Bekijk volle/desktop versie : Veelpleger vaker Turks of Marokkaans



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

29-12-2009, 17:50
Veelpleger vaker Turks of Marokkaans
UTRECHT - De nieuwe groep veelplegers is jonger, actiever en gewelddadiger. Onder hen zijn minder verslaafden en vrouwen, maar steeds meer Turken en Marokkanen.

Dat blijkt uit onderzoek van IPOL (de Internationale Informatie en Opsporingsdienst), dat maandag werd gepubliceerd in het vakblad Secondant. Onderzoekster Jessica van Mantgem concludeert dat veelplegers steeds jonger worden. Waren de hardnekkige criminelen vroeger rond de 33, nu zijn veelplgers vaker zo'n 21 jaar.

Jonge veelplegers begaan steeds vaker geweldsmisdrijven. Zeer actieve veelplegers zijn steeds minder vaak Surinamers, maar steeds meer Turken en Marokkanen, aldus Van Mantgem in het Nederlands Dagblad.

Jonge Marokkanen vormen een kwart van de jonge, zeer actieve veelplegers. De autochtone Nederlanders maken nog altijd het grootste deel van de veelplegers uit: 47 procent.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5674872/__Veelpleger_vaker_Turks_of_Marokkaans__.html

29-12-2009, 17:51


Ha, meer van hetzelfde.
Posted by de Jostiband?

29-12-2009, 17:51
Kankerfriezen..

29-12-2009, 17:53
What else is new?

29-12-2009, 17:54


Zijn we al klaar?

29-12-2009, 17:56
belachelijk!!! ik moet niet eraan denken dat ik de reet van iemand anders voor een slavenloontje schoon moet maken. voor hetzelfde moet ik dan de tagna van wilders schoonmaken. damm nachtmerrie voel ik opkomen als ik hieraan denk.

29-12-2009, 17:57

Citaat door Fries:
Veelpleger vaker Turks of Marokkaans
UTRECHT - De nieuwe groep veelplegers is jonger, actiever en gewelddadiger. Onder hen zijn minder verslaafden en vrouwen, maar steeds meer Turken en Marokkanen.

Dat blijkt uit onderzoek van IPOL (de Internationale Informatie en Opsporingsdienst), dat maandag werd gepubliceerd in het vakblad Secondant. Onderzoekster Jessica van Mantgem concludeert dat veelplegers steeds jonger worden. Waren de hardnekkige criminelen vroeger rond de 33, nu zijn veelplgers vaker zo'n 21 jaar.

Jonge veelplegers begaan steeds vaker geweldsmisdrijven. Zeer actieve veelplegers zijn steeds minder vaak Surinamers, maar steeds meer Turken en Marokkanen, aldus Van Mantgem in het Nederlands Dagblad.

Jonge Marokkanen vormen een kwart van de jonge, zeer actieve veelplegers. De autochtone Nederlanders maken nog altijd het grootste deel van de veelplegers uit: 47 procent.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5674872

/__Veelpleger_vaker_Turks_of_Marokkaans__.html


Lijkt mij niet zo vreemd, gezien het feit dat het overgrote deel van de bevolking bestaat uit autochtonen. Nederlanders van Turkse en Marokkaanse afkomst maken samen ca 4 % van de bevolking uit.

29-12-2009, 17:58

Citaat door Klontje:
Zal wel een islamitisch gebruik zijn. Moet je respect voor hebben......
jij en respect? klontje doet mij denken aan toen ik ziek was en mijn reet niet schoon kon krijgen. later op de dag voelde ik aan mijn anus en voelde een klontje.
je nickname doet mij denken aan die tijd.

29-12-2009, 17:58

Citaat door MarocTelegraaf:
belachelijk!!! ik moet niet eraan denken dat ik de reet van iemand anders voor een slavenloontje schoon moet maken. voor hetzelfde moet ik dan de tagna van wilders schoonmaken. damm nachtmerrie voel ik opkomen als ik hieraan denk.



Ben jij ook zo'n veelpleger..??

29-12-2009, 17:59

Citaat door Harbi:
Ben jij ook zo'n veelpleger..??

w2ohahahha nee ik dacht even dat de topic over een verpleger ging

29-12-2009, 18:04
Immigranten uit moslimlanden....
Leert de islam hun dan geen goede dingen?

29-12-2009, 18:07

Citaat door HorseMen:
Immigranten uit moslimlanden....
Leert de islam hun dan geen goede dingen?

Wie zegt dat deze jongeren moslims zijn

29-12-2009, 18:10



Citaat door Mrbentley:
Wie zegt dat deze jongeren moslims zijn


Ik zeg immigranten uit moslimlanden. Toch merkwaardig...

29-12-2009, 18:11

Citaat door Kareltje:
Zit je wel eens vaker aan je anus, is dat niet haram?
weet ik eigenlijk niet.
heb de Koran gelezen maar nergens vond ik:\
Gij zult niet aan uw anus komen en of die uitgang aanraken.
zij die verlijdt worden om met hun een der twee handen of een vinger aan der hunne geschonken handen. zullen bestraft worden volgens versie 2
versie 2:
Hij die mijn zijn in gaten heeft gezeten van iemand anders of in een van zijn gaten zal zijn vinger afgehakt moeten worden. ten gelach van wilders.
etc.

hmmmm zo iets??? of ben ik nu de koran aan het herschrijven?

29-12-2009, 18:13

Citaat door HorseMen:
Ik zeg immigranten uit moslimlanden. Toch merkwaardig...

Deze jongeren zijn afgedwaald van hun geloof .

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7