Bekijk volle/desktop versie : LEKKERE charmilla recept



28-12-2009, 16:33
HELP me lieve dames, wil vanavond zo een typische tajine maken met enkel charmila en aardappelschijfjes en dan hete peper erbij .
sjooo ik loop hier te watertanden

wie heeft er voor mij n lekker recept...
dus met uien,paprika,lkosbar,tomaten en kruiden weet ik veel wat nog meer

yallah help up up up

28-12-2009, 19:18


UPPERDEPUP!! IK ben radeloos...

28-12-2009, 19:24
bedoel je charmila met vis ???

28-12-2009, 19:44
ingridienten:
2 groene pepers
half roden paprika
1 uien
kosbar
2 tomaten
half etlp mamita kruiden
half etlp zehvran kruiden
olie


berieding:
Je snijd eerst alle groeten dan miks je het in een bakje behalven de tomaten die moet je schillen en in kleinen stukjes snijden. dan pak je de groente behalven de tomaten en doe je die groenten in een pan met olie als alles een beetje is gebakken dan doe je de tomaten der bij en de kruiden dan laat je het door koken en pak je een vork om het plat te drukken. ps: serveren in het midden van het bord samen met vis .




veel succe

29-12-2009, 13:13



Citaat door utrechtje1:
ingridienten:
2 groene pepers
half roden paprika
1 uien
kosbar
2 tomaten
half etlp mamita kruiden
half etlp zehvran kruiden
olie


berieding:
Je snijd eerst alle groeten dan miks je het in een bakje behalven de tomaten die moet je schillen en in kleinen stukjes snijden. dan pak je de groente behalven de tomaten en doe je die groenten in een pan met olie als alles een beetje is gebakken dan doe je de tomaten der bij en de kruiden dan laat je het door koken en pak je een vork om het plat te drukken. ps: serveren in het midden van het bord samen met vis .




veel succe


thnx schat ik had uiteindelijk mijn plan getrokken
ik heb gewoon aardappelschijfjes gemaakt met charmila, dus geen vlees want was laat thuis van me werk en de slager was al dicht

31-12-2009, 23:35
en de knoflook niet te vergeten. ik vind dat echt een smaakmaker voor een goede charmilla