Bekijk volle/desktop versie : zijn de jongens ook bang voor jullie broers?

Pagina's : 1 [2]

18-01-2006, 09:06

Citaat door ghazella:
hebben jullie dat ook dat jongens (geen marokanen) aan jou vragen of jullie broers hebben dan zeg ik ja en dan zeggen ze gelijk'nou ik hou afstand van jou' ik heb er eigenlijk wel voordeel aan want als zo'n gozer komt en dan zeg ik 'ik heb een broer en dan houden ze gelijk afstand . Terwijl mijn broers echt niet mijn leven bemoeien

hebben jullie dat ook????????

Ze zijn niet bang voor je broers, ze zien enkel op tegen de klappen die ze zullen ontvangen van je broer(s) als ze klaar zijn met het playen.

18-01-2006, 10:35

Dat heb je goed gezegd RisLaine.

Jongens die al zo beginnen zijn op een ding uit en dat is een meid gebruiken en weg ermee....als een jongen je echt te gek vind en je wilt dan zal hij echt wel met je omgaan ongeacht wie je broer is. Uiteindelijk zal hij ZELFS bij je vader aankloppen en je de hand vragen...maar nee tegenwoordig zijn het vaak jochies die zeggen dat ze respect voor je broer hebben oftewel ze zijn bang om klappen te vangen omdat de broer misschien ook weet hoe die gasten zijn players en meer niet.

Een echte man gaat ervoor !

18-01-2006, 10:39
ik heb 4 broers, en nog een hele stoet neven.... en 1 ding is duidelijk.. there watching me

18-01-2006, 10:45

Citaat door ghazella:
hebben jullie dat ook dat jongens (geen marokanen) aan jou vragen of jullie broers hebben dan zeg ik ja en dan zeggen ze gelijk'nou ik hou afstand van jou' ik heb er eigenlijk wel voordeel aan want als zo'n gozer komt en dan zeg ik 'ik heb een broer en dan houden ze gelijk afstand . Terwijl mijn broers echt niet mijn leven bemoeien

hebben jullie dat ook????????

bij wie komt dit bekend voor:

"Na huis na huis! Ik zeg naar huis naar huis!"

Pagina's : 1 [2]