Bekijk volle/desktop versie : Parkeerplaats voor vrouwen

29-12-2009, 02:59
Parkeerplaats voor vrouwen

Een winkelcentrum in de Chinese hoofdstad Peking heeft een parkeergarage geopend, speciaal voor vrouwen. De dames hebben daar extra veel ruimte om hun vehikel te stallen.

Het winkelcentrum biedt de parkeerplaats aan als een extra service aan vrouwen, die dat volgens een woordvoerder nodig hebben. Bovendien beschikt de parkeerplaats over bordjes die vrouwen meer zouden aanspreken.

De gezaghebbende woordvoerder gaf de volgende legendarische argumenten voor de vrouwenparkeerplaats: "Vrouwen hebben een sterk kleurgevoel en een apart gevoel voor afstanden."

De vrouwmensen hebben veel meer ruimte dan hun mannelijke soortgenoten; de parkeerplaatsen zijn een meter breder dan normaal.

Bron

29-12-2009, 03:50

Harstikke stom dat we gediscrimineerd worden enzo. Maar een meter extra speling om te parkeren is niets anders dan handig voor mensen die zo lui zijn als ik (en ik kan heel goed parkeren hoor).

29-12-2009, 04:54
belachelijk, ik parkeer mn auto op ieder plekje zonder problemen, sommigen 'wijven' kunnen niet rijden idd, maar dan nog liever dat dan die 55+ kerels die denken dat de weg van hen is en hun richting aanwiizer niet kunnen vinden, of de managersballetjes die bumperkleven tot een hobby hebben gemaakt, de 'ik moet om 6 uur thuis zijn voor het eten' sukkels die hele kruispunten afzetten omdat ze niet kunnen anticiperen op stoplichten in de spits...

wij maken nog steeds de minste ongelukken. eat your heart out!

29-12-2009, 09:27
wat een belachelijk idee zeg. net alsof alle vrouwen niet kunnen parkeren.. pff