Bekijk volle/desktop versie : she broke up with me



Pagina's : [1] 2

23-12-2009, 19:16
[ ik hield echt van haar maar omdat ik gisteren haar heel even niet kon zien i.v.m mijn werk en familie omstandigheden zei ze tegen mij: "Weet je laat ook maar ik ben helemaal met jou!" hing ze op. Echt raar Wollah echt raar ik wou echt serieus verder met haar gaan ]

23-12-2009, 19:18



Citaat door Wiljenoueeneuro:
[ ik hield echt van haar maar omdat ik gisteren haar heel even niet kon zien i.v.m mijn werk en familie omstandigheden zei ze tegen mij: "Weet je laat ook maar ik ben helemaal met jou!" hing ze op. Echt raar Wollah echt raar ik wou echt serieus verder met haar gaan ]

hoe kan je serieus met zo persoon gaan

23-12-2009, 19:18
Wil je nou een euro?

23-12-2009, 19:20
Typisch euroknallers

23-12-2009, 19:20


Lol die meid heeft geen leven buiten jouw om waarschijnlijk ,daardoor wilt ze al haar vrije tijd met jouw meemaken.

Ze draait wel bij en zal straks wel spijt krijgen, maar of het verstandig is om verder te gaan met deze meid tjah weet niet :P

De ene kant wel ,want als ze egt zo levenloos is dan zal ze helemaal aan je geplakt zijn :P en kun je togh nog goed gebruik van maken haha

maar andere kant dan kun je je vrijheid wel dag zeggen

23-12-2009, 19:21

Citaat door Gezeur:
Wil je nou een euro?



23-12-2009, 19:21

Citaat door Wiljenoueeneuro:
[ ik hield echt van haar maar omdat ik gisteren haar heel even niet kon zien i.v.m mijn werk en familie omstandigheden zei ze tegen mij: "Weet je laat ook maar ik ben helemaal met jou!" hing ze op. Echt raar Wollah echt raar ik wou echt serieus verder met haar gaan ]



kijk jij verhaltineerd het gedoe rond liefde, terzefdertijd contrigeer je de behoefte om verder te doen met dit slap pap-bij-de-kaas gedoe

23-12-2009, 19:22

Citaat door Gwoon_Mezelf:
Lol die meid heeft geen leven buiten jouw om waarschijnlijk ,daardoor wilt ze al haar vrije tijd met jouw meemaken.

Ze draait wel bij en zal straks wel spijt krijgen, maar of het verstandig is om verder te gaan met deze meid tjah weet niet :P

De ene kant wel ,want als ze egt zo levenloos is dan zal ze helemaal aan je geplakt zijn :P en kun je togh nog goed gebruik van maken haha
maar andere kant dan kun je je vrijheid wel dag zeggen


dan ben je zelf ook levenloos dat je tijd vrij maakt of nog overhebt voor een ander levenlose

23-12-2009, 19:24

Citaat door -Sophisticated-:
dan ben je zelf ook levenloos dat je tijd vrij maakt of nog overhebt voor een ander levenlose


Dat zeg ik togh :P
dan ben je je vrijheid kwijt :P om je eigen ding te doen :P

je maakt gebruik van haar van je eigen behoeftes ofcourse :P
daar heeft een man volgens mij weinig problemen mee :P

trouwens ik heb nergens beweert dat het de goeie keuze is :P
ik ga hem enkel wat opties.

x ergens boven aan gaf ik al aan dat het waarschijnlijk geen goed serieuse matriaal is x


23-12-2009, 19:25
Mensen die hier hun relatie problemen neerzetten hahaha

23-12-2009, 19:25

Citaat door Gwoon_Mezelf:
Dat zeg ik togh :P
dan ben je je vrijheid kwijt :P om je eigen ding te doen :P

je maakt gebruik van haar van je eigen behoeftes ofcourse :P
daar heeft een man volgens mij weinig problemen mee :P

trouwens ik heb nergens beweert dat het de goeie keuze is :P
ik ga hem enkel wat opties.

x ergens boven aan gaf ik al aan dat het waarschijnlijk geen goed serieuse matriaal is x


jij bent een goeie prater

23-12-2009, 19:26

Citaat door -Sophisticated-:
jij bent een goeie prater


Hoezo :P

Zeg ik teveel

23-12-2009, 19:28


Weet je wat je moet doen ,,
Regel tijdelijk een chik..
Doe zogenaamd leuk met haar enzo jeweetzelf
En probeer zo vaak langs te lopen ' met haar' langs je Ex nu dan.
Gaat ze kapot van binnen
missie geslaagd.
En dump die andere en dan kom je wel een andere chik tegen die lief is enzoooooooooooooooooo

23-12-2009, 19:30

Citaat door Gwoon_Mezelf:
Hoezo :P

Zeg ik teveel

je bent goed Commercieel ingesteld, volgens mij ben je ook goed in leugens ,

23-12-2009, 19:35

Citaat door -Sophisticated-:
je bent goed Commercieel ingesteld, volgens mij ben je ook goed in leugens ,


Leugens absoluut niet als je me zou kennen zou je merken dat ik
bekend sta om mijn eerlijkheid. Ook al zou het mij schaden.

Ik ben niet iemand die gaat liegen tegen een andere, maar ik ben wel iemand met meerdere opties denk verder dan het boxje.
Misschien moet je niet valse beschuldigingen maken ,maar kom mij eerst maar beter leren kennen


Pagina's : [1] 2