Bekijk volle/desktop versie : Super Super groot probleem!!!



29-12-2009, 23:32
Hallo mensen,

Ik ga 9-01 incha'ALlah trouwen dat is dus al heel erg bijna. Nu heb ik mijn uitnodigingskaarten binnen gehad en die zijn zoooooooooooooooo afschuwelijk ik durf het niet eens te geven.
Ik voel me nu heeel erg gestresst. Ik vraag me nu af of ik ergens in Utrecht z.sm nieuwe kan maken het liefst in 1 dag!!??



Hellluuuupp

29-12-2009, 23:34


Oh mijn god! Waar heb je ze laten maken?
En als het niet naar je verwachting is gemaakt, kun je het toch terug sturen?

29-12-2009, 23:40

Citaat door Curly_oujdia:
Hallo mensen,

Ik ga 9-01 incha'ALlah trouwen dat is dus al heel erg bijna. Nu heb ik mijn uitnodigingskaarten binnen gehad en die zijn zoooooooooooooooo afschuwelijk ik durf het niet eens te geven.
Ik voel me nu heeel erg gestresst. Ik vraag me nu af of ik ergens in Utrecht z.sm nieuwe kan maken het liefst in 1 dag!!??



Hellluuuupp





in leiden bij The printer zijn ze binnen 24 uur klaar je hoeft alleen voorbeeld tekst en plaatje te geven en ze zijn niet zo duur

29-12-2009, 23:40
Daar is het nu veeels te laat voor..IK heb nu ook geen tijd meer om te onderhandelen..
Ik wil zowiezo nieuwe..of in ieder geval de helft moet nieuw zijn..Heb dus 50 kaarten nodig die in 1 dag gedrukt kunnen worden...

29-12-2009, 23:41



Citaat door teamelwardat:
in leiden bij The printer zijn ze binnen 24 uur klaar je hoeft alleen voorbeeld tekst en plaatje te geven en ze zijn niet zo duur



Oh dat kan ik dan ook proberen 24 uur is al telaat eigenlijk maar ja dan moet het maar. Ik kan dus mijn uitnodigingen maar een week van te voren versturen ..Ik flip echt als een gek.

29-12-2009, 23:42

Citaat door Curly_oujdia:
Oh dat kan ik dan ook proberen 24 uur is al telaat eigenlijk maar ja dan moet het maar. Ik kan dus mijn uitnodigingen maar een week van te voren versturen ..Ik flip echt als een gek.



als je morgen naar hun toe gaat heb je de volgende dag de kaarten al ze hebben daar echt mooie

29-12-2009, 23:45

Citaat door teamelwardat:
als je morgen naar hun toe gaat heb je de volgende dag de kaarten al ze hebben daar echt mooie



Dan is morgen echt laatste dag ik ga wel eerst bellen, want met oudejaarsavond..Weet je het maar nooit. Morgen is mijn laatste kans daarna is alles dicht en dan is het echt te laat..Ik kan wel janken nu!

29-12-2009, 23:46
hoe zien ze eruit dan??
waar heb je ze laten maken?

29-12-2009, 23:47

Citaat door Curly_oujdia:
Dan is morgen echt laatste dag ik ga wel eerst bellen, want met oudejaarsavond..Weet je het maar nooit. Morgen is mijn laatste kans daarna is alles dicht en dan is het echt te laat..Ik kan wel janken nu!



komt goed inschallah meid hier heb je hun nummer 0715149103 a oujdia djelna maak je geen zorgen

29-12-2009, 23:50

Citaat door L_E_B_S_A:
hoe zien ze eruit dan??
waar heb je ze laten maken?


Het is gewoon een wit velletje met iets in het arabisch erop (buitenkant) en de binnenkant met mini lettertjes..Lijkt geeneens op een uitnodiging..Is voorschut zoiets deel ik niet uit.

30-12-2009, 00:49
probeer timelles gifts sgat. als je morgen betaald dan heb je ze binne 1 week al thuis !! ze sturen ze namelijk op maar dan heb je wel mooie.

30-12-2009, 00:50
http://www.timelessgifts.nl/

30-12-2009, 00:51


astublieft dame !

voor jou!

30-12-2009, 00:54
heb je geen voorbeelddruk toegestuurd gekregen voordat ze al je kaarten gingen drukken?

30-12-2009, 00:59
bij timelles gifts krijg je idd eerst een voorbeeld toegestuurd dus..