Bekijk volle/desktop versie : » De-'Ik kan niet koken!'-topic «



28-12-2009, 21:10
Oké, ik weet dat het heel stom klinkt, maar ik kan dus echt niet koken, op een tortilla na dan. Wie nog meer?


Melduuu

28-12-2009, 21:19


Ik kan wel een beetje koken maar niet echt waarvan je denkt wauww

28-12-2009, 21:23
De helft van wat ik maak mislukt word er soms echt gekkkkkk van!!!!

28-12-2009, 21:26
ik kan ook niet koken

28-12-2009, 23:31



Citaat door beginneling:
Ik kan wel een beetje koken maar niet echt waarvan je denkt wauww

Ja, maar je kunt jezelf er ALSNOG doorheen zetten..

Ik wil oooooook!

Citaat door riffia1982:
De helft van wat ik maak mislukt word er soms echt gekkkkkk van!!!!

Mijn tante zei laatst; als iets niet lukt, weggooien en weer opnieuw proberen. Gewoon niet opgeven!

Citaat door yasmina_GiRll:
ik kan ook niet koken

Join the club, ik wordt er de laatste tijden ook mee geconfronteerd!

Citaat door Alesha:
Ik kan het ook niet, maar ik ben sinds gisteren actief bezig met koken.

Heb recepten van Marokko.nl uitgeprint, die van een Aardappel-ovenschotel, Chocoladecake en Turkse pizza. (Van een andere site) En ik moet jullie zeggen, de Aardappelschotel was écht heerlijk, de Chocoladecake die ben ik nu aan het eten en ik ga zo nog een stuk pakken. De Turkse pizza was wel lekker, alleen de deeg was niet zo geworden als verwacht. Maar de gehakt is heel erg goed gelukt. En elhamdoelilah heeft toch iedereen een stukje pizza gegeten thuis, en hoorde niemand erover klagen. Morgen ga ik weer wat lekkers maken. Ik ben echt iemand die nooit zin heeft om op te staan en de keuken in te gaan, maar nu ik een beetje de smaak te pakken heb van het koken, kan ik niet wachten tot morgen insha'Allah. Ik zou zeggen, kijk even rond in deze hoekje. En insha'Allah gaat het je lukken om wat lekkers te maken. Suc6 meissieeeeeeeeeeeeeeeee.


Bsa7a meid, echt top. Ik ben ook echt een luilak hoor, echt totaal geen zin om iets te maken, maar ergens ook weer wel. Ik vind het een beetje eng gewoon, al die onbekende kruiden..