Bekijk volle/desktop versie : Hier Goedkope Tickets



Pagina's : [1] 2 3

26-12-2009, 15:02
Beste mensen,

Willen jullie naar Marokko vliegen? Ik kan voor jullie allen korting regelen op tickets naar Marokko.

Stel je boekt een ticket via royalairmaroc.com en een ticket kost 300 euro voor 2 weken, dan kan ik ongeveer 75 tot 100 euro korting krijgen.

Laat me maar weten.

MVG,

Mariam

26-12-2009, 15:09


Okée en hoe doe je dat dan?

26-12-2009, 15:20
Waarom hoe?

Ik vraag mensen die tickets willen.

26-12-2009, 15:23

Citaat door miss_mocrorani:
Waarom hoe?

Ik vraag mensen die tickets willen.


Natuurlijk is men benieuwd hoe dat dan in zijn werking gaat... niet specifiek om het zelf te gaan doen maar meer om niet voor verassingen te komen staan als ze zo'n ticket boeken..Niemand vind het prettig met koffers terug naar huis gestuurd te worden omdat er iets niet blijkt te kloppen aan de ticket.

26-12-2009, 15:27



Citaat door miss_chamel:
Natuurlijk is men benieuwd hoe dat dan in zijn werking gaat... niet specifiek om het zelf te gaan doen maar meer om niet voor verassingen te komen staan als ze zo'n ticket boeken..Niemand vind het prettig met koffers terug naar huis gestuurd te worden omdat er iets niet blijkt te kloppen aan de ticket.



Nee dat klopt.

Voor mij was het ook de eerste keer proberen.
Daarna heb ik het voor mijn ouders en tante gedaan. En alles is goed verlopen ze hebben hun ticket ontvangen en zijn naar marokko geweest en weer terug.

26-12-2009, 15:32
salaam,

wil inchalah in juli voor 2 weken gaan, heb intresse

26-12-2009, 15:44
is er een mogelijkheid voor andere bestemmingen?

26-12-2009, 16:42
Ik zou dat wel willen

26-12-2009, 19:36
Ik ken ook zo`n gast die dat doet. Die regelt tickets voor de helft van de prijs. Maar er is wel kans dat je op schiphol blijft zitten... Je kunt het risico nemen, als je weet waar diegene woont etc. In geval van oplichterij kun je dan een bezoekje brengen. Het is gewoon wel spannend op de luchthaven...dus op de heen- en terugweg. Ik zou deze grapjes niet uithalen met vluchten naar Thailand ofzo, hahaha... dan heb je straks 30 jaar cel voor €200,- voordeel.

Maar jullie snappen hopelijk wel dat dit fraude/diefstal is. Er wordt gebruik gemaakt van gecopieerde creditcards etc.... Je krijgt je tickets ook niet ruim tevoren, maar een paar dagen eerder. Zodat de kans kleiner is dat de eigenaar van de creditcard erachter komt dat hij is bestolen.

Uiteraard ben jij altijd te traceren, want de boeking is op jouw naam.

Stel je zelf de vraag: "Is it worth it"?

26-12-2009, 19:41
Ik ga binnenkort, doe mij maar zo'n ticket.

26-12-2009, 19:57
Krijg je ook groepskorting

26-12-2009, 20:35

Citaat door Personage:
Ik ken ook zo`n gast die dat doet. Die regelt tickets voor de helft van de prijs. Maar er is wel kans dat je op schiphol blijft zitten... Je kunt het risico nemen, als je weet waar diegene woont etc. In geval van oplichterij kun je dan een bezoekje brengen. Het is gewoon wel spannend op de luchthaven...dus op de heen- en terugweg. Ik zou deze grapjes niet uithalen met vluchten naar Thailand ofzo, hahaha... dan heb je straks 30 jaar cel voor €200,- voordeel.

Maar jullie snappen hopelijk wel dat dit fraude/diefstal is. Er wordt gebruik gemaakt van gecopieerde creditcards etc.... Je krijgt je tickets ook niet ruim tevoren, maar een paar dagen eerder. Zodat de kans kleiner is dat de eigenaar van de creditcard erachter komt dat hij is bestolen.

Uiteraard ben jij altijd te traceren, want de boeking is op jouw naam.

Stel je zelf de vraag: "Is it worth it"?


En stel je zelf de vraag: is het halal? Nee!!!

26-12-2009, 21:18



Citaat door miss_mocrorani:
Waarom hoe?

Ik vraag mensen die tickets willen.


dus als ik een ticket vindt internet van ongeveer 400 dan krijg ik van jou 100 euro terug?

26-12-2009, 21:25
deze tnawies zijn ou

kom met iets nieuws ofso johh

27-12-2009, 22:36

Citaat door nanometer:
dus als ik een ticket vindt internet van ongeveer 400 dan krijg ik van jou 100 euro terug?




Ja, dan krijg je 100 euro korting.

Pagina's : [1] 2 3