Bekijk volle/desktop versie : Dames als je moet kiezen..



29-12-2009, 18:22
Een jongeman die er hartstikke goed uitziet en een leuke persoonlijkheid heeft. Je kunt het hartstikke goed met hem vinden en zou zo de rest van je leven met hem kunnen delen. Het enige minpuntje is dat hij erg ver weg woont en een zoontje heeft bij een ander (die hij dus regelmatig over de vloer heeft)

Of;

Een jongeman die er minder goed uitziet, maar wel een leuke persoonlijkheid heeft. Je kunt het ook met hem erg goed vinden, maar voelt je minder aangetrokken tot hem in vergelijking met persoon nummer 1. Deze jongeman woont wel in de buurt en heeft een vrij keurig verleden.

29-12-2009, 18:24


als hij geen aantrekkingskracht heeft wijs ik hem de deur.

29-12-2009, 18:25
Jongeman nummer 2, ik kijk altijd naar het innerlijk.
En een keurig verleden daar word ik blij van, als ik zo'n kind van iemand anders iedere keer over de vloer krijg... Nou dat zou ik niet aankunnen denk ik en dan wil hij zeker snel snel trouwen want hij is niet voor het eerst getrouwd en blabla dus ik zou voor jongeman nummer 2 kiezen

29-12-2009, 18:32
Nummer 2. Dan ziet hij er maar wat minder uit. Van mij gaat de zon ook niet spontaan schijnen als ik langsloop.

Wil gewoon op een normale manier starten met mijn partner. Wil niet zeggen dat hij een smetteloos verleden moet hebben, maar een kind gaat een beetje ver. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de situatie.