Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk PRIORIN: bij haaruitval en dun haar



Pagina's : [1] 2

29-12-2009, 18:04
Wie heeft deze pillen gebruikt en wat was het resultaat? Graag alle ervaringen m.b.t. priorin hier plaatsen.

En wat betreft de 3 maanden kuur moet je nou 2 of 3 pillen per dag nemen? Op de site staat 3 en op de verpakking staat 2 per dag. Wat hebben jullie gedaan?

Voor de mensen die meer info willen over priorin kijk op http://www.priorin.nl

29-12-2009, 18:21


wil ik ook weten

upp

29-12-2009, 21:02
kom op er moet wel iemand deze pillen hebben gebruikt


.....

30-12-2009, 10:04
Dames ik heb besloten om maar te beginnen met de kuur aangezien ik de pillen al aangeschaft heb. Ik zal er twee per dag innemen. Ik zal dan natuurlijk wel mn eigen ervaringen plaatsen. Ik ga in het weekend mn haren knippen dan plaats ik hier de before foto en na 3 maanden maaak ik weer een foto en die zal ik dan ook plaaatsen


30-12-2009, 10:54


Ik ken iemand die priorin heeft gebruikt. En zij zegt dat de pillen echt werken, dat je haar er dikker van wordt en dat je gewoon nieuwe haartjes krijgt. Wel zei ze dat ze er wat dikker van werd, maarja misschien kwam dat gewoon door de stress die ze die tijd had.

30-12-2009, 11:19
ik heb die pillen gebruikt en het heeft egt geholpen, je moet wel die kuur afmaken en k nam 2 pillen per dag! je ziet wel snel resultaat zekr wel minder haar uitval (bij mijn was het nie zo erg maar k had wel wat dun haar)

30-12-2009, 11:48

Citaat door sweet_angel:
ik heb die pillen gebruikt en het heeft egt geholpen, je moet wel die kuur afmaken en k nam 2 pillen per dag! je ziet wel snel resultaat zekr wel minder haar uitval (bij mijn was het nie zo erg maar k had wel wat dun haar)



Ik heb precies hetzelfde ik heb ook niet exteem haaruitval maar heb echt dun haar.

Maar blij om te horen dat het gelukt is. Ik ga ook 2 pillen per dag innemen op de verpakking staat dat je de aanbevolen hoeveelheid niet mag overschrijden. Ben echt benieuwd of het bij mij ook dikker gaat worden!

10-08-2010, 18:55

Citaat door Nadin2009:
Ik heb precies hetzelfde ik heb ook niet exteem haaruitval maar heb echt dun haar.

Maar blij om te horen dat het gelukt is. Ik ga ook 2 pillen per dag innemen op de verpakking staat dat je de aanbevolen hoeveelheid niet mag overschrijden. Ben echt benieuwd of het bij mij ook dikker gaat worden!



Enn? Heeft het geholpen? Ik ben ook van plan om het te gebruiken!

Weet iemand misschien hoeveel het kost?

10-08-2010, 19:07
Ik zag ze laatst in het krantje van Kruidvat, ze zijn in de aanbieding.
Zal het werken? Heb namelijk ook best wel dun haar.

Nog meer ervaringen?

10-08-2010, 19:10
Voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar: dagelijks 2 capsules ’s morgens en 1 capsule ’s avonds

Betekent dit 3 capsules per dag, of gewoon 1 in de ochtend en 1 in de avond?

10-08-2010, 19:12
Ik heb mijn antwoord al. Gedurende de eerste drie maanden moet je er 3 per dag innemen. 2 in de ochtend en 1 in de avond.
Na deze kuur van drie maanden hoef je er alleen maar 1 per dag in te nemen.

10-08-2010, 19:17
Ik hoor wel of t werkt.

10-08-2010, 19:44


is het nou 2 of 3 pillen per dag ? krijg je dan geen extra haargroei op andere lichaamsdelen ?

10-08-2010, 20:51

Citaat door Onvervangbare:
is het nou 2 of 3 pillen per dag ? krijg je dan geen extra haargroei op andere lichaamsdelen ?



jaa ben er ook benieuwd naar of je geen haargroei krijgt op andere lichaamsdelen anders ga ik ze ook halen..

10-08-2010, 21:23

Citaat door Omaloes:
jaa ben er ook benieuwd naar of je geen haargroei krijgt op andere lichaamsdelen anders ga ik ze ook halen..



Check hun website. Daar wordt die vraag ook gesteld.

Pagina's : [1] 2