Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Wie Wilt Er Met Mji Afvallen??



20-12-2009, 11:29
dames,
Wie wilt er met mij afvallen en dan meen ik het echt echt dit keer, k zeg nu al een jaar lang dat ik zo graaaaaaaaaaaaaaag wil afvallan(wat zeg ik 2 jaar lang)
Ik MOET gewoon zo ie zo eerst 8 kilo kwijt(ik weeg nu 68 kilo)
en ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag naar de 60 kilo gaan.
Wie is er vaak online?? en kan het elke dag met mij bespreken????
Kom op dames, walah ik wiol het zo graag mensen zeggen altijd tegen mij j ja je zget het wel vaak, maar nu wil ik het egt laten zien dat ik daadwerkeljik egt afval.
Dus dames die ook al heel lang zeggen k wil afvallen maar, er nog nooit van zjn gekomen, kom op laten we op msn elkaar stimuleren en elkaar beloven.
Als mij die 8 kilo lukt dan wil ik weer 5 kilo kwijt maar, laten we eerst beginnen bij het begin.

20-12-2009, 12:57


heeeej

jaaah ik wil ook afvalllen

maar niks helpt bij mij
ik wou pillen doen maar ik twijfel

20-12-2009, 13:11
Ik wil ook afvallen ahahah
Nou meid begin jij me maar te stimuleren

20-12-2009, 15:12
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2351983

genoeg motivatie en genoeg mensen online elke dag

21-12-2009, 23:32


Nou ik ben al een weekje bezig met niet snoepen en ben al 900gr afgevallen.
Morgen insha Allah begin ik ook met sporten.

Dus hier weer een aanmelding

23-12-2009, 23:32
Insha Allah wil ik morgen ook beginnen.
Ik wil zeker 15 kg kwijt.

26-12-2009, 14:12

Citaat door onbeken_22:
dames,
Wie wilt er met mij afvallen en dan meen ik het echt echt dit keer, k zeg nu al een jaar lang dat ik zo graaaaaaaaaaaaaaag wil afvallan(wat zeg ik 2 jaar lang)
Ik MOET gewoon zo ie zo eerst 8 kilo kwijt(ik weeg nu 68 kilo)
en ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag naar de 60 kilo gaan.
Wie is er vaak online?? en kan het elke dag met mij bespreken????
Kom op dames, walah ik wiol het zo graag mensen zeggen altijd tegen mij j ja je zget het wel vaak, maar nu wil ik het egt laten zien dat ik daadwerkeljik egt afval.
Dus dames die ook al heel lang zeggen k wil afvallen maar, er nog nooit van zjn gekomen, kom op laten we op msn elkaar stimuleren en elkaar beloven.
Als mij die 8 kilo lukt dan wil ik weer 5 kilo kwijt maar, laten we eerst beginnen bij het begin.



hahha toevallig, ik ben 17 jaar en weeg 66 kilo , ik vind dat fucking veel want in de zomer weegte ik nog 60 kilo.
ik wil heel graag terug naar mij 60 kilo maar het is best wel moeilijke en lastig om het in je eentje te doen.
ik ben vaak online. je kan me nummer krijgen als je online bent dat we het kunnen bespreken.
pm me maar.

Groetjess

26-12-2009, 14:13

Citaat door onbeken_22:
dames,
Wie wilt er met mij afvallen en dan meen ik het echt echt dit keer, k zeg nu al een jaar lang dat ik zo graaaaaaaaaaaaaaag wil afvallan(wat zeg ik 2 jaar lang)
Ik MOET gewoon zo ie zo eerst 8 kilo kwijt(ik weeg nu 68 kilo)
en ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag naar de 60 kilo gaan.
Wie is er vaak online?? en kan het elke dag met mij bespreken????
Kom op dames, walah ik wiol het zo graag mensen zeggen altijd tegen mij j ja je zget het wel vaak, maar nu wil ik het egt laten zien dat ik daadwerkeljik egt afval.
Dus dames die ook al heel lang zeggen k wil afvallen maar, er nog nooit van zjn gekomen, kom op laten we op msn elkaar stimuleren en elkaar beloven.
Als mij die 8 kilo lukt dan wil ik weer 5 kilo kwijt maar, laten we eerst beginnen bij het begin.



hahha toevallig, ik ben 17 jaar en weeg 66 kilo , ik vind dat fucking veel want in de zomer weegte ik nog 60 kilo.
ik wil heel graag terug naar mij 60 kilo maar het is best wel moeilijke en lastig om het in je eentje te doen.
ik ben vaak online. je kan me nummer krijgen als je online bent dat we het kunnen bespreken.
pm me maar.

Groetjess

04-01-2010, 10:57
dames, k ben weer opnieuw begonnen vandaaag, ga vanaf vandaag echt echt afvallen genoeg geweest nu binnen een maand wil ik gewoon 5 kilo kwijt!!! wie o wie doet meee???