Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me helpen..:(



Pagina's : [1] 2

23-12-2009, 11:41
ik weet niet meer wat ik moet doen..
Het is sinds gisteren uit
Mnrtje ging soort van vreemd ik kwam erachtr dat die kontackt had met zo andere wijf maar dat was eerder ook het geval had um vergeven maadit kan ik echt niet van hem pikken en hij blijft maar plakken en gedichte sture hy wilt mij nie met rust laten en zo krijg ik het gevoel dat ik hem moet vergeven wat moet ik nu doeeen..

23-12-2009, 11:42


los laten, hij zal het blijven doen als jij het blijft pikken.
Laat je niet gek maken meid.

23-12-2009, 11:43
Gedichten sturen

Fuck eyyyy

23-12-2009, 11:44
Blijf hem gewoon negeren, meer kan je niet doen.

23-12-2009, 11:44


Selaam meid

Is dit de eerste keer dat hij vreemd gaat? Ik snap mannen niet ze kunnen hun nooit aan 1 meisje houden, spijt krijgt hij zeker!!
Eerlijk een man die u bedriegt zal u altijd bedriegen. En hoe ga je hem ooit nog kunnen vertruwen?
Je hoeft geen medelijden met hem te hebben hij heeft u bedrogen



Citaat door Gekke_MarOcciia:
ik weet niet meer wat ik moet doen..
Het is sinds gisteren uit
Mnrtje ging soort van vreemd ik kwam erachtr dat die kontackt had met zo andere wijf maar dat was eerder ook het geval had um vergeven maadit kan ik echt niet van hem pikken en hij blijft maar plakken en gedichte sture hy wilt mij nie met rust laten en zo krijg ik het gevoel dat ik hem moet vergeven wat moet ik nu doeeen..

23-12-2009, 11:47
Daarom zijn relaties haram..

23-12-2009, 11:47
Stuur hem een mailtje:


Beste Klootzak,

Denk je nou echt dat die copy paste gedichten me zullen raken ofseuw? Die troep mag je bij je houden en o jah het doet je echt klinken als een heumeu.
Dus in andere woorden laat mij met rust, begone, de3aza, bera, sier tel3eb. Wil nieks met jou te maken hebben.


Suc6 gegarandeerd.

23-12-2009, 11:47
Hier geef ik u totaal gelijk in


Citaat door loebje:
Daarom zijn relaties haram..

23-12-2009, 11:48

Citaat door Marokaanseroos:
Selaam meid

Is dit de eerste keer dat hij vreemd gaat? Ik snap mannen niet ze kunnen hun nooit aan 1 meisje houden, spijt krijgt hij zeker!!
Eerlijk een man die u bedriegt zal u altijd bedriegen. En hoe ga je hem ooit nog kunnen vertruwen?
Je hoeft geen medelijden met hem te hebben hij heeft u bedrogen




Ja dat is waar het is zelfs 2 keer gebeurt keertje dat die zijn ex nog zat te smsen en hy stuurde perongeluk die naar my toen werd ik helemaal gek ik wou niks meer met hem te maken hebben en daarna begon die te huilen en noem maar op en nu dit
hij stuurde laatst gedichtje na die wijf met wie hy kontackt had dat die niet kon wachten dat het zijn vrouwtje werd enso en ik ben erachter gekomen en had het uitgemaakt en nu kan die my maar nie mt rust laten ik begrijp me zelf nie meer ik wil hem niet vergeven maar hoe hy doet enso ik word gwn gek

23-12-2009, 11:50

Citaat door Gekke_MarOcciia:
Ja dat is waar het is zelfs 2 keer gebeurt keertje dat die zijn ex nog zat te smsen en hy stuurde perongeluk die naar my toen werd ik helemaal gek ik wou niks meer met hem te maken hebben en daarna begon die te huilen en noem maar op en nu dit
hij stuurde laatst gedichtje na die wijf met wie hy kontackt had dat die niet kon wachten dat het zijn vrouwtje werd enso en ik ben erachter gekomen en had het uitgemaakt en nu kan die my maar nie mt rust laten ik begrijp me zelf nie meer ik wil hem niet vergeven maar hoe hy doet enso ik word gwn gek


Je bent te naïf meid..

Ga door met je leven en focus je niet op zo iemand.

23-12-2009, 11:51
Kijk lieve schat hoe hard het ook is laat hem los!
Hij verdient u niet hij doet u enkel pijn, en dit is zijn 2de keer hij zal dat echt blijven doen. Met zo een man moet je zeker geen toekomst beginnen.
Genoeg goede mannen op de wereld die u zullen gelukkig maken.
Alles is mekteb en schat Allah neemt enkel het slechte van u af om het goede erin de plaats te geven
Dus hoofdje omhoog

DUMP HEM




Citaat door Gekke_MarOcciia:
Ja dat is waar het is zelfs 2 keer gebeurt keertje dat die zijn ex nog zat te smsen en hy stuurde perongeluk die naar my toen werd ik helemaal gek ik wou niks meer met hem te maken hebben en daarna begon die te huilen en noem maar op en nu dit
hij stuurde laatst gedichtje na die wijf met wie hy kontackt had dat die niet kon wachten dat het zijn vrouwtje werd enso en ik ben erachter gekomen en had het uitgemaakt en nu kan die my maar nie mt rust laten ik begrijp me zelf nie meer ik wil hem niet vergeven maar hoe hy doet enso ik word gwn gek

23-12-2009, 11:56
Mag ik vragen hoe jij bent en hoe oud jouw ex is?

23-12-2009, 11:59



Citaat door Gekke_MarOcciia:
ik weet niet meer wat ik moet doen..
Het is sinds gisteren uit
Mnrtje ging soort van vreemd ik kwam erachtr dat die kontackt had met zo andere wijf maar dat was eerder ook het geval had um vergeven maadit kan ik echt niet van hem pikken en hij blijft maar plakken en gedichte sture hy wilt mij nie met rust laten en zo krijg ik het gevoel dat ik hem moet vergeven wat moet ik nu doeeen..


Get over it!
Houd je bezig met belangrijkere zaken..
Een guy is het niet waard!!

23-12-2009, 12:00

Citaat door yassinjeweetzel:
Mag ik vragen hoe jij bent en hoe oud jouw ex is?



Ik Ben 17 en hij is 19

23-12-2009, 12:02

Citaat door Gekke_MarOcciia:
Ik Ben 17 en hij is 19


In dit geval versta ik onder vreemdgaan dat hij haar handje heeft vastgehouden toen ze tijdens de schoolpauze een danoontje gingen eten.

Pagina's : [1] 2