Bekijk volle/desktop versie : pastasalade voor je feestje



Pagina's : [1] 2

22-12-2009, 21:31
Ladiezzzz,

Zag laatst een paar oproepjes voor salades tijdens geboortefeestjes/verlovingsfeestjes. Ik maak de lekkerste pastasalade die er is, iedereen die 'm bij mij heeft geproeft wilde het recept hebben.
Het geheim zit 'm in de dressing die ik met verse basilicum maak.

Nu dacht ik, vind 't zo leuk om 'm te maken, dus waarom zou ik niet aan mijn hobby kunnen verdienen.

Zoek je nog een aparte pastasalade voor je feestje? En heb je maximaal 10 borden nodig? (het moet immers leuk blijven).
Bezorgen is geen probleem, mits je omgeving Randstad woont.

Voor een indruk zie foto. Dit bord heb ik overigens voor het kerstfeest van mijn dochtertje gemaakt, hij kan nog flitsender of soberder. Ligt eraan wat je zelf wilt.

O ja, ik werk alleen met dagverse producten, dus je krijgt geen troep van me!





22-12-2009, 21:33


ik zie helaas geen foto

22-12-2009, 21:37

Citaat door farah20:
ik zie helaas geen foto


Shoot, eerste keer dat ik het doe. Foto plaatsen bedoel ik
Zie je 'm nu? Want ik zie 'm wel.

Voor de dames die geinteresseerd zijn, kan t.z.t. natuurlijk meer foto's sturen en je mag ook vrijblijvend komen voorproeven

22-12-2009, 21:43
waar woon jij?

22-12-2009, 21:53



Citaat door mariam_mahjoub:
waar woon jij?


Ik woon in Den Haag

23-12-2009, 09:49
Kan de foto wat groter

23-12-2009, 15:21
kan de foto groter en zou je nog meer foto's kunnen plaatsen?
Wat is de prijs per bord

23-12-2009, 16:50

Citaat door GoudAppeltje20:
Kan de foto wat groter


Sorry, ben best wel een beetje een digibeet op dit gebied. Wil de foto best wel groter plaatsen, maarre geen idee hoe ik dan moet doen.

En voor alle ladies die willen weten wat ik vraag per bord.

Prijzen liggen tussen de 25 en 30 Euro per bord. Ligt er een beetje aan wat je wilt en hoeveel borden je afneemt.

Kan geïnteresseerden ook foto's toemailen. En als je echt serieus bent en je wilt een grotere hoeveelheid bestellen, mag je ook voorproeven (je weet wel zoals ze dat ook bij taarten doen). Dan weet je zeker wat je krijgt.

Maak dan een voorbeeldbord voor je klaar (moet je tuurlijk wel betalen ) en dan kun je altijd nog beslissen dat je het wel/niet wilt doen.

O ja, nog iets belangrijks. Kom zelf mijn afspraken altijd na en verwacht dit ook van jou. In dit geval betekent het leveren is betalen en ik doe niet aan rekeningen toesturen of uitgestelde betaling!

Uiteraard vraag ik ook een aanbetaling om zeker te weten dat ik hier niet straks met 10 borden salade zit en mijn man en kids moet verplichten om een week lang of nog langer salade te eten!

Verder ben ik heel erg easy going...

23-12-2009, 18:25
ik maak ze voor 22,50 en ze zijn ook dagvers en geen troep wel heel duur hoor 25 tot 30 euro....en ik kom uit rdam...
en je kan bij mij al vanaf 1 bord bestellen

23-12-2009, 19:00

Citaat door kookles:
ik maak ze voor 22,50 en ze zijn ook dagvers en geen troep wel heel duur hoor 25 tot 30 euro....en ik kom uit rdam...
en je kan bij mij al vanaf 1 bord bestellen

Open op zn minst je eigen topic om je salade te promoten. 7shoema!

23-12-2009, 19:04
heb ik gedaan meid ahhaha moest het ff kwijt hahaha

24-12-2009, 00:02

Citaat door kookles:
ik maak ze voor 22,50 en ze zijn ook dagvers en geen troep wel heel duur hoor 25 tot 30 euro....en ik kom uit rdam...
en je kan bij mij al vanaf 1 bord bestellen


Lieve meid, alah ie3awenek!
Je moet pas zeggen dat je iets duur vindt, als je weet wat erin gaat.

Om een v.b. te noemen, ik gebruik geen cherry-tomaatjes, maar snoeptomaatjes. Als je echt een kenner bent, weet je wat die dingen kosten.
En weet je ook wat een bosje verse basilicum kost?

Voor 22,50 zet ik ook wat rijst, worteltjes en sperzieboontjes in een bord.
You get what you pay for.....

Ik zou zeggen tegen de dames, laat ze 1 bord bij jou bestellen en 1 bij mij en zelf beslissen of ze die 2,50 tot 7,50 extra het waard vinden....

24-12-2009, 00:10



Citaat door Parfummetje:
Lieve meid, alah ie3awenek!
Je moet pas zeggen dat je iets duur vindt, als je weet wat erin gaat.

Om een v.b. te noemen, ik gebruik geen cherry-tomaatjes, maar snoeptomaatjes. Als je echt een kenner bent, weet je wat die dingen kosten.
En weet je ook wat een bosje verse basilicum kost?

Voor 22,50 zet ik ook wat rijst, worteltjes en sperzieboontjes in een bord.
You get what you pay for.....

Ik zou zeggen tegen de dames, laat ze 1 bord bij jou bestellen en 1 bij mij en zelf beslissen of ze die 2,50 tot 7,50 extra het waard vinden....



niet zo happen meid,neem anders nog een hapje van je salade,,zit gewoon een beetje te dollen.
en mijn salades zijn ook uniek en gebruik geen sperziebonen meid..
werk veel met pesto,krab en garnalen in me salades..maar ik zal je wel laten..veel succes met je salades thallah

24-12-2009, 00:16

Citaat door kookles:
niet zo happen meid,neem anders nog een hapje van je salade,,zit gewoon een beetje te dollen.
en mijn salades zijn ook uniek en gebruik geen sperziebonen meid..
werk veel met pesto,krab en garnalen in me salades..maar ik zal je wel laten..veel succes met je salades thallah


Jij ook heel veel succes.
Maak je de pesto ook zelf of komt ie uit een potje ?

24-12-2009, 00:26

Citaat door Parfummetje:
Jij ook heel veel succes.
Maak je de pesto ook zelf of komt ie uit een potje ?



nee schat die maak ik zelf,zal ik je een geheimpje vertellen je moet er gemalen walnoten door heen doen en dan krijg je de lekkerste pesto van de hele wereld maar dat weet jij natuulijk wel je want jij weet al het verschil tussen cherrie tomaten en snoeptomaatjes ahahahhahaha trouwens verse koriander is niet zo duur als je het bij de groothandel haalt...dikke kus van mij

Pagina's : [1] 2