Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Enorme Haaruitval !!



22-12-2009, 23:14
[Dag dames,

Heb sindskort last van enorme haaruitval Ben hier erg van geschrokken.
Ik heb dit nooit eerder zo erg gehad. Ik heb mijn haar geknipt dacht dat het misschien daaraan lag maar niet dus. Wat helpt tegen haaruitval? Knoflook en olijfolie ken ik allemaal al dus graag iets nieuws wat effectief is.

Slikken jullie bijvoorbeeld pillen? Heb tijd geleden bij de tuinen pillen gehaald voor mijn haar maar die zijn over datum, ik heb het niet echt gebruikt helaas

Dus alle tips zijn welkom!]

23-12-2009, 12:06


Ik zou vitamine B complex slikken, en Silidyn (klein flesje druppeltjes, kun je kopen bij de drogist).10 druppeltjes voor het ontbijt zijn voldoende. En je haar wassen met Elvive anti haarbreuk, en na het wassen met die anti haarbreuk spray spuiten.

Ik had een paar maanden geleden ook dit probleem gehad, en ben er vanaf nadat ik de bovengenoemde maatregelen had getroffen. Succes

23-12-2009, 12:15

Citaat door Fadoua80:
Ik zou vitamine B complex slikken, en Silidyn (klein flesje druppeltjes, kun je kopen bij de drogist).10 druppeltjes voor het ontbijt zijn voldoende. En je haar wassen met Elvive anti haarbreuk, en na het wassen met die anti haarbreuk spray spuiten.

Ik had een paar maanden geleden ook dit probleem gehad, en ben er vanaf nadat ik de bovengenoemde maatregelen had getroffen. Succes

Maakt niet uit van welk merk?

En die druppels eenmalig innemen ofso?

23-12-2009, 12:29
Ik heb dat ook.. Heel erg ben naar de dokter geweest, heb toen bloed in het ziekenhuis laten prikken.. zonder resultaat, heb toen vitamines meegekregen die ik 3x per dag moet slikken!

23-12-2009, 12:36


Ik dacht dat ik de enige was, durf me haar niet meer te wassen, ik was het nu 1x per weer...gewoon echt heel erg...heb idd gehoord dat je vitamine B moet slikken. Ik hoop dat het wat minder word.

23-12-2009, 12:40
werken die vitamines echt of niet?

23-12-2009, 12:55
Mijn probleem is ik had ze gewoon door moeten slikken op tijd etc.. alleen ik ben nogal rommelig met zulke dingen dus heel erg dom van me, heb nog steeds haaruitval en die pillen niet geslikt.. maar ga vanaf morgen er mee beginnen.

23-12-2009, 13:32
Zelfde verhaal bij mij..ik houd me er niet aan

23-12-2009, 13:57
Geloof me meid, die pillen helpen echt niet,, tenminste bij mij niet was voor mij alleen maar geldverspilling

23-12-2009, 15:45
Up! Heb ook haar uitval maar olijfolie met knoflook heeft bij mij echt geholpen, ik gebruik het elke zondag!

23-12-2009, 18:44
Hoe gebruik je het dan?

Kan je mij dat in stappen uitleggen..

23-12-2009, 20:07

Citaat door belle1:
Maakt niet uit van welk merk?

En die druppels eenmalig innemen ofso?


Het merk maakt niet uit. Die druppels doe je in een half glas water, en drink je voor het ontbijt.

Bij mij werkte het al binnen een maand. Ik heb nu veel voller haar, en mijn haarborstel houdt nu veel minder haar vast na het borstelen.

30-12-2009, 14:00


Ik draag sinds een paar weken me haren in een vlecht, merk wel dat het veel minder is.
Als in de ochtend wakker word heb helemaal geen haren op mijn kussen.
Voorheen waren het er echt een hele hoop.

30-12-2009, 17:50
Ik draag altijd een vlecht, als die eenmaal los is valt het eruit.

30-12-2009, 18:04
ik heb dit gehad na mn bevalling dat ik norme haaruitval kreeg ik had ook nog nt mn haren geknipt dus vond het heel erg ben ermee naar de dokter gegaan en het blijkt als je bijv. enorme stress periode achter de rug hebt dat je lichaam etc. zich weer hersteld dus vandaar de haaruitval. je kunt je haren met olijfolie insmeren laten intrekken voor 2uurtjes n dan met shampoo uitwassen.