Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Iftar 1 december Tilburg

BiDaWiJa
26-11-2002, 22:26

Assalaam alikoum wa rahmatoullah wa barakatouh Beste broeders en zusters, Stichting NooR organiseert 1 December in verband met de ramadan een Iftar met een lezing. De lezing heeft als titel "Een brief aan mijn Broeder/Zuster". Dit wordt gegeven door Abdul-Jabber van der Ven in de moskee Alfath, stedekestraat 27 te Tilburg. Programma: 14:30 Opening met recitatie 14:45 Begin lezing 16:00 Einde lezing 16:10 Vragen 16:40 Maghreb gebed 16:50 Iftar Stichting Noor heet jullie allen van harte welkom op deze dag http://www.stichtingnoor.nl/lezing.jpg

Najib26
26-11-2002, 22:33
Ik had wel willen komen. Maar ik die lezing van Abdul Jabbar al in Antwerpen gehoord. Wel een goede overigens.

BiDaWiJa
26-11-2002, 22:38
Origineel gepost door Najib26 Ik had wel willen komen. Maar ik die lezing van Abdul Jabbar al in Antwerpen gehoord. Wel een goede overigens. salaam alikoum je bent altijd welkom voor de iftar :zwaai: en je kan hem natuurlijk ook voor de tweede keer horen :D

Rakia4U
27-11-2002, 20:54
1 december op welke dag valt dat??? lijkt me heel erg interessant kun je er wat meer over vertellen?

gertje
28-11-2002, 19:56

wel inhalen, he!

00JAMILA00
29-11-2002, 11:51
ik ben heel blij dat je dit geplaats hebt, want ik had van een vriendin gehoord at ze in rotterdam vorige weekend ook zo'n lezing hebben gehad en ik wou gaan maar door wat omstandigheden kon het niet doorgaan. Maar nu het hier in mijn stad plaats vind ga ik er zeker na toe. tot dan voor degene die er komen. beslama

BiDaWiJa
30-11-2002, 16:52
Origineel gepost door Rakia4U 1 december op welke dag valt dat??? lijkt me heel erg interessant kun je er wat meer over vertellen? salaam alikoum het is op zondag (morgen does :D) en het gaat over een moslim broeder die zijn andere broeders en zusters het goede probeert aan te sporen en zich bewust maakt over hun islaam.

BiDaWiJa
30-11-2002, 16:54
Origineel gepost door 00JAMILA00 ik ben heel blij dat je dit geplaats hebt, want ik had van een vriendin gehoord at ze in rotterdam vorige weekend ook zo'n lezing hebben gehad en ik wou gaan maar door wat omstandigheden kon het niet doorgaan. Maar nu het hier in mijn stad plaats vind ga ik er zeker na toe. tot dan voor degene die er komen. beslama salaam alikoum alhamdoulillah dat je dit ook gelezen hebt. hopelijk zie ik jou ook insha'allah bij de lezing. :zwaai:

al_hamka
30-11-2002, 17:12
BiDaWiYaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

miss_farida
30-11-2002, 21:48
Salaam mo3likoem, Ik heb het zelf ook gehoord en ik ben van de partij!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inscha allah zie ik jullie daar ook!!!!!!!!!!!! Beslama P.s. Heel toevallig, want ik wou dit bericht zelf ook net plaatsen!!!!

BiDaWiJa
01-12-2002, 23:41
en people hoe vonden jullie het??????? :D

00JAMILA00
02-12-2002, 13:30
aleikoem salam afgelopen zondag ben ik naar die lezing geweest. Het was een hele mooie ervaring. Het doel van de broeder wasproberen om andere moslimbroeders en zusters aan te sporen en zich bewust te maken over de islaam. Dat is voor mij gevoel wel gelukt. Het was een leerzame lezing en je kon vragen stellen. ik weet nu dingen waarvan ik niet eens wist dat dit regels waren. Ik vond het in ieder geval heel gezellig. wat zijn jullie ervaringen voor diegen die er zijn geweest. beslama

BiDaWiJa
02-12-2002, 14:40

Origineel gepost door 00JAMILA00 aleikoem salam afgelopen zondag ben ik naar die lezing geweest. Het was een hele mooie ervaring. Het doel van de broeder wasproberen om andere moslimbroeders en zusters aan te sporen en zich bewust te maken over de islaam. Dat is voor mij gevoel wel gelukt. Het was een leerzame lezing en je kon vragen stellen. ik weet nu dingen waarvan ik niet eens wist dat dit regels waren. Ik vond het in ieder geval heel gezellig. wat zijn jullie ervaringen voor diegen die er zijn geweest. beslama salaam alikoum masha'allah ik vond Abduljabbar echt zo :duim: en ik vond het kei gezellig.......helaas heb ik de laatste stukje van de lezing niet meegekregen omdat ik het een en ander moest voorbereiden. maar insha'allah zullen er meer lezingen komen :)

Tous3ied
02-12-2002, 15:09
Salaam 3alaikoem beste broeders en zusters, De lezing van gisteren was gewoon te mooi voor woorden. Vooral "een brief aan broeder/zuster. Ik was heel erg aandachtig aan het luisteren en af en toe rolde er een traan over me wangen. Het was ook heel erg leuk dat je vragen kon stellen. Ik heb er ooko zeker gebruik van gemaakt en Hamdoelilah heb ik er ook antwoord op gekregen. Sorry dat ik het zeg, maar er waren sommige mensen die van die vragen waar ik gewoon om moest lachen en waarvan je eigenlijk al van weet dat het niet mag in de Islam en vet HARAM is. Zo stelde er iemand een vraag: Mag je Blowen?? of mag je Uit gaan (discotheek) Of een andere vraag: Mag je percingen zetten??? 3alaikoem a salaam en moge Allah (swt) ons tot het goede pad volgen Ewa ja mensen versc

BiDaWiJa
02-12-2002, 15:23
Origineel gepost door Tous3ied Salaam 3alaikoem beste broeders en zusters, De lezing van gisteren was gewoon te mooi voor woorden. Vooral "een brief aan broeder/zuster. Ik was heel erg aandachtig aan het luisteren en af en toe rolde er een traan over me wangen. Het was ook heel erg leuk dat je vragen kon stellen. Ik heb er ooko zeker gebruik van gemaakt en Hamdoelilah heb ik er ook antwoord op gekregen. Sorry dat ik het zeg, maar er waren sommige mensen die van die vragen waar ik gewoon om moest lachen en waarvan je eigenlijk al van weet dat het niet mag in de Islam en vet HARAM is. Zo stelde er iemand een vraag: Mag je Blowen?? of mag je Uit gaan (discotheek) Of een andere vraag: Mag je percingen zetten??? 3alaikoem a salaam en moge Allah (swt) ons tot het goede pad volgen Ewa ja mensen versc masha Allah zuster ben blij dat jullie het leuk vonden