Bekijk volle/desktop versie : VERLIEFD OP EEN NIET MOCRO

Pagina's : [1] 2 3

25-12-2001, 12:12
hallo beste mensen
me vriendin is verliefd maar niet op een marokkaan
en hij ook op haar
maar hij weet hoe de islam in elkaar zit en daarom durft ie niet naar haar toe te lopen

me vriendin begrijpt dat wel alleen nu word ze gek ze kan hem maar niet vergeten
dit is de eerste keer dat ze op een niet marokkaan verliefd word

ze vind het zo erg dat ze op hem verliefd is
ik voel me echt kxt als ik haar zo zie want ze wilt hem zo graag vergeten alleen dat gaat niet

ik heb echt alles geprobeerd maar elke keer als ze hem lang ziet lopen gaat ze weer huilen want ze wilt niet eens verliefd op hem zijn

wie heeft raad voor me vriendin
en hoe kan ik haar helpen en steunen
ik voel me schuldig en denk elke seconden aan haar

want wanneer zei pijn heeft heb ik dat ook

alsvast bedankt voor jullie antwoord

xxxjes semya

27-12-2001, 16:03

bedankt voor jullie berichten
ehm zorro het is me vriendin hoor niet ik hamdoelah en daarom ik voel me schuldig omdat dit me vriendin overkomt,want ik kan niks voor haar doen

groetjes

[Dit bericht is aangepast door SEMYA (aangepast op 27 december 2001).]

27-12-2001, 22:44
EVEN HOOR 3D GENERATION...MET JOU VALT TE PRATEN ANHAMDOULILAH...

EN WAT MR SORBO BETREFT WAT WIL JE ZEGGEN?? IK KAN ER ECHT GEEN TOUW AAN VAST KNOPEN...EN IK WEET WEL ZEKER DAT IK WEET WAT NEDERLANDS IS (VOORDAT IK ZO'N REACTIE KRIJG).

28-12-2001, 17:10
ask_me
ik vraag raad voor me vriendin en ik zou het erg op prijs stellen als je je commentaar voor je houd want daar vroeg ik niet om
de vraag was wie heeft raad voor me vriendin
en wie kan mij helpen haar steunen
wat is het toch triest dat er nog steeds mensen zijn met domme opmerkingen
we weten allemaal wel dat er erge dingen in de wereld gebeuren .
en allah zal hun helpen insa allah yarbi amien
maar hey verliefd zijn is menselijk en mensen steunen en helpen ook

alvast bedankt allemaal

groetjes

28-12-2001, 21:03

AKS_ME lees eens het verhaal goed voodat je weer eens antwoord

voor de 90ste keer het is me VRIENDIN!!!!!!!!!
zo ik hoop dat je het nu wel begrijpt

groetjes

29-12-2001, 12:25
Semya best zuster
stel de volgende vraag aan je vriendin: kies een van de twee de liefde van iemand die niet zelfs van Allah houdt en Allah ook niet van hem houdt ( omdat hij niet aan Hem gelooft )
of "" Ghadab Allah "'
het leven is heel kort , je lacht vandaag op aarde , en je zou huilen onder aarde ( de graaf), je zou alleen daarin blijven ,eenzaam tot de dag der opstanding die overeenkomt met 50.000 jaar van ons schaal
alharam Bayin wa alhalal Bayin , ik begrijp iets niet in dit raar wereld en in dit raar land
men weet apriori dat hij/zij iets Haram doet en hij/zij zoekt een advies
soebhanna Allah wat voor advies dan zal je vriendin kiezen en selecteren Semya ?
de meerderheids wet ? of de meningen van mensen die voor zijn
de aanpak van het prbleem is heel simpel
als ze van Allah houdt dan zal hij niet van hem houden
anders dan is het ander verhaal
de vijand van mijn vijand is mijn vriend
de vriend van mijn vriend is mijn vriend
de vijand van mijn vriend is mijn vijand
ik merk dit zo'n geval overal, wij moeten ook
weten de oorzaal om het probleem te op lossen , er zijn geen gevolgen zonder oorzaken
Allah Yahdina

02-01-2002, 10:24
Waarom gaat iedereen ervan uit dat een Marokkaans meisje per definitie moslim is?

Marokkaanse meisjes zijn misschien wel de grootste heidenen die er rond lopen. Zij bezitten absoluut geen el Iman uitzonderingen daar gelaten. Zij weten vaak helemaal niets van de Islam en eigenlijk zien zij de Islam alleen maar als een beperking van hun vrijheid. En daarom verbaast het mij allemaal niet wat ik hier lees.

Het maakt toch niet uit wat je tegen deze onzedelijke te.efjes zegt ze luisteren toch niet en zij doen toch wel "lekker" wat zij zelf willen.
Mijn advies is doe wat je niet laten kunt maar doe alsjeblieft niet net alsof jullie moslims zijn!

Ik behandel een Marokkaanse net als een Nederlandse. Ik behandel ze als smerige varkens!

doeidoei

02-01-2002, 12:00
Beste Chokran,

de manier waarop jij over andere mensen praat en ze schijnbaar behandelt, is een van de redenen waarom een hoop mensen op deze wereld, het gevoel krijgen dat de Islam geen vredelievende godsdienst is.

02-01-2002, 12:26
Een goededag manoftheworld,

de fout die de westerling keer op keer maakt is het gedrag van bepaalde individuen toerekenen aan de religie die zij volgen.

"De islam is perfect, maar moslims zijn net als elk ander mens niet perfect."

Jij doet met jou uitspraak, de Islam en vele goede moslims onrecht aan en je staat daar niet bij stil.

Wat zou jij ervan vinden als ik het gedrag van Bush, Berlusconi, Sharon e.a. zou toerekenen aan het Christendom en het Jodendom en vervolgens zeg dat het Christendom/Jodendom geen vredelievende godsdienst is? Als jij een Christen bent dan zou je vuurrood van boosheid worden.

Ik beschouw mijzelf niet eens als een moslim, want ik maak te veel fouten, maar ik zou het wel graag willen zijn en dat missen de Marokkaanse meiden van de bovengenoemde soort, de onzedelijke soort.

Ik zal ze als oud vuil behandelen net zoals ik de Hollandse sle.ttebakken behandel die met Jan en allemaal naar bed gaan, ach ja maar ik ben dan ook niet perfect.

02-01-2002, 12:52
Beste Chokran, helaas is de perceptie wat de mening van de mens vormt. Jij balanceert met je uitlatingen op de grens van religie en persoonlijk gedrag. Die scheidslijn is voor iemand die jouw berichten leest, en mischien ook wel voor jezelf erg moielijk te zien.

Ik heb geen voordelen over religies, ik ben zelf in verschillende culturen opgevoed, en ik geloof dat respect de basis vormt voor elke vorm van communicatie. Wat betreft de Islam specifiek overweeg ik om mij te bekeren.

02-01-2002, 14:10
Jij kan dan dus wel heel goed deze scheidslijn zien en dat is een goede zaak.

02-01-2002, 15:55
Chokran,

je bent weer aan het generaliseren!!! Je zegt:

ik behandel een marokaanse net als een nederlandse, ik behandel ze als smerige varkens.

Door deze uitspraak zeg je dus ervanuit te gaan dat zowel alle Nederlandse al alle Marokaanse meisje het verdienen om onrespectvol behandeld te worden. Ten eerste vraag ik me af wat voor afschuwelijks jij wel niet met vrouwen mee hebt moeten maken dat jouw wereldbeeld zo is geworden. En ten tweede wijs ik je er weer op dat er zowel slechte marokaanse meisjes als slechte nederlandse meisjes bestaan en dat er zowel goede marokaanse meisjes als goede nederlandse meisjes bestaan. Net zoals chinezen, turken, italianen en noem maar op.

Een bevolkingsgroep is niet slecht, sommige mensen zijn slecht!

Leer het eens!

02-01-2002, 16:46

Dank u wel voor de les meester Roy, maar als u goed leest dan ziet u dat ik terecht opmerk dat er uitzonderingen zijn op wat ik gezegd heb. Maar de meeste dames moeten inderdaad onrespectvol worden behandeld in verhouding tot hun onzedelijk gedrag.

Waarom ik dit zeg? Omdat het vaak er op lijkt alsof deze dames graag ho.er willen zijn. Zij willen voldoen aan het beeld wat zij hebben van bv. Kylie Minogue en J-Low. Dat betekent dat ook zij graag hun lichaam en hun ziel willen verkopen voor een beetje aandacht en juist dit is wat hun zo respectloos maakt.

Voor een Marokkaanse is het nog onbegrijpelijker want zij is opgevoed met een hoog zedelijk mxxxxx, een opvoeding waar eer een grote rol speelt. Een opvoeding waar je geleerd wordt dat het lichaam niet is gemaakt voor ieders ogen, een opvoeding waar je niet moet toegeven aan begeerte en geilheid, een islamitische opvoeding waar je geleerd wordt dat je geen vriendjes mag hebben voor het huwelijk en zeker geen sex.

Waar en wanneer zijn deze vulgaire dames de fout ingegaan?

Ik heb een zeer groot respect juist voor die dames die hun eigen lichaam respecteren en die maagd blijven tot het huwelijk.

De overige dames, de dames die niet bang zijn voor Allah en die door onzedelijkheid bedorven zijn, deze te.efjes zie ik niet anders dan dieren die je zo nu en dan een anale beurt moet geven. Tfoe!!

Soms ros ik ze in elkaar nadat ik mijn pretmayonaise in hun ogen heb gespoten.
Heerlijk is dat, een trap op hun re.et verkopen nadat ik ze zonder respect heb behandeld. Respect moet je verdienen!

02-01-2002, 17:23
Als jij hun ogen volspuit met je pretmayonaise, ben je toch net zo onzedelijk als die vrouwen. Ook jij bewaard je lichaam niet tot je huwelijk.

02-01-2002, 17:47
CHOKRAN door jouw soort gaan de marokkaanse meiden de fout in door jouw soort worden ze verleid
en ik zal je niet uitschelden ofzo
ik vroeg alleen om advies voor me vriendin dat was alles

het is triest dat toch nog over alle marokkaanse meiden slecht word gedacht
weet je wat het is jullie komen ze op de verkeerde plaatsen tegen een bent en nass vind je niet in disco's

en je hoeft ze niet uit te schelden voor hxxx allah zal hun wel straffen

Pagina's : [1] 2 3