Bekijk volle/desktop versie : Jeugd terroriseert wijk Heerenveen



Pagina's : [1] 2 3 4

28-12-2009, 15:28
In Heerenveen zijn negen jongens opgepakt nadat ze wekenlang de wijk De Greiden hadden geterroriseerd. Ze hadden het vooral gemunt op gehandicapte kinderen die in een apart gebouw in de wijk wonen.

De jongens, tussen 13 en 17, gooiden met eieren tegen de ramen van het gebouw en vernielden trampolines, skelters, fietsen, lantaarnpalen en brievenbussen. Verder staken ze papiercontainers in brand.

Volgens de politie loopt de schade in de duizenden euro's. De negen jongens worden aangemeld bij bureau HALT voor een alternatieve straf.

NOS

28-12-2009, 15:39


Wat een lafbekjes......

28-12-2009, 16:09
Marokkanen gooien niet met eieren wij eten ze bij het ontbijt en doen ze ook op de kip traditionele maaltijd

28-12-2009, 16:10

Citaat door Poblauw23:
het zou compleet zijn als je moslims of allochtonen ( het liefst marokanen ) zou zetten maar ik denk dat het Autochtone Nederlanders Waren dan is het niet zo een ramp... sms wilders wel straks of hij ''overweegt'' om kamervragen te stellen....


Ja hallo! Weet je wel wat voor geld dat allemaal kost? Ik bedoel dit zijn maar kinderen. Laat ze lekker hun gang gaan toch. Niks aan de hand, misschien een paar kapotte ramen. Moet kunnen of niet?

28-12-2009, 16:10


Triest die jochies , gehandicapte kinderen aanvallen , spullen vernielen :frons:

Ps : waren nederlanders

28-12-2009, 16:23

Citaat door maroc_sweety:
Ooh, Dat verklaart

wannabe Mocro's

Bedoel je die jongens

28-12-2009, 16:25
waren het blondje kinderen??? wat is hun ras??? wel zo belangerijk!!

28-12-2009, 16:27
shit het zijn mijn mede marocs weer waarom niet die foto'sscherp kan hun pa die ook zien. dat heeft pas effect.

28-12-2009, 16:29
Rare jongens, die Friezen. Irritante kutvlag ook altijd, pure horror...

28-12-2009, 16:42

Citaat door maroc_sweety:
tfoe je maakt jezelf alleen maar lelijker met je domheid
Hoezo?? als het om maroc gaat dan vind ik dat wij dat moeten vooroordelen. en ook vind ik dat hun foto's duidelijk en zichtbaar moeten zijn.
dan kan hun vader en moeder hun smoel ook zien. en dan weet ik zeker dat ze dan de verdiende straf zullen krijgen.

28-12-2009, 16:44

Citaat door MarocTelegraaf:
Hoezo?? als het om maroc gaat dan vind ik dat wij dat moeten vooroordelen. en ook vind ik dat hun foto's duidelijk en zichtbaar moeten zijn.
dan kan hun vader en moeder hun smoel ook zien. en dan weet ik zeker dat ze dan de verdiende straf zullen krijgen.


Het lijken wel turken..

28-12-2009, 16:45

Citaat door MarocTelegraaf:
shit het zijn mijn mede marocs weer waarom niet die foto'sscherp kan hun pa die ook zien. dat heeft pas effect.


hoe weet jij dat?

28-12-2009, 16:51



Citaat door lap_doek:
hoe weet jij dat?

Als je op de bron klikt zie je een foto , waaruit blijkt dat het allachtonen zijn .

28-12-2009, 16:54

Citaat door Mrbentley:
Als je op de bron klikt zie je een foto , waaruit blijkt dat het allachtonen zijn .


De foto is verdomd wazig!! Waarom plaats je een foto dan?? Waarschijnlijk is het geen eens een foto van desbetreffende jongeren.

28-12-2009, 16:55

Citaat door Mrbentley:
Als je op de bron klikt zie je een foto , waaruit blijkt dat het allachtonen zijn .


En dat is aan hun koppen te zien?

Want Hollanders zijn allemaal blond?

Pagina's : [1] 2 3 4