Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Shoppen



Pagina's : [1] 2

29-12-2009, 22:08
Wie is er ook verslaafd aan kleren kopen enz.
Ik mag van me moeder nu niks meer halen

29-12-2009, 22:20





Doe bij buurmeisje tassen afleveren, savonds via balkon naar mijn kamer .

29-12-2009, 22:21
Ow slim van je, ik doe het altijd als ik iets koop in my tas en dan meteen naar mijn kamer zetten maar myn ma weet altijd dat het nieuw is..

29-12-2009, 22:43
ik ook, maar ik verstop altijd nieuwe inkopen onderaan in de kast
en halveer altijd de prijzen

29-12-2009, 23:12


wie

heeft Site er van maar wel dat kleding volgde dag binnnen is he

wie oe wieee

30-12-2009, 01:37
Mijn kast puilt nu echt uit en mijn schoenenkast ook. Heb in de afgelopen 2 weken zes paar schoenen gekocht , slaat echt nergens op.

Dus, nu mag ik in januari en februari niet meer shoppen van mezelf. Hoop dat ik het vol kan houden!

30-12-2009, 01:53

Citaat door saida89:
Ow slim van je, ik doe het altijd als ik iets koop in my tas en dan meteen naar mijn kamer zetten maar myn ma weet altijd dat het nieuw is..



Haha dat heb ik ook dan verstop ik het dan ziet ze het niet,maar wanneer ik het aan doe weet ze dat het nieuw is !

30-12-2009, 01:54

Citaat door PaRaSoNiCa:
Mijn kast puilt nu echt uit en mijn schoenenkast ook. Heb in de afgelopen 2 weken zes paar schoenen gekocht , slaat echt nergens op.

Dus, nu mag ik in januari en februari niet meer shoppen van mezelf. Hoop dat ik het vol kan houden!


Ja ik mag ook niet meer van mezelf shoppen in januari en februari haha.,
Me goede voornemen naar 2010 is dan ook minder shoppen maar of dat gaat lukken we zullen zien inschallah !

30-12-2009, 02:06
Ikke!

Heb net een hoop kleding op de site van H&M bestelt. Vroeger shopte ik om de 3 maanden. Nu niet meer. Echt vreselijk! Net hé, ik was sie 3 uurtjes bezig met kleding uitzoeken en wijzigen.

Dit heb ik besteld:








30-12-2009, 02:47

Citaat door Bogossa.:
Ikke!

Heb net een hoop kleding op de site van H&M bestelt. Vroeger shopte ik om de 3 maanden. Nu niet meer. Echt vreselijk! Net hé, ik was sie 3 uurtjes bezig met kleding uitzoeken en wijzigen.

Dit heb ik besteld:



Ik heb daar ook 2 van besteld echt goedkoop voor 7 euro maar !
ik heb em in het zwart en frambozenrood besteld.

30-12-2009, 03:21
Ik aan schoenen.
Ik heb tegen mijn ma gezegd dat ik nog een giletje en een jurkje wil, vond ze niet zo erg.
Maar toen ik over schoenen begon..
Maaaaaaar ik heb een nieuwe tas zo groot als een tent, neem die gewoon mee en stop de new shoes daarin!

30-12-2009, 03:22

Citaat door Bogossa.:
Ikke!

Heb net een hoop kleding op de site van H&M bestelt. Vroeger shopte ik om de 3 maanden. Nu niet meer. Echt vreselijk! Net hé, ik was sie 3 uurtjes bezig met kleding uitzoeken en wijzigen.

Dit heb ik besteld:



Die zag ik in dat boekje! Is toch geen geld!!
Ik wil 'm in het zwart, mijn zwarte jurkje is helemaal uitgelebberd!

Weet je of die net boven de knie komt?

30-12-2009, 12:06



Citaat door Dancefreak:
Ja ik mag ook niet meer van mezelf shoppen in januari en februari haha.,
Me goede voornemen naar 2010 is dan ook minder shoppen maar of dat gaat lukken we zullen zien inschallah !


Hahaha, en vooral schoenen mag ik echt even niet meer kopen, haat die verslaving van mij

Ik ga je in de gaten houden

30-12-2009, 15:42

Citaat door PaRaSoNiCa:
Hahaha, en vooral schoenen mag ik echt even niet meer kopen, haat die verslaving van mij

Ik ga je in de gaten houden


Oeeff schoenen !
Die liggen overal..Die ene keer wou ik weer pumps kopen me ma strok me uit die winkel haha

Hou be3da jezelf in de gaten haha
Volgens mij moet ik jou in de gaten houden.

30-12-2009, 15:43

Citaat door m0kertJeeh:
Die zag ik in dat boekje! Is toch geen geld!!
Ik wil 'm in het zwart, mijn zwarte jurkje is helemaal uitgelebberd!

Weet je of die net boven de knie komt?


Ik weet niet maar die jurkjes kopen begin januari binnen, als ik ze heb lat ik je wel weten hoe ze zitten enzo..

Pagina's : [1] 2