Bekijk volle/desktop versie : TOP-lezing (vrouw in Islam) & Anasheed



17-06-2004, 20:30
Salaam

Het is weer zover..Selsabiel organiseert vrijdag 18 juni van 16:00 tot 20:00 uur een TOP-lezing met Anasheed als afsluiting.

De thema is : "Behandeling van de vrouw in de Islam , deze lezing zal verzorgd worden door de heer Mohammed Idrissi. De groep Al Fath zal Anasheed(-liederen) zingen.

Deze bijeenkomst is voor een ieder toegankelijk, reserveer via: info@selsabiel.nl . Entreegeld is 2 euro

Locatie !!= Selsabiel
Vendelstraat 2, te bereiken vanuit CS met alle trams richting Muntplein, uistappen bij Spui, richting Rokin,tegenover studiecentrum Atrium van de UvA,(UvA afdeling Rechten e.a), 2e etage.

Kom als je een man bent.........en zoek deze als je hem nog niet kent...

17-06-2004, 20:56


''Kom als je een man bent.........en zoek deze als je hem nog niet kent...''




Een vraagje,

waar is het want dat staat niet aangegeven.......welke stad...

17-06-2004, 20:56
Ik vat het niet.."Kom als je een man bent" is het voor mannen of voor vrouwen?!

17-06-2004, 20:57

Citaat:
Origineel gepost door miss_hijab
''Kom als je een man bent.........en zoek deze als je hem nog niet kent...''




Een vraagje,

waar is het want dat staat niet aangegeven.......welke stad...
Amsterdam!!

17-06-2004, 21:02



Citaat:
Origineel gepost door mel3oqa
Amsterdam!!
Ooh oke thank you :blauwkus:

17-06-2004, 21:05

Citaat:
Origineel gepost door miss_hijab
Ooh oke thank you :blauwkus:
U'r welcome sis!

17-06-2004, 22:55
Salaam allen,

Excuses: De bijeenkomst zal plaatsvinden in het centrum van Amsterdam, en is voor iedereen toegankelijk,voor zowel mannen als vrouwen. We hopen jullie vrijdag te mogen verwelkomen ,

m.v.g wa salaam

17-06-2004, 23:00

Citaat:
Origineel gepost door SV_Selsabiel
Salaam

Het is weer zover..Selsabiel organiseert vrijdag 18 juni van 16:00 tot 20:00 uur een TOP-lezing met Anasheed als afsluiting.

De thema is : "Behandeling van de vrouw in de Islam , deze lezing zal verzorgd worden door de heer Mohammed Idrissi . De groep Al Fath zal Anasheed(-liederen) zingen.

Deze bijeenkomst is voor een ieder toegankelijk, reserveer via: info@selsabiel.nl . Entreegeld is 2 euro

Locatie !!= Selsabiel
Vendelstraat 2, te bereiken vanuit CS met alle trams richting Muntplein, uistappen bij Spui, richting Rokin,tegenover studiecentrum Atrium van de UvA,(UvA afdeling Rechten e.a), 2e etage.

Kom als je een man bent.........en zoek deze als je hem nog niet kent...

17-06-2004, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door SV_Selsabiel
Kom als je een man bent.........en zoek deze als je hem nog niet kent...
Komen die mensen daar om kennis op te doen en te leren of om een partner te zoeken?!

17-06-2004, 23:28

Citaat:
Origineel gepost door mokaltum
Is een eind...

Maar zoals al vaker is gemeld. Een lezing waar de broeders en zusters door elkaar zitten is geen lezing meer. (Ik concludeer dit uit uw bovenstaande stuk)

Mensen zullen met de verkeerde intentie komen en dat is niet het belang van de lezing neem ik aan. Al praten ze niet met elkaar, oogcontact zegt al meer dan honderden woorden kunnen zeggen...


Ps. Mel3oqa ik ben er .
Ik had interesse tot ik die laatste zin las.


Ik kom nu online

17-06-2004, 23:46
MEnsen ...kennis vergaren is macht en is een plicht.

Die laatste RIJMENDE zin ....moet men niet letterlijk opvatten..als je goed leest dan begrijp je de zin.....

zoek deze ......slaat op de persoon (de "moslimman" "moslima&quot die op zoek is naar de Islam.

Dit was ooit een uitspraak van iemand....

Mocht je interresse hebben in de LEZING en Anasheed, ben je van harte welkom wa Rabi li 3alaam,

wa salaam

17-06-2004, 23:50
Mokaltum en mel3oqa....in de tijd van Rasoellelah (swws) baden de mensen in 1 moskee, in 1 ruimte, waar dus de mannen en de vrouwen gezamenlijk baden en gezamenlijk luisterden naar de preeken. Nu nog zie je dit in Mekka gebeuren...

wa Allaho a3laam

18-06-2004, 00:13


Nee. zeker niet maar we moeten wel een voorbeeld nemen van hem en zijn metgezellen (vzmh), daar zijn we het over eens, niet waar?

18-06-2004, 00:30

Citaat:
Origineel gepost door mokaltum
InshaAllah.

Een voorbeeld nemen doen we niet om broeders en zusters in deze tijd bij elkaar te laten zitten. De Shaytaan is erg sterk en onze Imaan is zwak. Wij kunnen onze Imaan niet vergelijken met de mensen in 3adh Rasoel Salla Allahu 3leihi Wa Salaam.

We moeten dergelijke handelingen proberen te vermijden. Al probeer je met de juiste intentie te gaan, shaytaan zal erg sterk zijn. Je zult al zien dat er oproepen worden geplaats met 'ik zoek een broeder met baard, hij was 'o zo' MashaAllah, ik zag hem en we keken naar elkaar'. En verdere gereutemeteut. Het tegenovergestelde zul je ook wel zien. Dit behoren wij te vermijden...Ghair...

Dergelijke lezingen worden niet altijd met de juiste intentie gevolgd, oughty.
Jazaki Allahoe ghairan klopt. Verder is er de mogelijkheid om aparte leziningen te organiseren.

18-06-2004, 00:35

Citaat:
Origineel gepost door SV_Selsabiel
Salaam

Het is weer zover..Selsabiel organiseert vrijdag 18 juni van 16:00 tot 20:00 uur een TOP-lezing met Anasheed als afsluiting.

De thema is : "Behandeling van de vrouw in de Islam , deze lezing zal verzorgd worden door de heer Mohammed Idrissi. De groep Al Fath zal Anasheed(-liederen) zingen.

Deze bijeenkomst is voor een ieder toegankelijk, reserveer via: info@selsabiel.nl . Entreegeld is 2 euro

Locatie !!= Selsabiel
Vendelstraat 2, te bereiken vanuit CS met alle trams richting Muntplein, uistappen bij Spui, richting Rokin,tegenover studiecentrum Atrium van de UvA,(UvA afdeling Rechten e.a), 2e etage.

Kom als je een man bent.........en zoek deze als je hem nog niet kent...
Alhemdoelilah dit keer geen muziek bij de lezing. Het zou nog beter zijn om de ene kant van de zaal voor mannen te reserveren en de andere kant voor vrouwen.