Bekijk volle/desktop versie : »' 3 Beste vriendinnen totdat...'«



Pagina's : [1] 2 3 4

27-12-2009, 18:53

Hoofdrollen:'

Naima ; Persoon waar alles om draaiit.
Noumia; Meisje die we leerde kennen.
Zakia ; Mijn vriendin die ik 7 jaar ken

Er zullen meer mensen voorkomen in het verhaal maar dat merken jullie vanzelf wel.

27-12-2009, 19:00


NAiiMA;

De grote dag was aangebroken ik zou naar een nieuwe school toe gaan met Zakia. We waren best wel zenuwachtig want we wisten niet wie er op die school zaten maar okée.. Nog 1 dag te gaan en ik kom te weten wie er op die school zit. Het is maandag morgen; mijn telefoon die trilde de wekker ging het was O6;3O ik stapte snel uit bed liep naar de douche en waste mijn gezicht & poetste mijn tanden. Ik liep snel naar mijnn kledingkast en shit weer een probleem ik weet niet wat ik aan moet doen fucking hell.. Uhmm effe kijken zwarte skiny met een witte blouse en een vest ach ja boeien. Ik deed mijn kleren snel aan en liep naar beneden toe, ik zag dat mijn telefoon af ging ik keek naar mijnn display en zag dat Zakia mij belde '

Ik(Naima); Ja hallo?
Zakia; Hey wijfiee en heb je zin om te gaan naar school
Ik(Naima); mwaa een beetje en jij dan?
Zakia; Jawel maar Naima hoelaat zie ik je dan? want we gaan samen naar school toe hea!
Ik(Naima); HAHA tuurlijk gaan we samen wat dacht jij dan uhmm kom rond die kwart voor acht naar mijn huis toe.
Zakia; is goed Mopiiee ik spreek je straks dan
Ik(Naima); ja is goed doeii doeii
Zakia; Ciiaoo

Het was half acht ik deed snel eten in mijn tas en deed snel mijn sneakers aan, pakte mijn jas en ging voor de deur wachten op Zakia. Het duurde niet lang voordat ze kwam. We liepen samen naar de tramhalte en kwam nog paar mensen tegen van de buurt we groette ze en liepen snel door. We moesten om half negen beginnen...

27-12-2009, 19:37
oewpaa!!!

27-12-2009, 19:58
Wayemma ik stond voor de deur van mijn nieuwe school, ik zag alleen maar Nederlanders & een paar Marokanen. ( ik deed namelijk havo) Ach, schijt het zijn maar verrote hollanders ik liep snel naar mijn kluis en liep naar mijn lokaal ik zag daar 5 buitelanders 2 marokanen en paar van een andere afkomst. Ik tikte Zakia aan en zei; Jhe verootte klas wij hebben kom we gaan naast elkaar zitten. ' HAHA gekke Naima is goed kom we zitten achterin. We liepen naar achteren en zagen dat iedereen ons aankeek en daar kon ik zo NIET tegen maarja ik kon beter geen ruzie maken want je die nederlanders die zijn verraders. Mijn mentor stelde ons voor aan de klas. Nou klas dit zijn Zakia & Naima. En iedereen keek ons aan en glimlachte naar ons. We begonnen snel weer met de les, het duurde fucking 8O minuten mijn mentor gaf engels hij is zo saai ik viel bijna in slaap. Naima' niet slapen riep Zakia nog. Ze lachte mij uit en ik gaf der een klap, wat kan ik eraan doen dat die ouwe geen les kan geven?
HAHA, je hebt gelijk maar we moeten ons best gaan doen iwollah, JAJA Zakia je bent echt een zeurpiet., het was eindelijk pauze ik liep naar de kantine en zag een marokaanse meisje uit mijn klas, we praatte een beetje met elkaar en ik zeg je eerlijk ik mocht haar wel ze heet Noumia....

27-12-2009, 20:06


langere vervolgen plaatsen!

27-12-2009, 20:07

Citaat door Ana-Maghrebia:
langere vervolgen plaatsen!



Dat zal ik doen bij de volgende vervolgen, dankjewel meid

28-12-2009, 12:41
We hebben nu Geschiedenis zei ik. 'Lopen jullie effe mee naar mijn kluis?' Vroeg ik Zakia & Noumia. Oke antwoordde ze allebei tegelijk. We liepen samen naar het lokaal toe. Ik nam dit x plaats voorin voor het geval ik weer in slaap zou vallen.Dit x kwam Noumia naast mij zitten we praatte over van alles en nog wat. We werden 1OOOx gewaarschuwd maar het hielp niks. Ik vertelde Noumia waarom ik naar deze school ben gekomen. Ze moest best wel lachen om hoe ik het vertelde. De dag ging snel voorbij en we gingen naar huis toe. Zakia vroeg; Naima beloof me dat we nog steeds vriendinnen blijven ookal gaan we nieuwe mensen leren kennen , want ik wil jou echt niet kwyt ik ken jou daar te lang voor ( we kenden elkaar al shien 7 jaar ofzo). Ik moest lachen om wat ze zei maar ik antwoorde;' Tuurlijk niet gekkie ben je gek ofzo , So & hoe lang we elkaar kennen we hebben eyek veel meegemaakt. AHAHHA , we begonnen gelijk over die oude tijden, we hebben ons rot gelach onderweg naar de tram. We waren net op tijd anders moesten we weer fucking kwartier wachten. Maar eey Zakia hoe vind je Noumia dan? 'Uhm nou ik weet niet ze lijkt me ene kant aardig maar andere kant een bitch' antwoorde ze. Huh ik vind haar hartstikke aardig hoor, ach ja we zien we hoe ze echt is. Dit school jaar is ONZE jaar.!. HAHAHA weer lachte Zakia ja, die meid lach om alles wat ik zeg. Zakia kom gaan we naar myn huis toe, ja is goed antwoorde ze. Maar ik moet mijn moeder dan effe bellen om te zeggen dat ik bij jou ben , ik gaf der mijn mobiel en ze belde haar moeder, haar moeder stemde toe, dus ze mocht met mij mee naar huis toe. De conducteur kwam controleren en zei vervoerbewys alstublieft het sloeg ons over, en lachte naar ons het was een Marokaan.. Weyo Zakia die boykie is mooiii, maar ik denk te oud voor mij. Naima,Naima,Naima houd je mond dicht over die conducteur riep ze express hard en hij draaide zich om...........

28-12-2009, 12:51
nog een verhaaal?
nou uuupppp

28-12-2009, 12:54

Citaat door Mocrofairy12:
nog een verhaaal?
nou uuupppp


hahaha

28-12-2009, 12:54
we want more !we want more !we want more! we want more! we want more!
we want more! we want more! we want more! we want more! we want more !

28-12-2009, 12:55

Citaat door Gizo-1:
hahaha

ga snel doorr

28-12-2009, 13:10
Hij draaide zich om en lachte naar ons. Wayemmmaa Zakia main waarom deze actie zei ik nog express , Zakia die keek mij scheef aan en moest ook lachen. We moesten deze halte toch uitstappen zei ze met een lach,, We liepen naar mijn huis toe ik belde aan want ik had geeen zin om mijn sleutels te pakken. Niemand deed open dus ik moest wel zoeken mohiem k deed de deur open en liep naar de keuken moet je wat eten of drinken vroeg ik Zakia . Ja drinken graag, Oke kijk daarzo is de koelkast pak maar wat je wilt. AHHAHA bitch. En als je klaar bent kom dan naar boven toe oke? Ja is goed antwoorde ze'. Dus aangekomen boven startte ik mijn computer keek of ik berichten had op hyves en meldde me aan op msn. Er waren veel mensen online maar ik had geen zin om te praten. Totdat ik een offline bericht kreeg van een jongen er stond dit in;

»'StraatSoldaat (LL')'« zegt:
Hey schatje ik heb je msn van een jongen gekregen maar ik wil je beter leren kennen mag dat? X.

OMG; wtf mij beter leren kennen nee doe maar niet en ik stuurde hem dit terug;

¤;'LEiiPEMOCARiiNA zegt:
Ik weet niet wie je bent maar ik heb geen behoeftes aan de ik-wil-je-beter-lerren-kennen types. . ......

28-12-2009, 13:16


up up up up je doet het goed

28-12-2009, 13:18
up up up up up up up je doet het goed meid ik ben benieuw naar de verviolg en beter een grote vervolg a.u.b

28-12-2009, 13:18
ik ben je allergrootste fan

Pagina's : [1] 2 3 4