Bekijk volle/desktop versie : tchoro



21-12-2009, 23:57
hallo,wie heeft er voor mIJ recept van tchoro aub???

22-12-2009, 15:11


Het recept van de spaanse churros:

Half liter water
60 g boter
eenbeetje zout
5 lepels suiker
500gr bloem
3 eiren

De bereiding:
Het water met de boter, het zout,en suiker in de pan aan de kook brengen dan de pan van het vuur nemen het gezeefde bloem toevoegen en goed roeren pan terug op en laag vuurtje zetten en blijven roeren tot een witte laag op de bodem zichtbaar word.
de pan van het vuur nemen en laten afkoelen .
daarna de eiren 1voor 1 goed door roeren en blijven roeren tot het door het beslag is op genomen.
een pan met olie verhiten en het beslag in een spuitzak zetten met een middelmatige stervormige spuitmond.
als de olie goed heet is spuit je het beslag in de olie ongeveer 8cm lange staafjes en mooi goud/bruin bakken daarna op keuken papier goed uitlaten lekken.
en je kan het bestrooien met poeder suiker of dompelen in warme chocolade.
ik hoor van jullie of het jullie gelukt is of niet.

Recept is van KP

22-12-2009, 20:06
wie heeft er voor mij en makelijk rechept van choro?

22-12-2009, 20:06
wie heeft er voor mij en makelijk rechept van choro?

22-12-2009, 20:15


Meid het recept dat Elfjes plaatst is het recept van churros ik denk dat je de naam verkeerd schrijft, er bestaat geen makkelijk recept dan hierboven, ze zijn allemaal omtrent zelfde.

22-12-2009, 20:17
euh er bestaan ng anderen hééé

23-12-2009, 16:40

Citaat door elfjes:
Het recept van de spaanse churros:

Half liter water
60 g boter
eenbeetje zout
5 lepels suiker
500gr bloem
3 eiren

De bereiding:
Het water met de boter, het zout,en suiker in de pan aan de kook brengen dan de pan van het vuur nemen het gezeefde bloem toevoegen en goed roeren pan terug op en laag vuurtje zetten en blijven roeren tot een witte laag op de bodem zichtbaar word.
de pan van het vuur nemen en laten afkoelen .
daarna de eiren 1voor 1 goed door roeren en blijven roeren tot het door het beslag is op genomen.
een pan met olie verhiten en het beslag in een spuitzak zetten met een middelmatige stervormige spuitmond.
als de olie goed heet is spuit je het beslag in de olie ongeveer 8cm lange staafjes en mooi goud/bruin bakken daarna op keuken papier goed uitlaten lekken.
en je kan het bestrooien met poeder suiker of dompelen in warme chocolade.
ik hoor van jullie of het jullie gelukt is of niet.

Recept is van KP



shokran meid