Bekijk volle/desktop versie : meiden inshallah volgende week zaterdag hou ik mijn bruiloft!



Pagina's : [1] 2

28-12-2009, 15:16
mijn vader heeft me net gebeldt, dat hij het sadaka die ik ga houden....volgende week zal doen.......ik doe het heel heel klein.....dus alleen ons gezin en wat naaste famillie..dus eigenlijk een .intiem etentje...mijn man heeft geen famillie hier in europa beter!

dus volgende week zaterdag avond rond inshallah 02.00 ben ik lekker aan het sexen ik heb te lang uitgesteld...dus het moest er een keer van komen!

28-12-2009, 15:17


Ewa mabroek meid geniet ervan van je sadaka.

28-12-2009, 15:18
wtf???

het wordt hier met de dag gekker

28-12-2009, 15:20
[quote=bastilla;75777040]mijn vader heeft me net gebeldt, dat hij het sadaka die ik ga houden....volgende week zal doen.......ik doe het heel heel klein.....dus alleen ons gezin en wat naaste famillie..dus eigenlijk een .intiem etentje...mijn man heeft geen famillie hier in europa beter!

dus volgende week zaterdag avond rond inshallah 02.00 ben ik lekker aan het sexen ik heb te lang uitgesteld...dus het moest er een keer van komen![/quote]
Ik hoop voor je dat hij niet klein is geschappen, anders kom je hier volgende week klagen

28-12-2009, 15:24



Citaat door Chaimav:
wtf???

het wordt hier met de dag gekker


Wallahila

28-12-2009, 15:26

Citaat door bastilla:
mijn vader heeft me net gebeldt, dat hij het sadaka die ik ga houden....volgende week zal doen.......ik doe het heel heel klein.....dus alleen ons gezin en wat naaste famillie..dus eigenlijk een .intiem etentje...mijn man heeft geen famillie hier in europa beter!

dus volgende week zaterdag avond rond inshallah 02.00 ben ik lekker aan het sexen ik heb te lang uitgesteld...dus het moest er een keer van komen!

laykemel bigir meid
en sex ze

28-12-2009, 15:29
dan weten we waar al het geluidsoverlast volgende week zaterdag vanaf 02.00 uur vandaan komt

28-12-2009, 15:30
dames mijn vent is happy, heb het hem net verteld .....wallah ik heb zin erin.............maar ik heb net het weer bekeken voor volgende week....het wordt koud...allah3alem

28-12-2009, 15:32

Citaat door bastilla:
mijn vader heeft me net gebeldt, dat hij het sadaka die ik ga houden....volgende week zal doen.......ik doe het heel heel klein.....dus alleen ons gezin en wat naaste famillie..dus eigenlijk een .intiem etentje...mijn man heeft geen famillie hier in europa beter!

dus volgende week zaterdag avond rond inshallah 02.00 ben ik lekker aan het sexen ik heb te lang uitgesteld...dus het moest er een keer van komen!



Fuking puber! nu heb je me wel echt aan het lachen gemaakt hahaha.....



Mag ik ook komen?

28-12-2009, 15:34

Citaat door MevrouwNetjes2:
Fuking puber! nu heb je me wel echt aan het lachen gemaakt hahaha.....



Mag ik ook komen?



jij bent me ere gast, maar wel oprotten als ik ga sexen met mn man

28-12-2009, 15:34

Citaat door bastilla:
dames mijn vent is happy, heb het hem net verteld .....wallah ik heb zin erin.............maar ik heb net het weer bekeken voor volgende week....het wordt koud...allah3alem

des te beter

28-12-2009, 15:35

Citaat door bastilla:
mijn vader heeft me net gebeldt, dat hij het sadaka die ik ga houden....volgende week zal doen.......ik doe het heel heel klein.....dus alleen ons gezin en wat naaste famillie..dus eigenlijk een .intiem etentje...mijn man heeft geen famillie hier in europa beter!

dus volgende week zaterdag avond rond inshallah 02.00 ben ik lekker aan het sexen ik heb te lang uitgesteld...dus het moest er een keer van komen!


Zo te lezen trouw je alleen maar voor dat
Veel geluk samen meid.

28-12-2009, 15:36



Citaat door missmis:
des te beter



nee meid, zometeen bevriest zijn lulu....en valt ie er af....en dan heb al die tijd voor niks gewacht

28-12-2009, 15:37

Citaat door Desertriffia:
Zo te lezen trouw je alleen maar voor dat
Veel geluk samen meid.



nee meid ik trouw ook voor sutra ......en wil grag een broertje of zusje voor mijn zoon!

28-12-2009, 15:37

Citaat door bastilla:
nee meid, zometeen bevriest zijn lulu....en valt ie er af....en dan heb al die tijd voor niks gewacht

dat gebeurt niet meid al is het -30

Pagina's : [1] 2