Bekijk volle/desktop versie : Stelling: vrouwen kunnen heeel makkelijk seks krijgen



Pagina's : [1] 2

28-12-2009, 14:56
Ik bedoel je hoeft je als jonge meid niet veel te doen, een strakke broek aan en je hebt tig mannen achter je die jouw nr willen


En ook op het internet.... als een vrouw op een sex-topic reageert, is haar inbox gelijk vol met pm's van mannen die willen daten....


Heerlijk om een vrouw te zijn, kun je elke keer die losers afwijzen!

28-12-2009, 14:57


Nadeel hun kutje slijt

28-12-2009, 14:58

Citaat door Shamal_Lady:
Ik bedoel je hoeft je als jonge meid niet veel te doen, een strakke broek aan en je hebt tig mannen achter je die jouw nr willen


En ook op het internet.... als een vrouw op een sex-topic reageert, is haar inbox gelijk vol met pm's van mannen die willen daten....


Heerlijk om een vrouw te zijn, kun je elke keer die losers afwijzen!


ik heb ook aardig wat vrouwen geweigerd, vooral 30+ vrouwen, die zijn echte seksbeeste

28-12-2009, 15:00

Citaat door Shamal_Lady:
Ik bedoel je hoeft je als jonge meid niet veel te doen, een strakke broek aan en je hebt tig mannen achter je die jouw nr willen


En ook op het internet.... als een vrouw op een sex-topic reageert, is haar inbox gelijk vol met pm's van mannen die willen daten....


Heerlijk om een vrouw te zijn, kun je elke keer die losers afwijzen!



Ik word er wel moe van hoor, al die mannen afwijzen. Het ergste is nog, ze komen gewoon terug,

wat voor een leven heb ik

28-12-2009, 15:05



Citaat door Mr-A.Game:
ik heb ook aardig wat vrouwen geweigerd, vooral 30+ vrouwen, die zijn echte seksbeeste

in je dromen? Ook die vrouwen zullen makkelijk een andere seks-partner vinden

28-12-2009, 15:10
Ja man, als je nu zegt ik ben geil krijg je 10 pms.. En als je een willekeurige jongen opbelt en zegt ik heb zin zullen ze ook nie twijfelen Vies eigenlijk

28-12-2009, 15:11

Citaat door Shamal_Lady:
in je dromen? Ook die vrouwen zullen makkelijk een andere seks-partner vinden


agh spring de sloot in sgatje, wijve praten veel en vertelle alles wat er in bed gebeurd

Tsjah zodra het positief is valle ze je allemaal aan

28-12-2009, 15:13
nou ze mannen kunnen dat ook gel in hen haar even goedmaken en meisjes komen aanrennen om je nummer en je mail dus heerlijk om een jongen te zijn

28-12-2009, 15:14
Wahahahah, sob7ana llah el3adiem,
Jullie mannen hebben niks in jullie gedachten behalf seks...meer niet! wat een onzin onderwerp zich!
waarom denken jullie als mannen altijd nigatief over vrouwen?? en vrouwen denken wel soms ook het zelfde over mannen!! waarom? alah swt ziet eem man als een vrouw. de beide moet respect hebben voor de andere!
( besmi llah erahman erahim, wa galakna men koly shaye adakara wal ontha ..... sadaka laho l3adiem)

28-12-2009, 15:16

Citaat door Tekker3esht:
Ik word er wel moe van hoor, al die mannen afwijzen. Het ergste is nog, ze komen gewoon terug,

wat voor een leven heb ik


Erg hé? Aaaal die mannen afwijzen en dan komen ze ook nog terug!

Jij hebt echt kutleven!

28-12-2009, 15:22

Citaat door Lady__b:
Ja man, als je nu zegt ik ben geil krijg je 10 pms.. En als je een willekeurige jongen opbelt en zegt ik heb zin zullen ze ook nie twijfelen Vies eigenlijk

Precies wat ik bedoel.... hoe zou dat nou komen?

28-12-2009, 15:35

Citaat door Shamal_Lady:
Ik bedoel je hoeft je als jonge meid niet veel te doen, een strakke broek aan en je hebt tig mannen achter je die jouw nr willen


En ook op het internet.... als een vrouw op een sex-topic reageert, is haar inbox gelijk vol met pm's van mannen die willen daten....


Heerlijk om een vrouw te zijn, kun je elke keer die losers afwijzen!

Als ze sex hebben dan doen ze het wel met een man die ze aantrekkelijk vinden. Om het even dus.

28-12-2009, 15:41



Citaat door Paddobear:
Als ze sex hebben dan doen ze het wel met een man die ze aantrekkelijk vinden. Om het even dus.

Niet altijd hoor....genoeg vrouwen die het doen om iets mee te bereiken!

28-12-2009, 15:44

Citaat door Shamal_Lady:
Niet altijd hoor....genoeg vrouwen die het doen om iets mee te bereiken!


Zoals wat?

28-12-2009, 16:25
you are so right.. het is makkelijk..
maar dat geldt ook voor mannen..

Pagina's : [1] 2