Bekijk volle/desktop versie : Even een hele stomme maar ook interesante vraag



17-06-2004, 19:45
In de tweede wereld oorlog hebben de Nazie's heel wat Joden van het leven berooft. Iedereen weet dat, dus daar gaat eigenlijk mijn vraag niet over.

Mijn vraag is: hoe zou de wereld er nu uitzien als Hitler i.p.v. de Joden de Moslims had vervolgd? Bedoel het niet discriminerend maar wil gewoon weten hoe jullie hier over denken.

17-06-2004, 19:53


da zou ni goed zijn natuurlijk niet, een wereld zonder moslims wa is da dat?

17-06-2004, 19:55
"als"

dan zou het een ander geval zijn...

17-06-2004, 19:58
dan zouden nu de palestijnen gesteund worden wegens schuldgevoel van amerika, en de moslim-lobby zou niet te stuiten zijn met al hun aandelen in halal-fastfood restaurants e.d.

17-06-2004, 19:59



Citaat:
Origineel gepost door Lady_Godiva
In de tweede wereld oorlog hebben de Nazie's heel wat Joden van het leven berooft. Iedereen weet dat, dus daar gaat eigenlijk mijn vraag niet over.

Mijn vraag is: hoe zou de wereld er nu uitzien als Hitler i.p.v. de Joden de Moslims had vervolgd? Bedoel het niet discriminerend maar wil gewoon weten hoe jullie hier over denken.
als?als? hitler had een hekel aan alles wat niet aarier was, dus ook moslims. maar de joden waren de joden waren in de buurt en geen moslims

17-06-2004, 20:03

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
als?als? hitler had een hekel aan alles wat niet aarier was, dus ook moslims. maar de joden waren de joden waren in de buurt en geen moslims
terwijl de oorspronkelijke 'ariers' als zijnde bevolking uit de levant omgeving kwamen...en die hebben alles behalve blauwe ogen en blond haar

hoe ironisch

17-06-2004, 20:10

Citaat:
Origineel gepost door Cicatrice
terwijl de oorspronkelijke 'ariers' als zijnde bevolking uit de levant omgeving kwamen...en die hebben alles behalve blauwe ogen en blond haar

hoe ironisch
tjiah, zeg dat maar tegen menner hitler. als hij had geweten dat de ariers van oorsprong uit het oude perzie kwamen had hij zelfmoord gepleegt. het was al genoeg dat zijn moeder joods was

17-06-2004, 20:17

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
tjiah, zeg dat maar tegen menner hitler. als hij had geweten dat de ariers van oorsprong uit het oude perzie kwamen had hij zelfmoord gepleegt. het was al genoeg dat zijn moeder joods was
ja je moet toch iemand de schuld geven van je oedipuscomplex

17-06-2004, 20:45

Citaat:
Origineel gepost door Lady_Godiva
In de tweede wereld oorlog hebben de Nazie's heel wat Joden van het leven berooft. Iedereen weet dat, dus daar gaat eigenlijk mijn vraag niet over.

Mijn vraag is: hoe zou de wereld er nu uitzien als Hitler i.p.v. de Joden de Moslims had vervolgd? Bedoel het niet discriminerend maar wil gewoon weten hoe jullie hier over denken.
Wat ALS ik morgen een grote tas met geld vind ?
Wat ALS Sharon morgen niet meer wakker wordt ?
Wat ALS er geen armoede meer zou zijn ?
Wat ALS Amalia zwart haar had gehad ?

Allemaal vragen die niet relevant zijn, ze
zijn immers niet.