Bekijk volle/desktop versie : Liefde verwarren met controle en jaloezie



26-12-2009, 14:27
Veel vrouwen vinden een man aantrekkelijk wanneer deze machtig en fantastisch is, lef heeft, stoer en 'macho' is, kortom wanneer hij zijn mannetje weet te slaan. Ik hoor veel verhalen van meiden die dit hebben meegemaakt. Zo ook een paar van mijn vriendinnen, zij gaan dan helemaal in op hun nieuwe vlam en liefde.

Bij veel mannen lijkt de interesse (die hij heeft voor de vrouw) van de man een manier om controle te krijgen over de vrouw en zich te verzekeren van de relatie. De vrouwen daarentegen vatten deze interesse op als teken van belangstelling, betrokkenheid en liefde voor haar. Maar in werkelijkheid is dit een teken van onzekerheid en bezitsdrang. Dit kan later veel erger worden, denk maar aan mishandeling en beperking van vrijheid.

Meiden, pas daar aub voor op !

26-12-2009, 14:35


Daar heeft mijn vriendin last van, ze mag niet meer praten met jongens. Ze mag oude bekende gedag gezeggen als hun eerst gedag zeiden En hij stalkt haar gewoon, omdat hij niet wilt dat ze met jongens praat. Dus dan kijkt hij 2 uur lang naar haar, terwijl ze aan t werk is

26-12-2009, 14:39

Citaat door Lady__b:
Daar heeft mijn vriendin last van, ze mag niet meer praten met jongens. Ze mag oude bekende gedag gezeggen als hun eerst gedag zeiden En hij stalkt haar gewoon, omdat hij niet wilt dat ze met jongens praat. Dus dan kijkt hij 2 uur lang naar haar, terwijl ze aan t werk is

haha omg

26-12-2009, 14:41

Citaat door Lady__b:
Daar heeft mijn vriendin last van, ze mag niet meer praten met jongens. Ze mag oude bekende gedag gezeggen als hun eerst gedag zeiden En hij stalkt haar gewoon, omdat hij niet wilt dat ze met jongens praat. Dus dan kijkt hij 2 uur lang naar haar, terwijl ze aan t werk is


Ik kan zulke mannen wel killen. Hoelang gaat ze al met hem? Wat zegt zij erover?

26-12-2009, 14:41



Citaat door Lady__b:
Daar heeft mijn vriendin last van, ze mag niet meer praten met jongens. Ze mag oude bekende gedag gezeggen als hun eerst gedag zeiden En hij stalkt haar gewoon, omdat hij niet wilt dat ze met jongens praat. Dus dan kijkt hij 2 uur lang naar haar, terwijl ze aan t werk is


Lelijk.. :S

26-12-2009, 14:42
Mannen houden nou eenmaal van machtspelletjes.

26-12-2009, 14:43

Citaat door Boodschappentas:
Ik kan zulke mannen wel killen. Hoelang gaat ze al met hem? Wat zegt zij erover?

Uhm nu iets meer dan een half jaar pas dus het gaat waarschijnlijk alleen maar erger en erger worden. En een paar dagen geleden was 't uit, omdat zij niet goed genoeg luistert naar hem volgens hem. Maarja nu gaat zij weer haar best doen om zogenaamd naar hem te luisteren

Ja ze begrijpt dat het niet normaal is, maar ze kan niet zonder hem ze is helemaal verliefd en dat zegt ze ook

26-12-2009, 14:51

Citaat door Lady__b:
Uhm nu iets meer dan een half jaar pas dus het gaat waarschijnlijk alleen maar erger en erger worden. En een paar dagen geleden was 't uit, omdat zij niet goed genoeg luistert naar hem volgens hem. Maarja nu gaat zij weer haar best doen om zogenaamd naar hem te luisteren

Ja ze begrijpt dat het niet normaal is, maar ze kan niet zonder hem ze is helemaal verliefd en dat zegt ze ook


En half jaar nog maar? Vreselijk. Het zijn ook wel vaak van die mannen die weten wat ze moeten zeggen om het zo te brengen dat het meisje gaat denken dat ze fout zit, waardoor zij het gevoel heeft dat ze dingen moet veranderen. Die sukkels zijn vaak goed gebekt.


26-12-2009, 15:31

Citaat door Exceptionally:
Mannen houden nou eenmaal van machtspelletjes.


Maar er zijn grenzen... Die moeten de vrouwen ook duidelijk aangeven !

26-12-2009, 15:43
zo ben ik gelukkig niet

16-04-2014, 19:31

Citaat door Lady__b:
Daar heeft mijn vriendin last van, ze mag niet meer praten met jongens. Ze mag oude bekende gedag gezeggen als hun eerst gedag zeiden En hij stalkt haar gewoon, omdat hij niet wilt dat ze met jongens praat. Dus dan kijkt hij 2 uur lang naar haar, terwijl ze aan t werk is
Dit is gewoon eng..

16-04-2014, 19:32

Citaat door hebikniet:
zo ben ik gelukkig niet
Hoe ben jij dan wel?