Bekijk volle/desktop versie : Hij wil dat ik haar bel.. maar ik wil het niet.



22-12-2009, 19:00
[ Een jongen met wie ik goed kan opschieten heeft mij gevraagd een meisje voor hem te bellen en haar te vertellen dat hij al een vriendin heeft en dat ze hem niet meer moet lastig vallen. Dat wil hij omdat hij dat meisje niet leuk vind en zij bij hem blijft plakken ze heeft het 24/7 over trouwen en over de kinderen later. Hij is haar echt zat en wil nu op deze manier van haar af. Alleen ik kan haar niet bellen en tegen haar lopen liegen, ik kan het gewoon niet. Ik weet dat ik haar dan echt pijn ga doen (ik ken haar niet persoonlijk) en dat gun ik haar niet. Maar het is ook zielig voor haar, als zij nu denkt dat hij haar wel leuk vind en hoop heeft. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, hij smeekt mij haar te bellen maar ik heb het gevoel dan dat ik opstook tussen hun. Mohiem het voelt niet goed, dat meisje pijn te doen. ]


Wat zouden jullie doen?

22-12-2009, 19:06



Citaat door hallallove:
Hem vertellen dat hij zich als een man moet gedragen en de boodschap zelf moet overbrengen!


Heb ik tig keer gedaan, ik hem hem duidelijk gemaakt hoe ik erover denk. Maar hij blijft me maar smeken om het te doen!

22-12-2009, 19:08

Citaat door miss_ma3arba:
[ Een jongen met wie ik goed kan opschieten heeft mij gevraagd een meisje voor hem te bellen en haar te vertellen dat hij al een vriendin heeft en dat ze hem niet meer moet lastig vallen. Dat wil hij omdat hij dat meisje niet leuk vind en zij bij hem blijft plakken ze heeft het 24/7 over trouwen en over de kinderen later. Hij is haar echt zat en wil nu op deze manier van haar af. Alleen ik kan haar niet bellen en tegen haar lopen liegen, ik kan het gewoon niet. Ik weet dat ik haar dan echt pijn ga doen (ik ken haar niet persoonlijk) en dat gun ik haar niet. Maar het is ook zielig voor haar, als zij nu denkt dat hij haar wel leuk vind en hoop heeft. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, hij smeekt mij haar te bellen maar ik heb het gevoel dan dat ik opstook tussen hun. Mohiem het voelt niet goed, dat meisje pijn te doen. ]


Wat zouden jullie doen?

Flik nooit iets bij een ander , wat je jezelf ook nooit zal toewensen.

Hij heeft haar de kans gegeven om een gesprek aan te gaan hij moet het haar duidelijk uitleggen hoe moeilijk en lastig het ook voor hem is , hij moet gewoon direct zijn en haar vertellen en bewijzen hoe en wat.

22-12-2009, 19:10
bel gwn voor hem

22-12-2009, 19:11



Citaat door hallallove:
Als je het niet wil vooral bij jouw standpunt blijven. Ewa safie, deze 'man' maakt van zijn probleem jouw probleem. Ik vind dat echt laf van hem.


Ja, vind ik ook. Hij vind het vies als het het zelf doet.


Citaat door Keilandtje:
Flik nooit iets bij een ander , wat je jezelf ook nooit zal toewensen.

Hij heeft haar de kans gegeven om een gesprek aan te gaan hij moet het haar duidelijk uitleggen hoe moeilijk en lastig het ook voor hem is , hij moet gewoon direct zijn en haar vertellen en bewijzen hoe en wat.


Ja, daarom ik zou het zo erg vinden als iemand dat bij mij zou doen vandaar dat ik het niet wil doen.

Dankje wel, je hebt gelijk

22-12-2009, 19:13

Citaat door miss_ma3arba:
Ja, vind ik ook. Hij vind het vies als het het zelf doet.



Ja, daarom ik zou het zo erg vinden als iemand dat bij mij zou doen vandaar dat ik het niet wil doen.

Dankje wel, je hebt gelijk

Daarom zo moet je denken , het is heel gemakkelijk om dingen te doen maar beter eerst nadenken en dan pas doen.

Leg het die jongen uit hoe jij erover denkt en hij moet daar begrip voor tonen en geef hem tips dat hij die meid het goed uitlegt zodat ze het uiteindelijk inshallah zal begrijpen.

22-12-2009, 19:16

Citaat door miss_ma3arba:
[ Een jongen met wie ik goed kan opschieten heeft mij gevraagd een meisje voor hem te bellen en haar te vertellen dat hij al een vriendin heeft en dat ze hem niet meer moet lastig vallen. Dat wil hij omdat hij dat meisje niet leuk vind en zij bij hem blijft plakken ze heeft het 24/7 over trouwen en over de kinderen later. Hij is haar echt zat en wil nu op deze manier van haar af. Alleen ik kan haar niet bellen en tegen haar lopen liegen, ik kan het gewoon niet. Ik weet dat ik haar dan echt pijn ga doen (ik ken haar niet persoonlijk) en dat gun ik haar niet. Maar het is ook zielig voor haar, als zij nu denkt dat hij haar wel leuk vind en hoop heeft. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, hij smeekt mij haar te bellen maar ik heb het gevoel dan dat ik opstook tussen hun. Mohiem het voelt niet goed, dat meisje pijn te doen. ]


Wat zouden jullie doen?



verhalenrubriek >>

22-12-2009, 19:17

Citaat door miss_ma3arba:
Heb ik tig keer gedaan, ik hem hem duidelijk gemaakt hoe ik erover denk. Maar hij blijft me maar smeken om het te doen!


Neeeeeee, niet doen!!

Echt een lafaard.

22-12-2009, 19:17
Als hij het zo graag wilt, moet je t gewoon doen.. het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer.. Dat hij haar dus niet wilt.

22-12-2009, 19:20
dit is echt typisch iets jongens he heb ik gemerkt.

mannen die zijn nooit eerlijk, als ze een meid niet leuk vinden of ze liegen tegen haar door te zeggen ik bel je nog wel maar bellen dan vervolgens nooit meer. ze zeggen dan nog wel ja ik vind je leuk wanneer die meid belt terwijl dat eigenlijk niet zo is

Nooit is er een jongen die gewoon eerlijk zegt nee sorry ik zie dit niet zitten


22-12-2009, 19:20

Citaat door Keilandtje:
Daarom zo moet je denken , het is heel gemakkelijk om dingen te doen maar beter eerst nadenken en dan pas doen.

Leg het die jongen uit hoe jij erover denkt en hij moet daar begrip voor tonen en geef hem tips dat hij die meid het goed uitlegt zodat ze het uiteindelijk inshallah zal begrijpen.


Ja, het eerste wat me te binnen schoot toen hij het zei was Neee dat kan ik haar niet aandoen.

Ik zal het weer proberen, Insha'Allah dat hij het nu wel begrijpt.


Citaat door karim_be:
verhalenrubriek >>
Rode kruisje, rechtsboven >>


Citaat door Rebelss:
Neeeeeee, niet doen!!

Echt een lafaard.


Vind ik nou dus ook en heb ik ook gezegd!


Citaat door MOCRO_BLONDA:
Als hij het zo graag wilt, moet je t gewoon doen.. het komt uiteindelijk toch op hetzelfde neer.. Dat hij haar dus niet wilt.


Het lijkt alsof hij niet durft

22-12-2009, 19:21
Wat een slappeling zeg, ik zou dat echt niet doen, straks krijg jij er gezeik mee.

22-12-2009, 19:23



Citaat door -Sssarah-:
dit is echt typisch iets jongens he heb ik gemerkt.

mannen die zijn nooit eerlijk, als ze een meid niet leuk vinden of ze liegen tegen haar door te zeggen ik bel je nog wel maar bellen dan vervolgens nooit meer. ze zeggen dan nog wel ja ik vind je leuk wanneer die meid belt terwijl dat eigenlijk niet zo is

Nooit is er een jongen die gewoon eerlijk zegt nee sorry ik zie dit niet zitten



Ja ik zit ook net in zo'n periode dat ik niet weet wat die jongen van mij wilt. En ik weet hoe dat voelt, dat kan ik haar gewoon niet aandoen.

En zeg nooit, nooit. Ik geloof er nog in dat die jongens bestaan!

22-12-2009, 19:28

Citaat door -Sssarah-:
dit is echt typisch iets jongens he heb ik gemerkt.

mannen die zijn nooit eerlijk, als ze een meid niet leuk vinden of ze liegen tegen haar door te zeggen ik bel je nog wel maar bellen dan vervolgens nooit meer. ze zeggen dan nog wel ja ik vind je leuk wanneer die meid belt terwijl dat eigenlijk niet zo is

Nooit is er een jongen die gewoon eerlijk zegt nee sorry ik zie dit niet zitten



Dat klopt inderdaad.