Bekijk volle/desktop versie : Ik Sterf Duizend Doden Bij De Gedachte Dat Als Ik Getrouwd Ben, Na Mn Huwelijksnacht



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-12-2009, 15:21
Wollah ff serieus, je hebt je ''ware'' gevonden, na weet ik hoelang plannen en regelen ga je eindelijk trouwen. Je feest was subliem, alles was zoals jullie wouden enz enz. En dan komt t moment dat jy en manlief t feest verlaten. Neemt afscheid, gaat zoals t hoort eerst uiteraard een potje janken en snot all over the place. En dan komt de huwelijksnacht. nerveus, bang, zenuwachtig enz enz.



The Next Morning:

Je word wakker met manlief, en dan ben je na t intiem zn met je man weer met je fam. Lkkr boeiend, maar nu komt t... je ouders, en dan heb ik t voornamelijk over mn ALLERRRRRR liefste, coolste vader EVERRRRR!!! Die gedacht nekt mij, dat je weer bij je fam bent en hij weet dat je intiem bent geweest en geen meisje meer bent. T zelfde is als je moet aankondigen dat je zwanger bent, dan weet hij gewoon dat jy en manlief sex hebben gehad. OOOOHHH MYYY GODDDD!! Billah die gedachte maakt mij helemaal ziek, serieus. Schaam mij echt diep wollah, zou t ook nooit zeggen als ik eenmaal zwanger zou zijn. Zou t aan mn ma vertellen en dat zij t tegen mn pa moet zeggen. En na mn trouwfeest GELIJK op huwelijksreis van 2weken, zodat ik mn ouders op zn minst 2weken na de daad niet hoef te zien en zo ff de diepe diepe schaamte 2weken kan uitstellen.





Dat was t weer voor vandaag, ga nu oliebollen halen, en als er rare zinnen of woorden in mn tekst staan, neem t mij dan vooral niet kwalijk. Dat komt door die klote straatratten die de hele godganse dag rotjes afsteken, waardoor ik schrik en mn vingers rare moves maken en mn vingers ineens door de schrik op een willekeurige letter terecht komen, dus dat.

31-12-2009, 15:26


Komt doordat sommige ouders 'seks' overbrengen als iets hashoumma . Een hele verkeerde methode van opvoeden.

31-12-2009, 15:28

Citaat door deVerdeler:
Komt doordat sommige ouders 'seks' overbrengen als iets hashoumma . Een hele verkeerde methode van opvoeden.

nee je moet toch met je ouders over sex praten

31-12-2009, 15:29
I feel you hahahahah

31-12-2009, 15:30



Citaat door deVerdeler:
Komt doordat sommige ouders 'seks' overbrengen als iets hashoumma . Een hele verkeerde methode van opvoeden.
Nou, voor mn ma zou ik mij niet zo heel erg schamen, en met mn pa heb ik hmdl een super goede band en zn close met elkaar, maar dit is niet zomaar iets. En zeker niet iets dat ik wil dat mn pa weet over mij.

T hoort erbij als je getrouwd bent, t is normaal, maar toch die gedachte......pffff. Hoe moet je je gedragen enz, ze weten gewoon dat t nu anders is. Hun kleine meid is nu een vrouw geworden, is niks meer onschuldigs aan.

31-12-2009, 15:31

Citaat door Den--Haag:
nee je moet toch met je ouders over sex praten
Hahahahaha

31-12-2009, 15:31
ik zou me dan ook kapot schamen...!!! jeh erg gewoon

31-12-2009, 15:31

Citaat door SNOEPJJ__:
I feel you hahahahah
Hahahaha is toch erg, serieus!!

31-12-2009, 15:33

Citaat door Den--Haag:
nee je moet toch met je ouders over sex praten


Ja.

Ik en m'n moeder hebben het uitgebreid over gehad in mijn puberteit. Zo hoort het ook. Geen schaamte in ons religie.
Iedereen heeft lusten en behoeften. Een ouder die dit over brengt als taboe weet gew. niet hoe op te voeden.



Citaat door THERETURNOFKITY:
Nou, voor mn ma zou ik mij niet zo heel erg schamen, en met mn pa heb ik hmdl een super goede band en zn close met elkaar, maar dit is niet zomaar iets. En zeker niet iets dat ik wil dat mn pa weet over mij.

T hoort erbij als je getrouwd bent, t is normaal, maar toch die gedachte......pffff. Hoe moet je je gedragen enz, ze weten gewoon dat t nu anders is. Hun kleine meid is nu een vrouw geworden, is niks meer onschuldigs aan.


Alleen als je vader een bekrompen gedachtegang heeft zal hij het raar of vreemd vinden. Als hij dat niet heeft, hoef jij je nergens zorgen over te maken.

31-12-2009, 15:36

Citaat door deVerdeler:

Ja.

Ik en m'n moeder hebben het uitgebreid over gehad in mijn puberteit. Zo hoort het ook. Geen schaamte in ons religie.
Iedereen heeft lusten en behoeften. Een ouder die dit over brengt als taboe weet gew. niet hoe op te voeden


Overbodige zin.

31-12-2009, 15:38

Citaat door __Esmaatje__:
Overbodige zin.



Verklaar je nader, want dit is een groot issue.

31-12-2009, 15:40
Op momenten dat er mensen voor je aan de deur komen schaam je je ook diep, toch? Ik durf m'n pa dan niet aan te kijken, terwijl hij gewoon doet alsof er nooit wat gebeurt is.

31-12-2009, 15:40


hahah
jah daar heb ik ook vaak over na gedacht...
het lijkt me indd heel eng om na die dag zo tussen je ouders te zitten, terwijl ze weten wat je die nacht hebt uit gespookt..
voor al me broer willlieee, ik schaam me nu al diep laat staan dan!!!

31-12-2009, 15:41

Citaat door deVerdeler:


Verklaar je nader, want dit is een groot issue.


Mijn ouders hebben het nooit gehad over seks en ik mis helemaal niets. Ik kijk dan naar de opvoeding van mijn ouders, vandaar mijn reactie. Mocht ik ooit trouwen, zal ik alles bespreken met mijn kinderen. Maar om te zeggen dat een ouder dan niet kan opvoeding, vind ik 'grof' gezegd.

31-12-2009, 15:41

Citaat door deVerdeler:

Ja.

Ik en m'n moeder hebben het uitgebreid over gehad in mijn puberteit. Zo hoort het ook. Geen schaamte in ons religie.
Iedereen heeft lusten en behoeften. Een ouder die dit over brengt als taboe weet gew. niet hoe op te voeden.




Alleen als je vader een bekrompen gedachtegang heeft zal hij het raar of vreemd vinden. Als hij dat niet heeft, hoef jij je nergens zorgen over te maken.
Nee niet dat hij t raar of vreemd vind, dat bedoelde ik niet. Heb de meest relaxte vader hmdl, en is openminded. Bedoelde gewoon t feit dat hij dan eenmaal weet dat ik intiem ben geweest. Hebben een goede band hmdl met elkaar, maar zou mij echt doodschamen op t moment dat je weer met je ouders bent na de daad, omdat zij weten dat je t gedaan hebt. En zij weten dat t zo hoort en normaal is, maar toch voor mezelf...

Pagina's : [1] 2 3 4 5