Bekijk volle/desktop versie : Mag ik bij iemand mij hartje luchten?



Pagina's : [1] 2

24-12-2009, 17:45
Mijn vriendin en bijna verloofde heeft het gister avond uitgemaakt met een smsje en daarna haar telefoon uitgegooid terwijl ik as zaterdag haar handje zou vragen...ik ken haar 1,5 jaar...en heb nooit ruzie met haar gehad..de reden die ze gebruikte is dat haar vader liever een berber had..ik zelf ben arabisch..kan daar toch niks aan doen..is Allah swt zijn Wil en daardoor heeft ze het uitgemaakt...ik ben een hele sterke jongeman maar mn hartje is echt gebroken..en nu moet ik nog aan mn hele familie uitleggen dat het zaterdag niet doorgaat....iedereen is verheugd en staan op hun tenen te wachten op zaterdag...ze zullen me 100% een mislukte nerd vinden...

24-12-2009, 17:49


Jij bent dan zeker weten gen mislukte nerd
Dat meisje weet waarschijnlijk niet wat ze laat staan.
En ze is je niet waard als ze het via een smsje doet
Waarschijnlijk denk ik dat dat berber-Arabisch gedoe nergens op slaat
Zoals ik het lees
Denk aan jezelf
en ik denk dan dat jij veel beter verdient, maar misschien ligt het aan iets geheims van haar. Misschien moet je het aan haar vragen. Misschien is het onbedoeld. Je moet met haar gaan praten, maar ook tegen je familie, want ze hebben wel het recht erop te weten
Ik wens je veel succes en ik hoop dat alles goed komt!

24-12-2009, 17:52
Dank je wel Mocro fair, ze heeft haar telefoon uitstaan..en ik denk inderdaad ook dat het een andere reden zal zijn maar welke zou ik echt niet weten, ik was goed voor haar en 1.5 jaar sterk..het aller aller ergste vindt ik dat ik het aan mn ouders en de rest heb verteld,ik dacht dat ze me echt wilde en dat het mijn ware was....en zoals je zelf zei ik vindt het erg onbeschoft en heel zielig van haar dat ze het met een smsje uitmaakt en dan een nieuwe nr neemt..alsof ik haar zal opeten als ze gewoon de waarheid verteld..daarom is mijn hartje gebroken..ze heeft me een hele andere kant van dr laten zien en gelukkig net op tijd..alleen ik weet echt niet waarom..en die vraag sloopt mij maar erg bedankt voor je berichtje..chokran.

24-12-2009, 17:56

Citaat door Mister_comedia:
Dank je wel Mocro fair, ze heeft haar telefoon uitstaan..en ik denk inderdaad ook dat het een andere reden zal zijn maar welke zou ik echt niet weten, ik was goed voor haar en 1.5 jaar sterk..het aller aller ergste vindt ik dat ik het aan mn ouders en de rest heb verteld,ik dacht dat ze me echt wilde en dat het mijn ware was....en zoals je zelf zei ik vindt het erg onbeschoft en heel zielig van haar dat ze het met een smsje uitmaakt en dan een nieuwe nr neemt..alsof ik haar zal opeten als ze gewoon de waarheid verteld..daarom is mijn hartje gebroken..ze heeft me een hele andere kant van dr laten zien en gelukkig net op tijd..alleen ik weet echt niet waarom..en die vraag sloopt mij maar erg bedankt voor je berichtje..chokran.

Natuurlijk is het jammer dat je het aan iedereen verteld hebt en je erop verheugde. Het is ook neit niets trouwen. Hoe iemand zo bot kan zijn begrijp ik niet. Maar voor alles is een reden.
Het komt vast goed!
Allah heeft het niet voor niets gedaan.
Misschien horen jullie niet bij elkaar,
maar jij hebt recht op een uitleg
en zeker niet via een sms. Dat moet persoonlijk besproken worden. Ik vind het echt jammer dat het zo moest lopen, maar jij verdient echt beter. Je ouders zullen vast begrip voor je hebben als je ze alles verteld. Het is niet jou schuld toch? Het komt wel goed! Jou ware wacht daar nog buiten en je zult haar vast nog tegen komen, maar je moet ook zeker niet zo onzeker zijn over jezelf. Als je denkt dat je ouders je een nerd vinden dat geloof ik gewoon niet. Het zijn je ouders en innerlijk telt, uiterlijk is een bijzaak. Je ouders zijn trots op wie je bent, dat hoop ik tenminste. Wees niet onzeker en denk aan jezelf
xx, mocrofairy12.
Ik help graag

24-12-2009, 18:04


Dank je wel beste meid...ik wardeer het echt heel erg van je..ik weet dat ik me niet druk moet maken en verder moet gaan, maar dit is echt nog erg vers en pas sinds gisteravond..terwijl ze in de middag zei dat ze zich verheugde en dat haar ouders mij snel wilden ontmoeten en haar zusjes erg blij waren en tantes enzo..is allemaal leugen..maar waarom doet iemand dit denk ik dan...wat bereik je ermee...ze heeft notabene zelf aangegeven dat ze wilde verloven en dat ik het aan mijn ouders door moest geven..het ergste is dat ik geen ruzie met haar heb gehad en ben eergister nog met haar naar Blijdorp in Rotterdam geweest en hebben nog foto's gemaakt enzo...en heb uit respect nooit iets verkeerds met haar gedaan, aangeraakt of iets dergelijks, ik zag haar als mijn vrouw...dit is die smsje:

" Mijn vader heeft toch liever een berber, je bent een hele toffe gozer maar zaterdag kan beter niet doorgaan, doe rustig aan xxx"

Ik ben ook een mens met gevoelens, en mijn moeder wist er al een tijdje van ej je weet hoe marokkaanse ouders zijn, mijn vader zal zeker zeggen hoe kan een meisje je zo in de maling nemen...mijn zus belde me nog vanmiddag dat ze een leuke cadeau voor haar had gekocht voor zaterdag..ik zei alleen maar: o ja?leuk hoor...ik ging kapot van binnen..en ze heeft haar telefoon nog steeds uit...maar ik vertrouw op Allah swt..die zal zijn oordeel maken en de gene straffen naar zn daden..ik behandelde haar echt als mn moeder en zusje..en stond altijd voor haar klaar dag en nacht en nu laat ze me op zo een goedkope manier in de steek..alsof een berber beter is dan een arabier en omgekeerd...en pas na 1,5 jaar verteld ze me dat...had toch ook eerder gekunt maar ja God is Groot...maar heel erg bedankt hoor maroc fairy..doet me goed.

24-12-2009, 18:08
De enigste woorden wisseling die we hadden is ongeveer 2 maanden geleden maar dat was ze3ma al uitgesproken, en dat komt doordat ik vaak van huis ben omdat ik voor een grote Nederlandse luchtvaart maatschappij als assistent purser (Steward)werk en vaak vlieg...maar ja dan had ze dat ook wel aangegeven, ik denk dat het helemaal niet ligt aan berber of arabisch zijnde maar om een hele andere reden, messchien heeft ze iemand anders leren kennen..ach ja veel dingen gaan nu door mn hoofd, Allah swt zal haar straffen, ik was echt goed voor haar.

24-12-2009, 18:14
kijk het is niet mekteb. Als zij al met dat racistisch gedoe komt aanzetten dan laat staan wat voor gezeik je krijgt als je getrouwd bent. Ja ik weet het het is vers, het is net gebeurd, maar wees mans genoeg het te vertellen aan je familie en plaats er een punt achter. Ook al komt ze weer tot zinnen. Handvragen is niet niks. Zij heeft hiervoor gekozen niet jij en als ze spijt krijgt dan mag ze op de blaren zitten. Je zal het een tijdje moeten doen met hartpijn maar je zal hier nog om lachen, ooit. Licht jou familie in en zeg maar dat je onderling hebt afgesproken ieder zijn weg te gaan, het is niet mekteb.

24-12-2009, 18:16
Dank jullie wel Wollah...ik lees het aandachtelijk..

24-12-2009, 18:37
Dank Allah dat je er op tijd achter bent gekomen hoe ze eigenlijk is.
Een relatie van 1.5 jaar zet je niet zomaar opzij tenzij je een hard van steen hebt. Ik begrijp dat het erg moeilijk voor je is. Maar zet door en inshallah zul jij je ware vinden.

Sterkte!

24-12-2009, 18:38
Wat een bitch!! echt een heks..

Dat kan ze niet maken. Waarom heb ik het gevoel dat ze je al die tijd in de maling heeft genomen? Je verdient veel beter jongeman. echt waar. En je hoeft niet onzeker over je zelf te zijn!! Echt niet. Je moet eigelijk blij zijn dat je van haar af bent al doet het zo een pijn.

Groetjes meknesiaaa

24-12-2009, 18:46
dank jullie wel...echt waar..ik had niet gedacht dat ik zulke mooie reacties zou krijgen, echt bedankt.

24-12-2009, 18:49
Gair Inscha allah broeder

25-12-2009, 08:51


Veel geluk

25-12-2009, 13:34
Wat een rare argument. Ze wist toch al 1.5 jaar geleden dat je Arabisch bent? Toen had ze moeten zeggen: Je bent Arabisch en het wordt niet geaccpteerd door mijn familie. Dus je zal nooit met mij kunnen trouwen.
Alles is Elmektab. Als zij jouw elmektab is, komt ze wel terug. Anders kom je messchien wel een leukere, slimmere en knappere meisje tegen.

25-12-2009, 21:00
wat raar er zijn door jou verschillende topics geopend, en alles wat je hebt meegemaakt is in één dag gebeurd hoe kan dat???????????

Pagina's : [1] 2