Bekijk volle/desktop versie : Nederland 1



25-12-2009, 00:15
wie heeft die vermist kerstspecial gezien ?

echt erg, vind het echt zielig.
ze hebben me gewoon aan het janken gemaakt.

en die gozer dan, hoe hij de moeder van zijn kind zo een klap in haar gezicht gaf

zij ies klootzakke vrouw.
fuck joellie nederlanders en nederland

en dat meisje dan, pfff
ze durfde haar eigen moeder haast niet te groeten, omdat ze bang was..

la 7awla wala qowatou ila billah.

25-12-2009, 00:26


ik heb het gezien en heb echt zitten huilen als een kleind kind!!!!
wat moeilijk voor die moeders, ik ben net paar maandjes bevallen en kan nu al niet zonder me zoon laat staan die moeders msaken.. ooh ik ging mijn zoontje echt hele tijd kusjes en knuffels geven tijdens die uitzending dat ik dankbaar mag zijn ik voelde me echt raar wollah ik moest gewoon zo erg janken he echt niet normaal en zo zielig. en wat een homo die man die die vrouw sloeg ik vond het raar dat niemand hielp van de camera ploeg ofzo?

oh en wat zagen die kinderen eruit he... volgens mij gaat et niet goed met hun daar.. ze moeten gewoon terug!! en ik vond het ook heel erg van die kinderen die hun moeder niet wouden zien!!?

pfff echt een emotionele aflevering!!!!!!!!!!!!!!!

25-12-2009, 00:29

Citaat door KHouVanA:
ik heb het gezien en heb echt zitten huilen als een kleind kind!!!!
wat moeilijk voor die moeders, ik ben net paar maandjes bevallen en kan nu al niet zonder me zoon laat staan die moeders msaken.. ooh ik ging mijn zoontje echt hele tijd kusjes en knuffels geven tijdens die uitzending dat ik dankbaar mag zijn ik voelde me echt raar wollah ik moest gewoon zo erg janken he echt niet normaal en zo zielig. en wat een homo die man die die vrouw sloeg ik vond het raar dat niemand hielp van de camera ploeg ofzo?

oh en wat zagen die kinderen eruit he... volgens mij gaat et niet goed met hun daar.. ze moeten gewoon terug!! en ik vond het ook heel erg van die kinderen die hun moeder niet wouden zien!!?

pfff echt een emotionele aflevering!!!!!!!!!!!!!!!



ja erg he,

wallah wat is het toch met de mens, elke mens heeft een hart daar valt niet over te discusieren.
maar pfff, voelen ze die niet zitten of zo..
echt ongelofelijk.
ik heb nog geen kinderen, maar zoiets lijkt me echt vreselijk, en ik zou het mijn ergste vijand (als ik die had) niet toewensen.

dat blondemeisje meskina, die word waarschijnlijk als een gedama door haar stiefmoeder gebruikt, wallahoe a3lam.
want ze was ook bang voor haar.

ik hoop dat dit word opgelost inshaallah

25-12-2009, 00:35
Ja miskina wat een verschil he met die foto van nederland en hoe ze er nu uitzag echt een sloebertje uit de 3e wereld land leek het wel! ze durfde indd niet haar moeder te begroeten ze was bang! echt echt zielig zoals jij al zij die wens je je ergste vijand niet toe!!!!!!!!!

25-12-2009, 00:41


Heel triest allemaal. En die vrouw met die zoon, die haar niet wil zien. Triest

25-12-2009, 01:20
hij is online
http://player.omroep.nl/?aflID=10445145

25-12-2009, 02:23
iwa die mannen zijn echt gestoord ieder mens weet dat een kind een moeder nodig heeft ik heb gewoon geen woorden voor ik heb echt zitten huilen net ik heb zelf 2 kinderen kan me geen dag voorstellen zonder ze laat staan jaren