Bekijk volle/desktop versie : De Dames van tegenwoordig kleden je met de ogen uit!!



Pagina's : [1] 2 3

26-11-2002, 14:28
Hallo allemaal!!

Wat ik merk is dat de dames van tegenwoordig op steeds jongere leeftijd met de jongens bezighouden, en zelf het initiatief nemen!!

En de methoden die daarbij toegepast worden overtreffen iedere man zijn verbazing!!
Ze kijken je zo diep in de ogen aan dat je zelf eerder verlegen word dan de dames zelf!!
Herkennen jullie dit??

26-11-2002, 14:29


ZEGT DE CASANOVA....

26-11-2002, 14:30

Citaat:
Origineel gepost door casanova_hsij
Hallo allemaal!!

Wat ik merk is dat de dames van tegenwoordig op steeds jongere leeftijd met de jongens bezighouden, en zelf het initiatief nemen!!

En de methoden die daarbij toegepast worden overtreffen iedere man zijn verbazing!!
Ze kijken je zo diep in de ogen aan dat je zelf eerder verlegen word dan de dames zelf!!
Herkennen jullie dit??
ik weer precies wat je bedoelt...ewa tegenwoordig schamen sommige zich niet meer...


vooral verbaasde ik me in de zomervakantie

26-11-2002, 14:31

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
ZEGT DE CASANOVA....
doe is goed dddddd


maar dat jongens zich niet schaamden wisten we al



xuitzonderingen daargelatenx

26-11-2002, 14:32


whoeoeoe ik herken mezelf erin bij me ex vriendje whatever
jah moeten ze zich maar niet zo sexy gedragen hahaha

26-11-2002, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door casanova_hsij
Hallo allemaal!!

Wat ik merk is dat de dames van tegenwoordig op steeds jongere leeftijd met de jongens bezighouden, en zelf het initiatief nemen!!

En de methoden die daarbij toegepast worden overtreffen iedere man zijn verbazing!!
Ze kijken je zo diep in de ogen aan dat je zelf eerder verlegen word dan de dames zelf!!
Herkennen jullie dit??
Noem is voorbeelden van de methodes die daarbij toegepast worden, want als enig voorbeeld geef je, het kijken.

Sorry dat ik het zeg, maar ze kunnen ook met hele andere bedoelingen naar jou kijken, t hoeft niet perse zo te zijn, dat ze jou proberen te verleiden.

26-11-2002, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
doe is goed dddddd


maar dat jongens zich niet schaamden wisten we al



xuitzonderingen daargelatenx
Hihihhihi


JAh, je hebt of extreem verlegen shuy guyz,

Of de Casanova/player/donjuan's .... deze groep maakt 99% uit van de marokkanen

26-11-2002, 14:34
nou nou, je zou haast medelijden krijgen met jullie mannen, en ze keek je alleen maar aan hmmm..............

26-11-2002, 14:35
Vooral in de boot naar marokko kleden de meiden je uit met hun ogen

26-11-2002, 14:37

Citaat:
Origineel gepost door M@ROCPOWER
Vooral in de boot naar marokko kleden de meiden je uit met hun ogen
Je avatar is naakt....



Is ie ook al uitgekleed door een Marokkaans meisje op de boot naar marokko??

26-11-2002, 14:38

Citaat:
Origineel gepost door casanova_hsij
Hallo allemaal!!

Wat ik merk is dat de dames van tegenwoordig op steeds jongere leeftijd met de jongens bezighouden, en zelf het initiatief nemen!!

En de methoden die daarbij toegepast worden overtreffen iedere man zijn verbazing!!
Ze kijken je zo diep in de ogen aan dat je zelf eerder verlegen word dan de dames zelf!!
Herkennen jullie dit??
Hahhahaha ik herken het niet hoor zal het zelf ook nooit durven.
Maar je hebt gelijk heel veel meiden nemen voortaan maar zelf de stap. Is wel geinig hoor laat hun lol hebben.

26-11-2002, 14:39
Juist jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

Julliw slaan de spijker op zijn kop!!!!!!!!!!!!1

Als zelfs een Casanova verlegen wordt, dan weten jullie wel hoe laat het is dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

of niet????????????????????

26-11-2002, 14:39



Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Je avatar is naakt....



Is ie ook al uitgekleed door een Marokkaans meisje op de boot naar marokko??
als je goed kijkt dan zie je dat mijn avatar niet volledig naakt is en ja hij is uitgekleed door de meiden op de boot

26-11-2002, 16:34

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Hihihhihi


JAh, je hebt of extreem verlegen shuy guyz,

Of de Casanova/player/donjuan's .... deze groep maakt 99% uit van de marokkanen
Hhahahahaah helemaal mee eens

26-11-2002, 16:45
met andere woorden ........


de meiden zijn de grootste players...
en casanova is verliefd... en wil niet dat een meid hem overtreft .. want normaal kleed hij meiden uit met zijn schele oog!! maar dat gaat een beetje moeilijk als een meid voor is

Pagina's : [1] 2 3