Bekijk volle/desktop versie : Help, wat moet ik maken?



24-12-2009, 16:08
Ik heb macaroni in huis, maar geen vlees. Ik heb wel visfilet. Maar ik heb wel groenten. Is macaroni ook lekker met alleen wortel tomaat en ui. Ik vind het zo droogjes.
Wie kan me helpen?

24-12-2009, 16:29



Citaat door Amira_23:
Ik heb macaroni in huis, maar geen vlees. Ik heb wel visfilet. Maar ik heb wel groenten. Is macaroni ook lekker met alleen wortel tomaat en ui. Ik vind het zo droogjes.
Wie kan me helpen?

je kan het ook gewoon met wortelen, ui , tomaat,paprika als die ook heb zo doen de NL het ook zonder de vlees

24-12-2009, 16:36
Als Je Roomsaus Heb Kan Je Het Daar Mee Maken En Die Fisvilet Erbij Hmm Is Echt Lekker::kijk Toch Even Hier Op Ciusine Daar Cind Je Vast Wel Een Recept

24-12-2009, 19:01

Citaat door Amira_23:
Ik heb macaroni in huis, maar geen vlees. Ik heb wel visfilet. Maar ik heb wel groenten. Is macaroni ook lekker met alleen wortel tomaat en ui. Ik vind het zo droogjes.
Wie kan me helpen?
Als je pasta na het koken even besprenkeld met lekkere olijfolie, is dat al goed te eten vind ik. Als je dan een sausje op basis van tomaat hebt (uit blik werkt ook goed) ben je al op de helft. Met de vis erbij en wat groenten (alleen ui is goed) heb je al een heerlijk gerecht dus ik denk niet dat je je ergens zorgen om hoeft te maken. Ik vind pasta met vlees trouwens en NOT DONE, een typische marokkaanse (vlees-luchtige) verbastering van een heerlijk italiaans gerecht.

Veel succes en bsa77a!