Bekijk volle/desktop versie : KFC is niet halal gecertificeerd lees maar verder!!(Bewijs)!



23-12-2009, 21:19
Asalaam ar3likoem waramatoe Allah wa barakatoe broeders en zusters,

Na wat commotie die er ontstaan is en wat KFC medewerkers aan de kassa beweren. Ben ik gaan onderzoeken of dit daadwerkelijk wel klopt.

Medewerker van het KFC bedrijf heeft mij eerlijk toegegeven, dat het niet halal is.

Hieronder het bewijs:



Dus wie nu nog gaat smullen van de kippen van KFC is er niet van bewust dat het wel of niet Halal is.

23-12-2009, 22:38


A3alaikoemsalamwara7 matoe Allaah,

Heeeeel duidelijk!


23-12-2009, 23:50
Wist ik al, ik twijfelde altijd al aan ze. Ik heb daarom ook nooit daar gegeten.
Maar een ding je hebt het over bewijs maar eigenlijk zie ik geen bewijs. Je beweert alleen dingen dat is geen bewijs.
Maar ik geloof je zeker wel, want wrm zouden ze dat in godsnaam doen??

23-12-2009, 23:58
broeder je hebt nog niets bewezen, maar toch geloof ik je want ik twijfelde altijd al aan die mensen.

want die kip is gewoon heel anders en het is een promotie stunt om ook de moslim gemeenschap te triggere ..

ik eet daar al heel lang niet meer.

en het ergste is dat als je de marokkanen die daar werken vraagt of het hallal is dan antwoorde zei gewoon jaa jaa is echt zo :S walg van hun

24-12-2009, 00:04



Citaat door WilD_Magreb:
broeder je hebt nog niets bewezen, maar toch geloof ik je want ik twijfelde altijd al aan die mensen.

want die kip is gewoon heel anders en het is een promotie stunt om ook de moslim gemeenschap te triggere ..

ik eet daar al heel lang niet meer.

en het ergste is dat als je de marokkanen die daar werken vraagt of het hallal is dan antwoorde zei gewoon jaa jaa is echt zo :S walg van hun


Hahah jah maar k denk dat zij het gwn ook niet weten, anders zouden ze niet liegen joh.

24-12-2009, 00:07
Zeg het al jaren, niemand die me gelooft.

Maar al was het wel zo, heb je gezien hoe KFC zijn kippen slacht??

Pff zou het alsnog never nooit eten.

24-12-2009, 00:35
dus niet meer eten aub laten we met zijn allen een eenheid voeren dan winnen we insallah!

24-12-2009, 00:47

Citaat door moslimaaatjuh:
Wist ik al, ik twijfelde altijd al aan ze. Ik heb daarom ook nooit daar gegeten.
Maar een ding je hebt het over bewijs maar eigenlijk zie ik geen bewijs. Je beweert alleen dingen dat is geen bewijs.
Maar ik geloof je zeker wel, want wrm zouden ze dat in godsnaam doen??


Ik twijfelde ook altijd aan ze dus heb nooit daar gegeten alleen bij Bos&Lommer (Amsterdam) is het daar altijd bomvol met Marokkanen en dan zie je ook ouderen daar zitten

24-12-2009, 01:37

Citaat door GreenStars:
DjazakkaAllahoegayr! En hoe zit het met´Mekkafood´die in de supermarkten worden verkocht..?

Allahoe 3elm dat weet ik echt niet.

24-12-2009, 01:51

Citaat door WilD_Magreb:
broeder je hebt nog niets bewezen, maar toch geloof ik je want ik twijfelde altijd al aan die mensen.

want die kip is gewoon heel anders en het is een promotie stunt om ook de moslim gemeenschap te triggere ..

ik eet daar al heel lang niet meer.

en het ergste is dat als je de marokkanen die daar werken vraagt of het hallal is dan antwoorde zei gewoon jaa jaa is echt zo :S walg van hun

Klopt die Marokkaanse medewerkers zeggen ook dat het Halal is helaas.
En ik vind dit wel een goed bewijs aghi.

24-12-2009, 18:52

Citaat door WitteWijk:
Klopt die Marokkaanse medewerkers zeggen ook dat het Halal is helaas.
En ik vind dit wel een goed bewijs aghi.



salaamoe3alikom ya aghi.

Nu is het idd wel een goed bewijs, maar voorheen stond dit er nog niet vandaar.

ook bedankt voor onze broeder de topicstarter