Bekijk volle/desktop versie : Bussen rijden niet!



Pagina's : [1] 2

21-12-2009, 07:07
Ik stond net bij de bushalte, moet vandaag namelijk werken.
Er stonden ongeveer 40 mensen..en toen kreeg ik te horen dat de eerste mensen er al vanaf half 6 stonden en dat er nog geen enkele bus heeft gereden. Ik ben op mijn tel. direct op het internet gaan kijken en zag op de site van arriva dat er geen bussen reden. Nu zit ik weer thuis...ik ga rond 8 uur mijn leidinggevende bellen dat ik een uur in de kou heb gestaan en dat er geen bussen rijden..

21-12-2009, 07:54



Citaat door Vaisala:
Ik stond net bij de bushalte, moet vandaag namelijk werken.
Er stonden ongeveer 40 mensen..en toen kreeg ik te horen dat de eerste mensen er al vanaf half 6 stonden en dat er nog geen enkele bus heeft gereden. Ik ben op mijn tel. direct op het internet gaan kijken en zag op de site van arriva dat er geen bussen reden. Nu zit ik weer thuis...ik ga rond 8 uur mijn leidinggevende bellen dat ik een uur in de kou heb gestaan en dat er geen bussen rijden..


Ooh wat zielig voor je, ik heb het geluk dat mijn zus mij opbelde met de mededeling dat de bussen niet rijden.
Ik heb al gebeld naar werk, als het me gaat lukken ga ik alsnog. En anders blijf ik lekker thuis.

21-12-2009, 07:59

Citaat door Bandoline:
Ooh wat zielig voor je, ik heb het geluk dat mijn zus mij opbelde met de mededeling dat de bussen niet rijden.
Ik heb al gebeld naar werk, als het me gaat lukken ga ik alsnog. En anders blijf ik lekker thuis.

hier precies hetzelfde

21-12-2009, 08:02

Citaat door koraaltje:
hier precies hetzelfde


Ik wilde gewoon gaan werken, en had me al helemaal klaar gemaakt.
En toen ging de telefoon over.

21-12-2009, 08:05



Citaat door Bandoline:
Ik wilde gewoon gaan werken, en had me al helemaal klaar gemaakt.
En toen ging de telefoon over.

ik stond aangekleed en al buiten! kom de buurvrouw tegen, ze vertelde dat er geen bussen rijden en dat ze al ruim een uur buiten stond!
Ik weer snel terug naar binnen

21-12-2009, 08:08

Citaat door koraaltje:
ik stond aangekleed en al buiten! kom de buurvrouw tegen, ze vertelde dat er geen bussen rijden en dat ze al ruim een uur buiten stond!
Ik weer snel terug naar binnen



Je hebt gelijk!
Wat komt het ineens goed uit dat ik geen auto meer heb hihi.

21-12-2009, 08:08
mensen in utrecht ook nog.
Ging om 7 uur na de begin halte maar helemala niks. Heb net GVU gebeld en hun zeiden geen bussen. Sommige mensen gingen lopen na station dat is een dikke uur lopen in deze sneeuw.. Bel nu ook na werk

21-12-2009, 08:09
als de economie van nederland, nu niet kapot neervalt dan weet ik het ook niet

21-12-2009, 08:09
Ik heb ook een tijdje gewacht in de kou.

Toen heb ik de auto maar gepakt.
Was om 7 uur al op het werk....

21-12-2009, 08:10

Citaat door stille_2006:
mensen in utrecht ook nog.
Ging om 7 uur na de begin halte maar helemala niks. Heb net GVU gebeld en hun zeiden geen bussen. Sommige mensen gingen lopen na station dat is een dikke uur lopen in deze sneeuw.. Bel nu ook na werk
Klopt stadsbussen in utrecht rijden niet. De trams wel, maar sommige streekbussen rijden ook niet.
Ik ben benieuwd of de streekbussen naar nieuwegein gaan rijden, moet daar zijn namelijk.
BALEN..

21-12-2009, 08:13

Citaat door Bandoline:
Je hebt gelijk!
Wat komt het ineens goed uit dat ik geen auto meer heb hihi.

toevallig had ik mijn auto een paar weken terug verkocht en zoek nu een andere! gisteren baalde ik zo erg dat ik geen auto hen en mijn man heeft met zijn auto ongeluk gehad
maar vandaag vind ik het weer totaal niet erg

21-12-2009, 08:17

Citaat door koraaltje:
toevallig had ik mijn auto een paar weken terug verkocht en zoek nu een andere! gisteren baalde ik zo erg dat ik geen auto hen en mijn man heeft met zijn auto ongeluk gehad
maar vandaag vind ik het weer totaal niet erg



Soms moeten dingen gewoon zo zijn.
Ik begrijp best dat je het vandaag helemaal niet erg vind.

21-12-2009, 08:34


Ik vind het wel heerlijk zo. Ik word straks opgehaald heb tegen em vriendin gezegd doe lekker rustig die hollanders wachten. Nu lekker relax ontbijten. Weten jullie hoe het zit met vliegverkeer uit marokko?
Me ma komt vanavond als het allemaal meezit

21-12-2009, 08:45
Ik kom net ook weer binnen, heb een dik 3 kwartier gewacht--> geen bus/geen fiets en aan lopen waag ik me niet..heb gebeld naar het werk blijf lekker thuis! Alleen nu baal ik dat ik nog heerlijk in mijn bedje had kunnen liggen.

21-12-2009, 08:45
ik zit nu in 'n bus van Arriva.. langzaam, maar rijd gelukkig wel

Pagina's : [1] 2