Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wel bekende MANGO jas,WIE?



Pagina's : [1] 2 3

29-12-2009, 11:15
Dag meiden,

Ah heb vandaag niet goed geslapen moest er de hele tijd aan denken! Maar heb een vraagje Wie heeft de wel bekende MANGO jas? Ik wil hem zo graag in het zwart hebben. Maar gister was ie uitverkocht in de winkel en nu op de site alleen nog maatje S en ik moet een XS hebben.

Of wie werkt er bij de MANGO of woont waar ze een MANGO hebben HELPPP deze meisje uit nood!

Het gaat om deze jas.


29-12-2009, 12:20



Citaat door cheba24:
Dag meiden,

Ah heb vandaag niet goed geslapen moest er de hele tijd aan denken! Maar heb een vraagje Wie heeft de wel bekende MANGO jas? Ik wil hem zo graag in het zwart hebben. Maar gister was ie uitverkocht in de winkel en nu op de site alleen nog maatje S en ik moet een XS hebben.

Of wie werkt er bij de MANGO of woont waar ze een MANGO hebben HELPPP deze meisje uit nood!

Het gaat om deze jas.



Hey,

Ik heb vorige week een blauwe gekocht, lijkt erg op deze (alleen met goude/bronze knopen en geen knopen bij de zakken). Was in sale voor 59.95 EUR.

29-12-2009, 13:11
Eindhoven meid

29-12-2009, 13:12

Citaat door SweetCheeks:
Hey,

Ik heb vorige week een blauwe gekocht, lijkt erg op deze (alleen met goude/bronze knopen en geen knopen bij de zakken). Was in sale voor 59.95 EUR.


Hmm volgens mij weet ik welke je bedoelt. Is wel gewoon een stoffen jas toch? Deze is van andere stof, meer dat wollen stof zeg maar. Ik word gek ik moet deze gewoon in het zwart hebben of rood en op internet zijn ze niet meer in mijn maat

Weet trouwens iemand hoe dat met betaling gaat bij Mango? Krijg je ook rekening als bij HM of moet je meteen betalen?

29-12-2009, 13:13



Citaat door Bobiitt:
Eindhoven meid


Weet ik meid, maar voor ik daar ben hangt er niks meer. De meiden zijn allemaal losgeslagen nu met deze SALE Ik heb ze gister ook gevonden in de stad bij MANGO maar alleen maatje M en groter

29-12-2009, 13:14
Niet echt mijn smaak.

29-12-2009, 13:17

Citaat door Najat_1983:
Niet echt mijn smaak.


kan best schatje! smaken verschillen

29-12-2009, 13:17
In r'dam heb ik ze gister gezien wou em halen maar had ik 1 bij de H&M gezien vond ik mooier:$

29-12-2009, 13:23

Citaat door Sara-5:
In r'dam heb ik ze gister gezien wou em halen maar had ik 1 bij de H&M gezien vond ik mooier:$


NEEEE had dan aan mij gedacht a sa7abti! Ik heb slecht geslapen daardoor hadden ze die in XS

29-12-2009, 18:54
Ik heb hem in het wit, hij is niet zo bekend als de zwarte jas, dat andere model. Die zie ik bijna overal, deze jas die zie je niet zo vaak, tenminste in het wit niet.. is me opgevallen

Wit vind ik zelf mooier uitkomen, rood maakt de jas zo lelijk, joh. Neem andere kleur.

Zie het verschil.

29-12-2009, 19:30

Citaat door cheba24:
NEEEE had dan aan mij gedacht a sa7abti! Ik heb slecht geslapen daardoor hadden ze die in XS



Meid kom naar antwerpen, bij de groenplaats (Meir) heb je allerlei soorten jassen nog van de MANGO. de bekende met die opvallende knopen in het zwart was er zowat in alle maten.
Die witte hier boven en die rode zag ik ook, heb zelf die witte en daar loopt niet iedereen mee is mij opgevallen.

29-12-2009, 19:37

Citaat door angielo20:
Meid kom naar antwerpen, bij de groenplaats (Meir) heb je allerlei soorten jassen nog van de MANGO. de bekende met die opvallende knopen in het zwart was er zowat in alle maten.
Die witte hier boven en die rode zag ik ook, heb zelf die witte en daar loopt niet iedereen mee is mij opgevallen.

Ja mij dus ook. Witte loopt bijna niemand mee rond, heb hier in utrecht hooguit 3 andere meiden mee zien lopen, terwijl die echte bekende die zwarte, zie ik elke dag zo'n 10x voor bij komen..

29-12-2009, 19:42



Citaat door Maghrebiaaa:
Ja mij dus ook. Witte loopt bijna niemand mee rond, heb hier in utrecht hooguit 3 andere meiden mee zien lopen, terwijl die echte bekende die zwarte, zie ik elke dag zo'n 10x voor bij komen..


Alleen het nadeel is wel dat je het niet al te vaak aan moet doen, wit word gauw vies.

Trek jij die witte ook aan als het somber weer is en als het regent??
Ik val dan op, zie iedereen in het donker gekleed enz.

29-12-2009, 19:59
ey schatjes,

Ja ik heb hem ook in het wit heb hem bij de stomerij liggen om te laten wassen wil het niet zelf doen. Ik heb inderdaad ook als ik hem aan heb dat ik het gevoel heb dat ik super erg opval.

Ik wil dus nu dezelfde model alleen andere kleur. Waar in antwerpen schat? Dan ga ik morgen meteen wallah!

29-12-2009, 20:09

Citaat:
Vind deze veel leuker, jullie niet?

Pagina's : [1] 2 3