Bekijk volle/desktop versie : Tiptip! Mooiste Film Aller Tijden!!



Pagina's : [1] 2

30-12-2009, 08:30
[Lieve broeders en zusters,

Ik heb gisteravond de film 'De Vliegeraar' gezien. Het is een remake van het gelijknamige boek van Khaled Hosseini. Prachtig boek, en het verhaal net zo. Normaal boeien films me niet zo, ik ben ook meer van de comedy's à la Wayans brothers enzo. Maar tijdens deze film, ik heb zooooo veel gejankt, is een prachtig verhaal, mash'Allah. Zo droevig maar ook weer zo mooi, hoe ver iemand gaat voor zijn familie. Nooit eerder heb ik zo'n geweldige film gezien. Wie kent deze of wil hem nog zien? PM me voor een link, daarbij hoef je niet te downloaden, gwn online kijken! (gratis)

Beslama ]

30-12-2009, 09:51


je bedoelt kiterunner met die twee jongetjes

30-12-2009, 10:48
Toch vond ik het boek boeiender om te lezen dan de film zelf.

Weet je welke film ook mooi is; The Shawhanks Redemption, staat momenteel ook op nr.1 op IMBD.


30-12-2009, 22:02
ja ik vond het boek ook veel interessanter dan de film..

30-12-2009, 23:20



Citaat door Mevr_:
ja ik vond het boek ook veel interessanter dan de film..


Ja hee, vooral als je eerst het boek gelezen hebt en dan de film bekijkt.

Hou je van zulke boeken?

30-12-2009, 23:23
ja precies, de film viel echt tegen! maar ja ik hou zeker van zulke boeken. Ik heb ook zijn andere boek gelezen. Duizend schitterende zonnen, maar die vond ik wel wat minder. Verder ben ik wel van de boeken hhaha en jij?

30-12-2009, 23:31

Citaat door Mevr_:
ja precies, de film viel echt tegen! maar ja ik hou zeker van zulke boeken. Ik heb ook zijn andere boek gelezen. Duizend schitterende zonnen, maar die vond ik wel wat minder. Verder ben ik wel van de boeken hhaha en jij?


Dat is idd een heel triest boek, had soms n brok in mn keel bij bepaalde situaties.

Weet je welke je ook moet lezen; Sluier van angst van Samia Shariff.
Prachtboek!

30-12-2009, 23:32
harry potter en de steen der wijzen

30-12-2009, 23:34

Citaat door doemalauw:
harry potter en de steen der wijzen


met je Harry Potter. Lees fictieve boeken joh! Veel leuker.

30-12-2009, 23:39

Citaat door Butterfly17:
Ik wil de film ook wel zien. Kun je de link hier plaatsen?


bij club is n topic met films (movies bij mocroo en fatjuh moet je klikken)
daar plaats k oa films, en die is daar al geplaatst!

30-12-2009, 23:54

Citaat door fatjuh:
met je Harry Potter. Lees fictieve boeken joh! Veel leuker.



is harry niet echt dan

31-12-2009, 00:10

Citaat door doemalauw:
is harry niet echt dan


Nou volgens mij is dat gehocus-pocus niet echt hoor, of wel..


31-12-2009, 00:33


ahahah neej kiterunner is seriues egt een goeie film, er moeten eigelijk van zulke films worden gemaakt, net als bijv crash, goeie films die je aan het denken zetten niet net zoals die onzin zoals 2012 wahahahaha

31-12-2009, 00:37
ja klopt een prachtig verhaal, en o zo triest. Persoonlijk vond ik duizend schitterende zonnen wat aangrijpender. Ik hoop dat daar ook een verfilming van verschijnt heel binnekort.

31-12-2009, 00:46
Jaa ik vind het boek inderdaad ook mooier, alleen duizend schitterende zonnen is idd wel wat beter. Hoop echt da die snel verfilmd wordt!
tips voornog mee films;
http://www.stagevu.com dan typ je daar de titel in van welke je zoekt, bijna alle films staan erop, je hoeft niet te downloaden en tis gratis..
Zij er trouwens nog mensen die soortgelijke films/boeken kennen?

Beslama

Pagina's : [1] 2