Bekijk volle/desktop versie : Wat doe JIJ wanneer je versierd word/lang aangekeken word GETROUWD + ONGETROUWD?



Pagina's : [1] 2 3

24-12-2009, 20:10
Stel je bent alleen ... en je wordt versierd. Wat doen je dan?
Of wanneer jij met je man loopt + kids en iemand kijkt jou aan, hoe reageer je dan?
Zeg je het tegen je man? Hou je het voor je? Is het ooit eerder meegemaakt? wat deed je toen?





- Negeren? hoe en wat.. graag in detail.
- Blijven aankijken met een strenge blik tot hij wegkijkt uit schaamte
- Rode wangetjes krijgen en giechelen
- Je omdraaien en verderlopen
- Zeggen: 'Heb ik iets van je aan' hardop
- Doen alsof je niet weet dat hij kijkt/of hoort wat hij zegt en vlug doorlopen

24-12-2009, 20:12


ik reageer er niet op....

24-12-2009, 20:14
Ligt eraan of diegene leuk is of niet. Meestal kijk ik gelijk zenuwachtig ergens anders heen als het een engerd is. Heel heel soms blijf ik terug kijken... Laatst in de tram zat er een leukerd naast me en met de bochten kwam ik steeds helemaal tegen hem aan en de hele tijd keek hij en ik moest steeds lachen al Toen hij opstond keek hij me aan en ik bleef terug kijken en toen glimlachte ik Maar normaal doe ik dat niet. Meestal word ik er zenuwachtig van als ik merk dat iemand blijft kijken.

24-12-2009, 20:16

Citaat door bastilla:
ik reageer er niet op....

Ja dat begrijp k.

Maar wat doe je in detail a kipbastilla?

Citaat door Nemesis030:
Ligt eraan of diegene leuk is of niet. Meestal kijk ik gelijk zenuwachtig ergens anders heen als het een engerd is. Heel heel soms blijf ik terug kijken... Laatst in de tram zat er een leukerd naast me en met de bochten kwam ik steeds helemaal tegen hem aan en de hele tijd keek hij en ik moest steeds lachen al Toen hij opstond keek hij me aan en ik bleef terug kijken en toen glimlachte ik Maar normaal doe ik dat niet. Meestal word ik er zenuwachtig van als ik merk dat iemand blijft kijken.

Ok dus als hij leuk is kijk je terug. Ik neem aan als je naar zo'n jonge kijkt, dat hij jou daarna jou nummer zal vragen. Zou jij dit geven wanneer het een echte cuttie is

24-12-2009, 20:17


Doorlopen

Nee zou het niet zeggen..

24-12-2009, 20:18

Citaat door hayatie:
Doorlopen

Nee zou het niet zeggen..

Doorlopen en tegels tellen jek

en waarom zou je het niet zeggen?

24-12-2009, 20:19
Stel je voor je zit ergens in de tram/bus komt iemand van (vroeger) naar je toe zegtie hey da's lang geleden. Jij kijkt hem vernietigend aan, maar alsnog wil hij niet opdonderen! Vraagt hij nog dooleuk of je gelukkig bent in je huwelijk. Daarna is het zijn halte om uit te stappen vraagtie (Wetend dat je getrouwd bent) spreek ik je nog?

Sommige mannen, echt vermoeiend! Allah yehsen al3awen!

24-12-2009, 20:19

Citaat door verhaalmaakster:
Ja dat begrijp k.

Maar wat doe je in detail a kipbastilla?

ik trek gelijk me kleren uit, wat moet ik je vertellen....niet op reageren klaar

Ok dus als hij leuk is kijk je terug. Ik neem aan als je naar zo'n jonge kijkt, dat hij jou daarna jou nummer zal vragen. Zou jij dit geven wanneer het een echte cuttie is
.

24-12-2009, 20:20
Ik zou het zeer zeker niet tegen mijn man zeggen. Hij is vreselijk jaloers en zou die andere man direct op zijn bek slaan.

24-12-2009, 20:24

Citaat door verhaalmaakster:
Ja dat begrijp k.

Maar wat doe je in detail a kipbastilla?

Ok dus als hij leuk is kijk je terug. Ik neem aan als je naar zo'n jonge kijkt, dat hij jou daarna jou nummer zal vragen. Zou jij dit geven wanneer het een echte cuttie is


Ook niet altijd. Weet je wat het is, leuk of niet leuk meestal moet ik al lachen gewoon door zenuwen ofzo elke keer denk ik dóh, niet lachen, straks denken ze dat je geïnteresseerd bent maar het gaat vanzelf

Toevallig stapte hij toen uit de tram.. hij keek nog wel achterom haha maar uh ik weet niet, miss als hij heeel leuk is maar ik zou niet zo snel geven.

24-12-2009, 20:25

Citaat door Fabalous_F:
Stel je voor je zit ergens in de tram/bus komt iemand van (vroeger) naar je toe zegtie hey da's lang geleden. Jij kijkt hem vernietigend aan, maar alsnog wil hij niet opdonderen! Vraagt hij nog dooleuk of je gelukkig bent in je huwelijk. Daarna is het zijn halte om uit te stappen vraagtie (Wetend dat je getrouwd bent) spreek ik je nog?

Sommige mannen, echt vermoeiend! Allah yehsen al3awen!

Ik zou een L maken met me wijsvinger en me duim en het op me voorhoofd plaatsen.

En dan zeggen: LOSER

Citaat door bastilla:
.




k zie het al voor me



Citaat door _rode_roosje:
Ik zou het zeer zeker niet tegen mijn man zeggen. Hij is vreselijk jaloers en zou die andere man direct op zijn bek slaan.

Ja maar die andere man ziet ie toch niet meer

24-12-2009, 20:26

Citaat door Nemesis030:
Ook niet altijd. Weet je wat het is, leuk of niet leuk meestal moet ik al lachen gewoon door zenuwen ofzo elke keer denk ik dóh, niet lachen, straks denken ze dat je geïnteresseerd bent maar het gaat vanzelf

Toevallig stapte hij toen uit de tram.. hij keek nog wel achterom haha maar uh ik weet niet, miss als hij heeel leuk is maar ik zou niet zo snel geven.



K zie dat je aan uni leiden studeert. Een familielid van mij studeerd daar ook, ze doet rechten.

24-12-2009, 20:28



Citaat door verhaalmaakster:


K zie dat je aan uni leiden studeert. Een familielid van mij studeerd daar ook, ze doet rechten.


Eerst ging zo'n engerd tegenover me zitten, en ik moest toch onbewust lachen ik haat dat van mezelf Hij stelde zelfs vragen van waar woon je, ik zei denk je echt dat ik dat ga vertellen

Ja klopt. Oh leuk! Dat gebouw is vet mooi.

24-12-2009, 20:28

Citaat door verhaalmaakster:
Doorlopen en tegels tellen jek

en waarom zou je het niet zeggen?
Hey hey why not

Ik weet het gaat vreten aan hem

24-12-2009, 20:29
een keer liep er een dronken achter me, die was zo dronken dat ie elke keer viel ....en weer opstond ik dacht hè eindelijk ben ik van hem af.....maar bleef weer opstaan .....maar dat is nog toen ik een 16 jarige meisje was

Pagina's : [1] 2 3