Bekijk volle/desktop versie : Dip!



29-12-2009, 13:31
Ik zit in een dip


Bij wie kan ik mn eitje kwijt?

29-12-2009, 13:33


vertel

ik zit al een x paar jaar in een dip

29-12-2009, 13:33
Kom maar lieverd; zeg 't eens.

29-12-2009, 13:36
Hey meid. Als je je verhaal kwijt wil & advies nodig hebt mag je me altijd PM'en.

29-12-2009, 13:40



Citaat door paris.123:
vertel

ik zit al een x paar jaar in een dip



Wat is de oorzaak hiervan?

29-12-2009, 13:48
Ik vraag mezelf altijd af. Waarom kan iemand niet dankbaar en tevreden zijn. Je waarderen en respecteren. En niet maar denken dat alles vanzelf gaat, want ik doe ontzettend mijn best, om er iets moois van te maken. Maar soms heb ik het gevoel dat dat niet gewaardeerd word.

29-12-2009, 13:54

Citaat door blueheaven:
Ik vraag mezelf altijd af. Waarom kan iemand niet dankbaar en tevreden zijn. Je waarderen en respecteren. En niet maar denken dat alles vanzelf gaat, want ik doe ontzettend mijn best, om er iets moois van te maken. Maar soms heb ik het gevoel dat dat niet gewaardeerd word.



Gaat het om 'him'?

29-12-2009, 13:57

Citaat door Paziente.:
Gaat het om 'him'?



Jaa

29-12-2009, 13:58

Citaat door Paziente.:
Gaat het om 'him'?

Zo klinkt het wel..

Ps) Heb jij al een nieuwe afrij-datum gehad? Ik las in die topic dat je examen geannuleerd werd door de sneeuw.

29-12-2009, 14:11

Citaat door blueheaven:
Jaa


Misschien heeft je man daar gewoon moeite mee. Hij waardeerdt je misschien wel, maar weet hij niet hoe hij het moet uitdrukken.

Waar aan merk je dan dat hij je niet waardeerdt?

Citaat door Baby22:
Zo klinkt het wel..

Ps) Heb jij al een nieuwe afrij-datum gehad? Ik las in die topic dat je examen geannuleerd werd door de sneeuw.



Nee, nog steeds niet joh. Ik heb daarna nog een keer gereden, maar sindsdien niks meer gehoord van me rij-instructeur. Moet maar weer eens gaan bellen.

29-12-2009, 14:29

Citaat door Paziente.:
Misschien heeft je man daar gewoon moeite mee. Hij waardeerdt je misschien wel, maar weet hij niet hoe hij het moet uitdrukken.

Waar aan merk je dan dat hij je niet waardeerdt?



Nee, nog steeds niet joh. Ik heb daarna nog een keer gereden, maar sindsdien niks meer gehoord van me rij-instructeur. Moet maar weer eens gaan bellen.

Direct bellen joh! Vooral als je theorie bijna verloopt, ik heb me laten vertellen dat je voorrang krijgt..dus snel bellen en vragen hoe het nou zit met je examen.

29-12-2009, 14:31

Citaat door Paziente.:
Misschien heeft je man daar gewoon moeite mee. Hij waardeerdt je misschien wel, maar weet hij niet hoe hij het moet uitdrukken.

Waar aan merk je dan dat hij je niet waardeerdt?



Nee, nog steeds niet joh. Ik heb daarna nog een keer gereden, maar sindsdien niks meer gehoord van me rij-instructeur. Moet maar weer eens gaan bellen.



Hij is nog niet mn man hihi

29-12-2009, 20:22



Citaat door Baby22:
Direct bellen joh! Vooral als je theorie bijna verloopt, ik heb me laten vertellen dat je voorrang krijgt..dus snel bellen en vragen hoe het nou zit met je examen.


Ja, van dat voorrang klopt inderdaad. Had dat toen meteen te horen gekregen. Ik ga morgen InshaAllah bellen.

En heb jij 'em al in bezit?

29-12-2009, 20:28

Citaat door blueheaven:
Hij is nog niet mn man hihi


Misschien moet je even niet meer te veel moeite doen. En gewoon lekker rustig aan jezelf denken.