Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk waar laten jullie je schoenen?



Pagina's : [1] 2

22-12-2009, 19:25
Ik heb echt zoveel schoenen om gek van te worden, ik weet echt niet waar ik ze laten moet? Ik dump ze meestal in het hoekje, maar ik vind het zo slordig staan..

Heeft iemand een idee waar ik mijn schoenen netjes kan verbergen? Een fototje mag ook..

22-12-2009, 19:47


een schoenkast

22-12-2009, 19:48

Citaat door hayar1234:
een schoenkast



moet wel rekening houden met een tekort aan ruimte..
en aan welke schoenkast d8 je aan? Ik heb trouwens een stuk of 30 a 40 paar schoenen..

22-12-2009, 20:14

Citaat door zina_dinaaa:
moet wel rekening houden met een tekort aan ruimte..
en aan welke schoenkast d8 je aan? Ik heb trouwens een stuk of 30 a 40 paar schoenen..


kan je er niet een paar schoen wegdoen? of koop van die opbergboxen en schuif ze onder je bed.

22-12-2009, 20:37


De schoenen die ik het meeste draag doe ik in de schoenenkast. Andere schoenen die ik maar af en toe draag bewaar ik altijd in de doos waarin de schoenen zaten toen ik die kocht.

22-12-2009, 20:40

Citaat door hayar1234:
kan je er niet een paar schoen wegdoen? of koop van die opbergboxen en schuif ze onder je bed.



hmm, dan moet het wel van die grote opbergboxen zijn, en ook onder m'n bed passen.. waar kan ik die vinden?

22-12-2009, 20:44
Ik heb de gangkast van mijn vader mogen inpikken! En de rest zitten nog in dozen, is handiger dan het overal tegenkomen en zoeken. Raak ik geirriteerd door namelijk. De meeste die ik aandoe, heb ik in een rekje staan in een kastje ..

22-12-2009, 20:54

Citaat door flippie:
De schoenen die ik het meeste draag doe ik in de schoenenkast. Andere schoenen die ik maar af en toe draag bewaar ik altijd in de doos waarin de schoenen zaten toen ik die kocht.


en zet je dan met doos en al in de kast of..?

22-12-2009, 20:55

Citaat door AyourInou.:
Ik heb de gangkast van mijn vader mogen inpikken! En de rest zitten nog in dozen, is handiger dan het overal tegenkomen en zoeken. Raak ik geirriteerd door namelijk. De meeste die ik aandoe, heb ik in een rekje staan in een kastje ..



jij hebt er ook veel zo te zien.. hahaha

wat voor een rekje is dat dan?

22-12-2009, 21:02

Citaat door zina_dinaaa:
jij hebt er ook veel zo te zien.. hahaha

wat voor een rekje is dat dan?


Het rekje heeft mijn vader voor me gemaakt in zijn vrije tijd, en had de opmetingen gemaakt etc. en schoof het er zo in Mijn vader buigt zijn hoofd nog altijd als hij er weer een doos bij ziet komen ..

22-12-2009, 21:18

Citaat door AyourInou.:
Het rekje heeft mijn vader voor me gemaakt in zijn vrije tijd, en had de opmetingen gemaakt etc. en schoof het er zo in Mijn vader buigt zijn hoofd nog altijd als hij er weer een doos bij ziet komen ..



dat is wel makkelijk, zo'n vader..

Maar mijn schoenen liggen hier nog steeds te rotten! Wat moet ik toch doen????

22-12-2009, 21:23

Citaat door zina_dinaaa:
dat is wel makkelijk, zo'n vader..

Maar mijn schoenen liggen hier nog steeds te rotten! Wat moet ik toch doen????


Misschien van die opvouwbare dozen met Barokversieringen bij de Praxis. Uitvouwen en je schoen erin doen per 2 paar of 2 en dan lekker in dat hoekje doen. Etiketten eraan, die je dacht ik erbij krijgt en dan weet je welke erin zitten per kleur etc.

22-12-2009, 21:31



Citaat door AyourInou.:
Misschien van die opvouwbare dozen met Barokversieringen bij de Praxis. Uitvouwen en je schoen erin doen per 2 paar of 2 en dan lekker in dat hoekje doen. Etiketten eraan, die je dacht ik erbij krijgt en dan weet je welke erin zitten per kleur etc.



ja maar ik heb er echt veel joh.. dan krijg ik echt misschien een stuk of 14 dozen, en ik heb ook laarzen, die nemen ook veel plaats in beslag.. en ik wil ze ook niet wegdoen!

22-12-2009, 21:39

Citaat door zina_dinaaa:
ja maar ik heb er echt veel joh.. dan krijg ik echt misschien een stuk of 14 dozen, en ik heb ook laarzen, die nemen ook veel plaats in beslag.. en ik wil ze ook niet wegdoen!


Misschien kijken of er ergens plek is in je kamer voor een kast, enkel met vakken om daar die dozen in te doen etc. of kijken of ze op de zolder kwijt kunnen?

22-12-2009, 21:50

Citaat door AyourInou.:
Misschien kijken of er ergens plek is in je kamer voor een kast, enkel met vakken om daar die dozen in te doen etc. of kijken of ze op de zolder kwijt kunnen?



moet ik toch ff goed nadenken hoe ik dat ga doen..?? ik wil iets apparts waar ik ze leuk kan opbergen..

nee ik heb geen zolder..

Pagina's : [1] 2