Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me laag,



26-12-2009, 19:25
Als ik mn emotie's laat zien. Ik wil hem laten zien hoeveel ik van hem hou. Dat ik hem terug wil. Maar ik kan het niet.
Ik wil dat ie weet dat wanneer die me aanraakt een rare gevoel door me heen gaat.
Dat wanneer die me belt dat ik een sprong maak.
Dat wanneer ik zn stem hoor iets van binnen voel.

Maar ik kan het niet uiten. Ik kan hem niet de waarheid zeggen om het feit dat onze vriendschap gaat breken.
We hebben sex, Sex die ik nog nooit met iemand heb gehad,
Zo liefdevol.

26-12-2009, 19:26


Oh dus zo gaan vrienen met elkaar om ?

26-12-2009, 19:26
Schreeuw het van de daken zou ik zeggen. : )

26-12-2009, 19:27

Citaat door L3ayla_Jeblia:
Oh dus zo gaan vrienen met elkaar om ?

Het is mn ex., Maar we zijn nu heel goed bevriend.

26-12-2009, 19:28



Citaat door -MAGHREBIIA:
Het is mn ex., Maar we zijn nu heel goed bevriend.



daarna weer vrienden zijn ?
Dat kan niet , je zal altijd een zwak voor elkaar blijven hebben en altijd hoop hebben dat het weer goed komt , precies zoals jij verteld!
daarom kan die vriendschap niet real zijn!

26-12-2009, 19:29
Noooooooooooooooooooooooooooooooooit tegen een jongen zeggen dat je hem leuk vind, dat ss een grote fout die je zult begaan.!!!!

laat hem het zeggen hij is de man niet jiji!!!!!!!!!!!!!!!! ondruk die gevoelens maar heel goed, en geus what als het niks wordt en hij neemt geen inatief weet je gewoon HE IS NOT IN TO YOU!!!!!!

26-12-2009, 19:29
soufy_allebee

26-12-2009, 19:30

Citaat door -MAGHREBIIA:
Het is mn ex., Maar we zijn nu heel goed bevriend.


Héél goed, dat is wel duidelijk!

26-12-2009, 19:32

Citaat door L3ayla_Jeblia:
daarna weer vrienden zijn ?
Dat kan niet , je zal altijd een zwak voor elkaar blijven hebben en altijd hoop hebben dat het weer goed komt , precies zoals jij verteld!
daarom kan die vriendschap niet real zijn!


Het is real tussen ons. Ik belde hem eergister kreeg voic dus belde hem sie 5 x. En hij belde mij 12 x terug toen ik hem weer belde zei die hanan wat is er aan de hand? K zei nee k belde gewoon om te vragen hoe het gaat?
Zei die k dacht dat er wat was gebeurt.,

Ik hou van hem.


Citaat door Metalsia_86:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooit tegen een jongen zeggen dat je hem leuk vind, dat ss een grote fout die je zult begaan.!!!!

laat hem het zeggen hij is de man niet jiji!!!!!!!!!!!!!!!! ondruk die gevoelens maar heel goed, en geus what als het niks wordt en hij neemt geen inatief weet je gewoon HE IS NOT IN TO YOU!!!!!!


Ik heb het nu een tijdje onderdrukt maar kan het niet meer aan.
Ik wil het nu gaan uiten. Ik onderdruk het elke x.
Alleen mn ouders zouden het niet op prijs stellen als ik weer wat met hem begin.
En zijn ouders denk ik ook niet.

26-12-2009, 19:32

Citaat door Linatjuhh:
Héél goed, dat is wel duidelijk!

Pff, kan het niet meer aan.

26-12-2009, 19:35

Citaat door -MAGHREBIIA:
Als ik mn emotie's laat zien. Ik wil hem laten zien hoeveel ik van hem hou. Dat ik hem terug wil. Maar ik kan het niet.
Ik wil dat ie weet dat wanneer die me aanraakt een rare gevoel door me heen gaat.
Dat wanneer die me belt dat ik een sprong maak.
Dat wanneer ik zn stem hoor iets van binnen voel.

Maar ik kan het niet uiten. Ik kan hem niet de waarheid zeggen om het feit dat onze vriendschap gaat breken.
We hebben sex, Sex die ik nog nooit met iemand heb gehad,
Zo liefdevol.
Heel Liefdevol. idd.

26-12-2009, 19:35
paar bakstenen tegen je hoofd aangooien zou me echt goed laten voelen

26-12-2009, 19:36



Citaat door Liefdevol.:
Heel Liefdevol. idd.


26-12-2009, 19:41

Citaat door Den--Haag:
paar bakstenen tegen je hoofd aangooien zou me echt goed laten voelen