Bekijk volle/desktop versie : welke DJ is kei kei goed??



29-12-2009, 21:52
Sellam Dames,

de titel zegt het al... Welke Dj is echt goed?

heb veel verhalen gehoort dat Dj saida goed is klopt dat??

Jallah plaatsen meiden!!

Alvast bedankt

29-12-2009, 21:57


Dj Saida en Dj Houda

29-12-2009, 22:11
Dankjewell lieffie,,

29-12-2009, 22:33
Assalamoe 3aliekoem,

Op zoek naar een DJ die de dansvloer laat trillen..Dan zit je hier goed!

DJ Najat maakt er gegarandeerd een SUPERfeest van!
Ze heeft alle soorten muziek en past zich aan aan de mensen. Van Regadda tot Chaabi, van Sharki tot R&B, van Anacheed tot Khaliji, van Shlouh tot Bobbling, van Riffia to Dakka Marrakchia en ga zo maar door…. Iedereen zal uit zijn dak gaan!! Ze is actief aanwezig en motiveert en betrekt mensen bij het feest!
Daarnaast heeft ze ook nog eens professionele Special Effects!!!
Onder andere [SIZE="2"]Belleblaasmachine[/SIZE]!!, [SIZE="2"]Rookmachine[/SIZE]!!, [SIZE="2"]Spotlight[/SIZE] (voor extra speciale binnenkomst), [SIZE="5"]Confetti-kanon [/SIZE]met 1 kilo! snippers (diverse kleuren/vormen aanwezig– wordt paar keer afgeschoten (schiet 12 tot 20 m hoog) tijdens hoogtepunten op de avond, denk aan binnenkomst bruidspaar, volle dansvloer,in de 3amaria, etc. Zorgt voor een WOW-effect!)
[SIZE="2"]La3sa[/SIZE] (voor regadda en raks al assaya), [SIZE="2"]Qa3da[/SIZE] en [SIZE="2"]Doekjes[/SIZE] om mee te dansen....!!! Kortom, alle ingredienten voor een ECHT feest!
[Meer weten???

Laat hieronder een bericht achter, met vermelding van plaats en datum, en ik PM je terug!
En vraag naar het Special Effects!!

Ook sousia kleding voor 12 meiden en een bruidje leuk voor een act! & een gastvrouw!.


Bel 0620763355.

29-12-2009, 22:48


Dj's in Belgie mss?

29-12-2009, 22:55
nee Nederland lief

29-12-2009, 23:00

Citaat door DjNajat:
Assalamoe 3aliekoem,

Op zoek naar een DJ die de dansvloer laat trillen..Dan zit je hier goed!

DJ Najat maakt er gegarandeerd een SUPERfeest van!
Ze heeft alle soorten muziek en past zich aan aan de mensen. Van Regadda tot Chaabi, van Sharki tot R&B, van Anacheed tot Khaliji, van Shlouh tot Bobbling, van Riffia to Dakka Marrakchia en ga zo maar door…. Iedereen zal uit zijn dak gaan!! Ze is actief aanwezig en motiveert en betrekt mensen bij het feest!
Daarnaast heeft ze ook nog eens professionele Special Effects!!!
Onder andere [SIZE="2"]Belleblaasmachine[/SIZE]!!, [SIZE="2"]Rookmachine[/SIZE]!!, [SIZE="2"]Spotlight[/SIZE] (voor extra speciale binnenkomst), [SIZE="5"]Confetti-kanon [/SIZE]met 1 kilo! snippers (diverse kleuren/vormen aanwezig– wordt paar keer afgeschoten (schiet 12 tot 20 m hoog) tijdens hoogtepunten op de avond, denk aan binnenkomst bruidspaar, volle dansvloer,in de 3amaria, etc. Zorgt voor een WOW-effect!)
[SIZE="2"]La3sa[/SIZE] (voor regadda en raks al assaya), [SIZE="2"]Qa3da[/SIZE] en [SIZE="2"]Doekjes[/SIZE] om mee te dansen....!!! Kortom, alle ingredienten voor een ECHT feest!
[Meer weten???

Laat hieronder een bericht achter, met vermelding van plaats en datum, en ik PM je terug!
En vraag naar het Special Effects!!

Ook sousia kleding voor 12 meiden en een bruidje leuk voor een act! & een gastvrouw!.


Bel 0620763355.


Selam ou3lekom
zou je mij a.u.b wat kunnen laten horen wat voor muziek je draait.
kun je dat naar me sturen
alvast bedankt

29-12-2009, 23:10
wa a3likoem salaam,

Wij draaien allerlei soorten muziek. De muziek is bij ons thuis te beluisteren. Alle binnenkomst nummers worden altijd door de bruid en bruidegom zelf uitgekozen! je bent van harte welkom.


Citaat door yedjis_an_arif:
Selam ou3lekom
zou je mij a.u.b wat kunnen laten horen wat voor muziek je draait.
kun je dat naar me sturen
alvast bedankt

29-12-2009, 23:14
K heb ook dj uit Belgie nodig..

30-12-2009, 12:53
dj Esma 0616128884
dj marhaba 0618757549

30-12-2009, 12:59
http://www.djnassi.com