Bekijk volle/desktop versie : Genaaid



Pagina's : [1] 2 3

17-06-2004, 11:27
Sella mensen wat mij is overkomen had ik nooit verwacht, men wordt genaaid door je beste vriend, erger kan niet.
En als men om een reden vraagt krijgt men een antwoord waar je van denkt, alles wat we hebben door gemaakt alle steun die ik je heb gegeven, waarvoor was dat.

Dan denk ik stank voor dank. begrijp het gewoon en zal het ook nooit begrijpen dat mensen zo kunnen zijn.

Ik zie dit als een waarschuwing, hoe een vriendin altijd zei er gebueren dingen van diegene waar je het nooit van verwacht...

Maar dan denk ik van WIE MOET JE NOG VERTROUWEN NIEMAND.

Ja ouders en je broes en zussen dat is volgens mij het enige...

MAAR WAAROM........

ben ik de enige die dit heeft meegemaakt WAAROM WAAROM

17-06-2004, 11:30



Citaat:
Origineel gepost door mounir19
Sella mensen wat mij is overkomen had ik nooit verwacht, men wordt genaaid door je beste vriend, erger kan niet.
En als men om een reden vraagt krijgt men een antwoord waar je van denkt, alles wat we hebben door gemaakt alle steun die ik je heb gegeven, waarvoor was dat.

Dan denk ik stank voor dank. begrijp het gewoon en zal het ook nooit begrijpen dat mensen zo kunnen zijn.

Ik zie dit als een waarschuwing, hoe een vriendin altijd zei er gebueren dingen van diegene waar je het nooit van verwacht...

Maar dan denk ik van WIE MOET JE NOG VERTROUWEN NIEMAND.

Ja ouders en je broes en zussen dat is volgens mij het enige...

MAAR WAAROM........

ben ik de enige die dit heeft meegemaakt WAAROM WAAROM

en waarom tje ik zou het niet weten maar ik ben er wel achtergekomen dat ik aan die persoon helemaal NIX heb!!
jij bent niet de enige mij is het ook overkomen!! het ergste van allemaal was dat zij dan opeens de rol van het slachtoffer gaan spelen!!

17-06-2004, 11:32
Wat is er dan gebeurd???
Mensen vertrouwen.....is 1 van de moeilijkste zaken in het leven!!

17-06-2004, 11:32
Ja het is heel erg dat je tegenwoordig je vriend ozfo niet meer kan vertrouwen maar het is spytig genoeg zo...
Heb al genoeg meegemaakt met zogezegde vriendinnen... daarom hou ik het nu bij één echte vriendin die alles van me weet...

17-06-2004, 11:33


ja wholla je hebt gelijk, en dan zegt hij tegn mij je hebt tegen mij gelogen. maar we hebben gepraat en in het hele verhaal kon hij niet aangeven waar ikover heb gelogen. en heb gewoon het contact verbroken

17-06-2004, 11:35

Citaat:
Origineel gepost door mounir19
ja wholla je hebt gelijk, en dan zegt hij tegn mij je hebt tegen mij gelogen. maar we hebben gepraat en in het hele verhaal kon hij niet aangeven waar ikover heb gelogen. en heb gewoon het contact verbroken
ja dan gaan ze de rollen omdraaien en je het gevoel geven dat jij degen bent die een fout heeft gemaakt en dat hij/zij dan ze3ma gekwetst is!! en dat is het beste gewoon het contact verbreken!!

laat ze maar what go's around comes around

17-06-2004, 11:35
Iedereen denkt dat hij of zei een(beste of een goeie vriend of vriendin heeft) maar geloof me nou maar als het bij puntje bij paaltje komt heb je niemand. Je eigen vriend of vriendin ben je zelf!

17-06-2004, 11:39
Ik doe niet aan beste "vriendin" etc.. Mijn familie & mijn verloofde zijn mijn beste maatjes en de enige die ik vertrouw.. Ik heb veel meisjes gekend.. allemaal zijn ze jaloers en gunnen ze je niks.. Zodra ze horen dat het goed met je gaat zie je ze veranderen.. Lmoehiem.. Geen beste vriendinnen voor mij.. De twee vriendinnen die ik nu heb zie ik 1 keer per week of per twee weken.. Meer dan genoeg..


.:UcA:.

17-06-2004, 11:41
daar heb je wel gelijk in hayar, maar ikzal je zeggen ik heb 2 goeie vrienden die jongen en een meisje.

Het meisje is gewon als een zu van mij, zij weee echt gewoon alles alles wat een jongen tegen een meisje nooit zou vertellen . van haar kan ik zeggen dat ze een VRIENDIN is zalfs familie EEN ZUS.

Maar die vriend was ook zo maar niet zo als dat meisje, maar ja ik vertrouwde hem hij kwam bij mij thuis enz enz enz we zijn op vakantie geweest we hebben geld gedeeld geleend enz enz enz... maar dan krijg je dit. maar ik kan je zeggen diegene die om je geeft is gewon je beste vriend vriendin, en ik kan zeggen kan het beter bij EEN persoon houden dan 2 lijkt mij het beste

17-06-2004, 11:44
Ik heb maar een beste vriend, en dat is me man!

17-06-2004, 11:44

Citaat:
Origineel gepost door mounir19
Sella mensen wat mij is overkomen had ik nooit verwacht, men wordt genaaid door je beste vriend, erger kan niet.
En als men om een reden vraagt krijgt men een antwoord waar je van denkt, alles wat we hebben door gemaakt alle steun die ik je heb gegeven, waarvoor was dat.

Dan denk ik stank voor dank. begrijp het gewoon en zal het ook nooit begrijpen dat mensen zo kunnen zijn.

Ik zie dit als een waarschuwing, hoe een vriendin altijd zei er gebueren dingen van diegene waar je het nooit van verwacht...

Maar dan denk ik van WIE MOET JE NOG VERTROUWEN NIEMAND.

Ja ouders en je broes en zussen dat is volgens mij het enige...

MAAR WAAROM........

ben ik de enige die dit heeft meegemaakt WAAROM WAAROM
Je bent echt niet de enige

Echt niet... Je wilt niet weten hoeveel mensen dat overkomt.
Ik zal mensen nooit meer vertrouwen.
Zogenaamd.... Beste vrienden. Vooral met sommige jongelui van tegenwoordig

Gatsiedarrie

17-06-2004, 11:54

Citaat:
Origineel gepost door mounir19
Sella mensen wat mij is overkomen had ik nooit verwacht, men wordt genaaid door je beste vriend, erger kan niet.
En als men om een reden vraagt krijgt men een antwoord waar je van denkt, alles wat we hebben door gemaakt alle steun die ik je heb gegeven, waarvoor was dat.

Dan denk ik stank voor dank. begrijp het gewoon en zal het ook nooit begrijpen dat mensen zo kunnen zijn.

Ik zie dit als een waarschuwing, hoe een vriendin altijd zei er gebueren dingen van diegene waar je het nooit van verwacht...

Maar dan denk ik van WIE MOET JE NOG VERTROUWEN NIEMAND.

Ja ouders en je broes en zussen dat is volgens mij het enige...

MAAR WAAROM........

ben ik de enige die dit heeft meegemaakt WAAROM WAAROM
Heb je al een stageplek gevonden ??

17-06-2004, 11:54


Lekker vaag . Vraagje waarom deel je je levensverhaal met ons, heb je geen vrienden met wie je dit kunt delen?

17-06-2004, 13:00
juistem, wat is dat voor een vraag,

Lekker vaag . Vraagje waarom deel je je levensverhaal met ons, heb je geen vrienden met wie je dit kunt delen?


Dit is toch yasmina.nl een forum je kunt over alles praten dus met andere woorden kun jij bij elke topic dit schrijven echt raarn mense ben jij

17-06-2004, 13:02

Citaat:
Origineel gepost door mounir19
juistem, wat is dat voor een vraag,

Lekker vaag . Vraagje waarom deel je je levensverhaal met ons, heb je geen vrienden met wie je dit kunt delen?


Dit is toch yasmina.nl een forum je kunt over alles praten dus met andere woorden kun jij bij elke topic dit schrijven echt raarn mense ben jij



Juistem

Pagina's : [1] 2 3