Bekijk volle/desktop versie : Goeie Marokkaantjes



Pagina's : [1] 2

27-11-2002, 09:46
Laten we het een keer over de goeie dingen hebben die de marokkaanse meiden en jongens doen, want zo als k hier lees, zitten jullie elkaar meer de grond in de trappen dat er ooit wat positiefs naar boven komt! Niemand is perfect!

27-11-2002, 10:08


Hahahahah is er duss nix positiefs aan elkaar op te merken

27-11-2002, 10:10
Tuurlijk wel Raymster bijv.

27-11-2002, 10:15
tip: zo'n topic moet je vanavond starten dan komt er geen einde aan maar het is nu te vroeg iedereen zit op school of werkt en die dat niet doen hebben tussenuur of zitten thuis snappez vous??

27-11-2002, 11:14



Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
tip: zo'n topic moet je vanavond starten dan komt er geen einde aan maar het is nu te vroeg iedereen zit op school of werkt en die dat niet doen hebben tussenuur of zitten thuis snappez vous??
Hahahah Wallahila!!

27-11-2002, 11:30
heh eindelijk iemand die het begrijpt armani zullen we hebben over de goede marokanen want, sommige denken dat die er niet meer zijn maar ik ken genoeg nette jongens, baan studie enz.. dus ik ben best trots op onze marokanen niet allemaal natuurlijk maar die ik ken (Y) toppie hoor want, je hebt altijd van debielen er tussen xxjes

27-11-2002, 11:34
Marokkaanse jongens: Ze zijn MOsliM..
marokkaanse meissies: zijn ook mosilim/...

Hmmmmmmmmmmmmm( maar af en toe laten ze het niet blijken)
Waaaaaaaajaaaaaaaaaaaaw deze vraag is wel moeilijk hahahahahahahaha

27-11-2002, 11:55
ik heb wel wat positiefs te melden, mijn nichtje noreJihan. Ze is geweeeeeeeeeeeeeeeeeeedig. Nichtje, was gezellie he

27-11-2002, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door Casa_sport1
Tuurlijk wel Raymster bijv.
Is niet eens een Marokkaan hij is nep dit bedoelde misarmani met in de grond trappen haha... Go With The Flow

27-11-2002, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door Casa_sport1
Tuurlijk wel Raymster bijv.
[GLOW=darkblue]Hoe kun je hem een goede maroc. noemen.........onzin!!!!!
Hij is cristen en half nl'er en vind zichzelf beter dan MOHAMMED (vzmh).[/GLOW]

27-11-2002, 13:23
ons eten en gastvrijheid

27-11-2002, 13:26
Volgens mij zijn de meeste mensen niet ech tevreden over elkaar...!!

27-11-2002, 14:44


Ja hier een goeie Marokkaan!!! Wees trots op me... ik ben de beste man! nee grapje ff serieus zal ik jullie ff wat vertellen?? DE MAROKKANEN ZIJN DE BESTE VOLK DIE OP DEZE AARDE ROND LOOPT! GEEN GRAPPEN, FF SERIEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27-11-2002, 14:44

Citaat:
Origineel gepost door verwijderd
ik denk het ook niet het lijkt afghanistan soms op deze site
Hahahahahahha het lijkt wel dat ze haat in elkaar hebben.....allah hfed!!
Maar kom op mensen!! alleen het eten en het gastvrijheid??!?! is dat alles

28-11-2002, 09:15

Citaat:
Origineel gepost door kelly
O.K. hier komt mijn lijstje:

- Mooi getint huidkleurtje, prachtig dik haar
- Bijna altijd nageslacht....... je kent het grote gezinnen
- Marokkanen hebben altijd zo´n magische uitstraling
- altijd een feest........ je weet wel een nicht, achternicht, neef of tante die trouwt...
- Een broer of neef die altijd voor je opkomt als een ´weirdo´ je lastig valt
- Altijd een vakantiehuisje en land om naar toe te gaan... en gratis nog wel..... je weet wel pa betaalt alles...
- En last but not least........ de BRUIDSCHAT!!!!!!! Ja, ik weet het voor de heren is het wat minder, maar voor de meiden is het super!!!

Dus wat zeggen we? Precies!!
I love MAROC!!
joejoejoejoejoejoej thnxx a lot!! Eindelijk iemand die trots op zijn bevloking is hahaha!! zo te zien daar niet veel van!!

Pagina's : [1] 2