijlt is het echt mooi, maar zonder Your biggest nightmare

31-12-2009, 20:29

Citaat door Butterfly17:
De chitang va Farouk is goed.
Ik heb hem voor €100,- gekocht bij John Berends. Google maar ff, ze bezorgen 'm gratis. Bovendien krijg je er een beschermspray bij.

Ik was mijn haar altijd heel goed en laat het natuurlijk drogen, dus niet met een fohn. Als ik het wil stijlen, dan gebruik ik eerst een serum van John Frieda en vervolgens die spray. En dan: stijlen maar



oooh heerrlijk , ik wil die stijltang ook gaan halen, maar valt je haar daar ook vanuit? want me haar valt nu echt vollebak uit, ik gebruik nu pilletjes enal, daarom wil overschakelen naar een stijltang die me haar veel minder beschadigt en laat uitvallen

31-12-2009, 20:45


bij mij is het heel leuk en aardig als ik ze gestyld heb,
maar als ik eenmaal de deur uit ben, gaat alles heel golvend en pluizend staan.
ik ben mn haar echt spuug zat!!

wie heeft tips voor mij?

31-12-2009, 20:48

Citaat door sweetmocrogirl:
oooh heerrlijk , ik wil die stijltang ook gaan halen, maar valt je haar daar ook vanuit? want me haar valt nu echt vollebak uit, ik gebruik nu pilletjes enal, daarom wil overschakelen naar een stijltang die me haar veel minder beschadigt en laat uitvallen


He meid ik heb bijna hetzelfde probleem gehad. En door het zoeken en lezen heb ik zoveel ontdekt en geleerd. Ik straighte mijn haar maar dat doe ik nooit meer, het schijnt namelijk dat ik krullen heb. Had veel haaruitval en van alles heeft maar 1 ding geholpen. En dat is het 3 keer in de week je hoofdhuid 5 min inmasseren met olijfolie!!! En de volgende dag uitwassen. Verder heb ik het ergste ontdekt en dat al die dingen die we in ons haar doen troep zit. Giftige schadelijke stoffen. Lees de topic over shampoo met silliconen. Die is hier ergens te vinden. Als je wil kan ik de link voor je opzoeken.. Daarom stap ik helemaal over naar de natuurlijke dingen!

31-12-2009, 21:01
meisjes weet iemand mss welke haarstijler goe is. Ik wil volgende week een stijler kopen ik gebruik momenteel die van babyliss wet and dry die is egt goe maar probleem bij mij is ik heb dik, lang haar en veeeel krulleen en wnr ik mijn haar begin te stijlen ben ik er een minimum een uur mee bezig. Ik zoek een haar stijler die goe is. Ik heb gehoord van remmington maar welke raade jullie mijn aan. En ik heb ook iets gehoord van CHI stijltang maar nooit ergens in belgie gevonden.

helppp plzzz

Pagina's : [1] 2 3