Bekijk volle/desktop versie : Vader dwingt zoon tot heteroseks na vermoedens over homoseksualiteit

Pagina's : [1] 2

30-12-2009, 17:08
Tsjah, eerlijk is eerlijk je hebt toch liever dat je zoon hetero is, iedereen wil het beste voor zijn kind en een leven als homo is nu eenmaal veel moeilijker en ingewikkelder dan als je gewoon hetero bent.

30-12-2009, 17:12

Citaat door NetSlet:
Tsjah, eerlijk is eerlijk je hebt toch liever dat je zoon hetero is, iedereen wil het beste voor zijn kind en een leven als homo is nu eenmaal veel moeilijker en ingewikkelder dan als je gewoon hetero bent.

Maar een leven als hoerenloper is ook niks

als de jongen homo is
zal hij door een prostituee echt niet veranderen

30-12-2009, 17:14

Citaat door NetSlet:

Jouw profiel en OT, ik kom hier niet meer bij

30-12-2009, 17:15
Wanhopige vader. Begin maar alvast aan het acceptatie-proces zou ik zeggen.

30-12-2009, 17:15

leuke vader ik moest zelf voor mijn hoeren betalen!!!!
om later achter te komen dat ik ECHT niet val op vrouwen.

30-12-2009, 17:16
om later achter te komen dat ik ECHT niet l op vrouwen val.

30-12-2009, 17:16
om later achter te komen dat ik ECHT niet l op vrouwen val.

30-12-2009, 17:17

Citaat door rooiemao:
Maar een leven als hoerenloper is ook niks

als de jongen homo is
zal hij door een prostituee echt niet veranderen

Heb ik ook nooit gezegt.

Citaat door Amira_1986:
Jouw profiel en OT, ik kom hier niet meer bij

Hhaha tnx.

30-12-2009, 17:22

Citaat door McComa:
Homo"s zijn smerig.

hmm niet met je eens!!!! ziujn meestal inteliggente mensen ! en sex hebben is leuk

30-12-2009, 17:24
Toffe vader!

Het is toch maar een keuze

30-12-2009, 17:28
Topicstarter.... ben jij niet gewoon een Hollander die hier Marokko.nl zwart probeerd te maken? Wat moet een zogenaamde ''amateuristisch terroristje'' op gay.nl???

Doorzichtig ventje. Bah

30-12-2009, 17:31

Citaat door Amira_1986:
Topicstarter.... ben jij niet gewoon een Hollander die hier Marokko.nl zwart probeerd te maken? Wat moet een zogenaamde ''amateuristisch terroristje'' op gay.nl???

Doorzichtig ventje. Bah

het is die nederlandse nerd die al onder tientallen nicks is verbannen. hij is echt hopeloos, levenloos en zo een beetje allesloos.

30-12-2009, 17:36

Citaat door McComa:
Jouw broers gaan je echt klappen als ze er achter komen. En je gaat branden.
Ik heb geen broers wel broettjes mazzel dat ik heb is dat ze snappen dat ze niets te maken hebben met wie ik wip.
en mijn pa had een baard en al vroeg toen hij wilde dat ik met een nichtje de doschter van zijn zus dacht te trouwen. heb ik gezegt : met alle respect ik haat je ga mijn moeders huis uit! hij probeerde toen me aan te vallen.
maar ik gaf hem een trap.
en sinsdien zijn wij gelukkig en happy! en is die eikel weer terug naar marokko.

30-12-2009, 17:42

Citaat door MarocTelegraaf:
Ik heb geen broers wel broettjes mazzel dat ik heb is dat ze snappen dat ze niets te maken hebben met wie ik wip.
en mijn pa had een baard en al vroeg toen hij wilde dat ik met een nichtje de doschter van zijn zus dacht te trouwen. heb ik gezegt : met alle respect ik haat je ga mijn moeders huis uit! hij probeerde toen me aan te vallen.
en sinsdien zijn wij gelukkig en happy! en is die eikel weer terug naar marokko.

jij bent cool. maar dat wist ik al.

30-12-2009, 17:44

Citaat door MarocTelegraaf:

Vond je oke maar je bent gewoon een aanstellerd like al them others zo te zien. Bummer.

Pagina's : [1] 2