Bekijk volle/desktop versie : Tell Sell



31-12-2009, 18:33
Wie kent dat apparaat die bakt, stoomt, braadt en echt alles. Wie heeft m thuis??? Ik ga even een link zoeken met een foto

Groetjessss

31-12-2009, 18:36


http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Halogen_Oven/default.aspx?phid=705

01-01-2010, 12:29
Niemanddd????????????

01-01-2010, 16:18

Citaat door Miss.Halima:
Wie kent dat apparaat die bakt, stoomt, braadt en echt alles. Wie heeft m thuis??? Ik ga even een link zoeken met een foto

Groetjessss


Mijn man heeft cholersterol en moet een beetje op z'n voeding letten. En een keertje zag hij die reclame op tv en vroeg om die te bestellen. TOen ben ik op het net aan 't zoeken geweest om te zien of die wel zo goed is en toen bleek dat die helemaal niet deed zoals in de reclame. Het vlees moet je wel omdraaien, het duurde veel langer, en het zag helemaal niet zo mooi goudbruin. Toen heb ik maar afgehaakt...

01-01-2010, 18:06



Citaat door fritje:
Mijn man heeft cholersterol en moet een beetje op z'n voeding letten. En een keertje zag hij die reclame op tv en vroeg om die te bestellen. TOen ben ik op het net aan 't zoeken geweest om te zien of die wel zo goed is en toen bleek dat die helemaal niet deed zoals in de reclame. Het vlees moet je wel omdraaien, het duurde veel langer, en het zag helemaal niet zo mooi goudbruin. Toen heb ik maar afgehaakt...



ooo wat stomm... het leek echt een droom.. ahahah dan zou koken echt makklijk zijn he..

jmmr

01-01-2010, 18:29

Citaat door fritje:
Mijn man heeft cholersterol en moet een beetje op z'n voeding letten. En een keertje zag hij die reclame op tv en vroeg om die te bestellen. TOen ben ik op het net aan 't zoeken geweest om te zien of die wel zo goed is en toen bleek dat die helemaal niet deed zoals in de reclame. Het vlees moet je wel omdraaien, het duurde veel langer, en het zag helemaal niet zo mooi goudbruin. Toen heb ik maar afgehaakt...



Klopt, veel spullen die ze via tell sel verkopen is troep.

01-01-2010, 22:14
een tijdje geleden kon je precies zo een apparraat ook bij de kruidvat kopen en daar was ie een stuk goedkoper.

01-01-2010, 23:02
Tv reclame daar trap ik dus echt niet in. Klinkt allemaal mooi en makkelijk maar je raakt alleen je geld eraan kwijt. En wat krijg je ervoor terug? Troep.

03-01-2010, 13:53
Ik heb m cadeau gekregen, maar vind m ook niks. We warmen er eigenlijk alleen brood in op, maar voor de rest vind ik m niet goed. krieltjes heb ik er een keer in gedaan en die bleven maar hard, muffins in geprobeerd, maar de binnenkant was heel zacht en buitenkant hard. Heb er ook zalm en vlees in geprobeerd, maar dat was ook niks. Dus dames, ik raad jullie het af.