Bekijk volle/desktop versie : he is tha one for me.....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-11-2002, 13:44
[B] He is tha one for me[B]



hey was een mooie dag in de zomer van 2000.....zoals gewoonlijk maakte mijn moeder me wakker om boodschappen te doen voor haar bij el bakel(zo ene klein winkeltje je weet wel).....ik stond half slaperig op en liep in me pyama naar beneden het kon me tog nooit intereseren hoe ik er bij liep want bij ons inde buurt liepen tog geen jongens waar je van kan zeggen wow wieeee die is lekker........maar vandaag liep ik net ons appartement uit...Toen ik een jongen zag open die ik nog nooit gezien had hij zag er wel goed uit netjes gekleden enzo maar ik kenden hem niet normaal kenden ik iedereen die bij ons in de burrt liep zelf de kleinste rattje kende ik maar jah....de jongen liep weer door en ik ook want jah wat kan je er van verwachte.....ik liep zo als altijd weer naar de zelfde winkel om de zelfde spullen te halen hij had ze altijd al klaar staan want hij wist gewoon wat wij ieder ochtend nodig hadden was wel grappig....ewa ik stond ff met die gozer van die winkle te praten toen me broertje aan kwam gerend "yasmina yasmina je moet van mama ook nog tide halen"ja ja is goed ga maar weer terug maar wat ik niet wist is dat die jongen ook in die winkeltje stond hij was aan het ontbijte ik had het pas in de gaten toem z'n pockter af ging want hij begon naturlijk in het nederlands te praten ewa jah nada drie jara hadf die gozer eindelijk een pak tide voor me gepakt.... ik daaide me net om toen ik in twee mooie bruine keek..hij knipoogde naar me en ik liep weer door..naar huis eenmaal ontbeten en al die shit ging me bikini aan doen om naar pasarela te gaan jah je weet pasarela was vlakbij me huis en ik hoefde niet ver te lopen.....ik had daar af gesproken met me vriendin atiefa (auatief heet ze eigenlik maar ik noemde hara altijd atiefa).....ik kleede me snel om en gaf me moedre bogs tel een kus doei ma tot straks mat3atalshi a bentie(maakt het niet te laat he dochter) la la madgafsh (nee nee niet bang zijn).....ik liep[ snel door want ik moets heel de sharf nog oplopen en dat was niet egt bepaald ene leuke weg voor een meisje om dara alleen te lopen....eenmaal aan gekomen in pasarela zag ik atiefa al zitten ze had al een stoel voor me betaalt....naar shi 2 uurtje komt er wahd groepje jongens binne gelopen duidelijk AMSTERDAM zeiden ik en atiefa te gelijk en barste uit in lache.....we lachte blijkbaar te hard wnat ze haden ons gehoord en keken onze richting op....ik had het niet eens gemerkt dat ze keken tot dat ik in de twee mooie bruine ogen de zelfde als die van vanorge in el bakel......pssttt atiefa luister dan ik heb van morge wahd lekkere gozer gezien hij was aan het ontbijteai je weet nie hoe lekker hij is nou zei atiefa "een din weet ik wel hij kan niet lekkeder zijn dan die gast dara met die zwarte zwembroek"hahha ik schoot ik de lach dat is hem ook aapie haha en we lache allebei zoals gewoonlijk kreeg ik weer wahd takouk(een tikje mensen die uit tetouan en tanger komen snappe het wel denk) ik moet altijd wel op ene neer lopen ik kan nooit stil blijven zitten.. ik liep ff naar boven naar het teras... ik ging ff chille even naar de zee kijke...als ik iemand hor zegge"Goedemiddag dame mag ik je ff wat vragen"ik draaide me om en zag die jongen wer staan..........


ewa mensen als jullie het leuk vinden moete julie het maar ff zeggen dan schijk ik verder..............
boussa yousra

26-11-2002, 13:47


aaaaaaiiiiiiiiiii, ga verder!! is echt goed. ik wil en moet een vervolg hebben!!!
greets NadorChica

26-11-2002, 13:52
yo nadorchica ik ga straks verder okey speciaal voor jou

26-11-2002, 13:54
gelukkig!! maar ik hoop zo snel mogelijk, want anders kan ik niet slapen!! begin is echt mooi!!
kusjes NC

26-11-2002, 13:58


ewa ik ga zo verder ff wat doen voor me ma okey

26-11-2002, 15:29
HEY YOUSIE..............GOED BEGIN MEID. .............MOOI VERHAAL.........YALLAH VERDER SCHRIJVEN JIJ ............ ANDERS KOM IK JE PERSOONLIJK ACHTER DIE PC ZETTEN........... ....... ..........XXXXXXXXXXXX :blauwkus:

EN EEN DIKKE BOUSSA MOCROGURLY

26-11-2002, 15:44
ben er weer dit schrijf ik special voor nadorchica.......

woon jij niet bij sharf "ja daar woon ik hoeso???"Nee ik zag je vanochtend bij el bakel staan en ik moest je gewoon ff aan spreken o oke en zo begon ze te praten enz.....

Ondertussen bij Atiefa:

ik lag lekker te zonnne toen yasmina weer last kreeg van haar takouk ze moets weer is ff gaan rondlopen haha was wel grappig wnat yasmina heeft egt peper in der reet mar jah ik gig zo als gewoon lijk were door me zonnen want ik wist dat ze weer naar het teras boven zou gaan en over de playa hene kijke en dna weer terug komen is standaart bij haar ik ken haar dara veelste goed voor.....maar dit keer duurde et wel erg alng ze was meer als een uur weg gebl;even dat von ik wel erg lang duuren..dus ikke la s3adi ou we3di nara boven gelopen en ja hoor dar stond samen met een jongen en zal wel weer eens niet wara zijn.....


hey yasie kifesh ik besta ok nog grapte ik .....yasmina keek gelijk om en zag dat ik het was.......ewa atiefa alles flexie sexie zij ik en schoot in de lach wnat atiefa kon het niet hebben als ikz o deed waar jongens bij waren....ewa Yasmina stel je me nog voor aan je nieuwe vriendin oulla??
oww sorry zinna helemal vergeten.....NOu dit is reda(die jongen waar yasmina dus een beetje verliefd op was) en dat daar achter zijn,z'n neven...die met wit zwembroek heet rachid en die ander heet amine.....o aangenaamd kennis met julie te maken... ik keer atiefa heel raar aan want atiefa was nooit zo netjes geweest maar jah ze zal wel een oogje op iemand hebben......
Het was al bijna 5 uur en we moesten weer naar huis om te douche enz want bij ons thuis is het altijd in de wachtrij staan me moeder zegt altijd wie er als eerts komt doucht met warm watter de erst met koud hahaha....daarom zorgde ik dat ik altijd op tijd thuis was zodat ik als eerst kon douche...ey reda ikmoet gaan anders kom ik te laat om te douche hha reda wist alw at ik bedoel en glimlachte liefjes...ewa dan sp reek je ik je vanavond he om half 8 pik ik je op daar zo je weet jah is goed... beslemaa
Ik en atiefa liepen vlug naar beneden om onze tassen te pakken.......we pakte onze spullen en gingen weg.....

ondertussen bij de jongens......
woow rachid zag je die chick die had ik vanaochtend gezien weet je nog toen je em belde haha ow dus dat wa shet wat je me moest verttellen yek haha ja manG ......"Ey reda wie is die ander chick die bij haar was " uhmm ik wete nie man volgens mij gewoon een vriendin denk...."Nou die zag er anders ook niet slecht uit vind ik....haha de jongens palte ook hun spullen an ging weg...ey yo Amina whats up bro waarom zo stil vroeg reda aan hem....ewa jah je wete tog meryem het gaat een beetj moeilijk tussen ons ik wete niet hoe het komt maar jah ik heb vanavond met haar afgesproken we ozuden het gaan uit praten bij die cafetjes bij playa blanca je wet tog is leker rustig kunne we rztig alles uitpratten....ewa ik hoop voor je dat het goed komt.... inshallah

bij Yasmina en Atiefa

Ey atiefa is die Rachid niet iets voor jou nee man egt niet....ewa niet liegen het atiefa wnt ik ken je langer als vandaag ik zag heus wel hoe je naar hem keek met die twinkelde oogjes van je hhaha.....ey je blijft bij slapen he atiefa.. ik wete nie ik heb nis tegen me moeder gezegt ..ewa hierbel haar maar op dan ...en zeg dat je blijft slapen okey.....YESSSSSSSS komt atiefa schreeuwend aan gelopen ik mag slapen wiewwww en ze begint te springen op het bed..ewa dat is dan ook geregeld dan bel ik reda ff op zodat hij rachid mee kan nemen.......saffie



ewa mensen ik moet ff stoppen ff me ma helpen me eten ik ga later wel verder als er nog meer reactie's zijn okey
boussa yousieee

26-11-2002, 15:49
ewa mocro gurly ik heb al een heel stuk verder geschreven hoe stata het met jou verhaal?? ik ga dara nu ff ene kijkje nemen oke
boussa yousra

26-11-2002, 15:55
heey nichie

ga snel verder man en waag 3like niet verder gaan met andere story yekki!!?


thallai zinna zie je strax bij oma...


dikke kusss








je nichie

26-11-2002, 16:05
jah is goed youssie khep ne vervolg geplaatst!!!!!!!!!
boussa yousie

26-11-2002, 18:46
heeeeeeeeeeyzzzzzz Yousef AKA snoopydroopy schapebeertje elhamdka for life yousrita elkamla Yous flous!!!!! Allesh goed oulla?


koullie wash gezellie in duh ALDI yekk?!



Geef toe ik zag je wel sjans hebben met die illegale hur





Jnoenlijk yek?!






















iwa ben nie voor nix joe nichie ehjzzz
































thallai en beter dat je snel verder gaat voor ik je in elkaar ga shlaaan!!!!






























dikke Kousssssssss



Hasnoe

26-11-2002, 19:34
ewa hasna liep jij niet toevallig naast mij met je blikje golden power en speculaas hahha je weet tog maar jah


spreek je later wel saffiie
boush boush Yousef a.k.a snoopydroopy schapenbeertje blabla hahah

26-11-2002, 19:53


yasmina pakte haar telefoon en belde Reda op..."ey reda m,et mij "ey schat alles hout?? met mij wel en met jou??"ja chiletjuhs in de billetjes haha ke dan.."Ey neme die matie van jullie mee okey. ja welke... uhm die Rachid en die andere alfegerijn amine hete ie tog owjah is goed tot zo doeiii.........Ik keek naar atiefa..ze was heel mooi. Ze verfde haar haren al blond sinds ze 13 was ofso en het stoond haar beeldig omdat ze blauwe ogen had... ze keek me met grote ogen aan. 'En ?' ' Iwa ze komen nu..en hij neem die algie mee aight..' ' Okeey dan..hij heeft zo een schattig koppie he vind je niet..' ' ja ja kom kom omkleden heb belangrijkere shit aan me hoofd.. ' We wilden net de deur uit liepen toen die irri stem van me moeder door het huis galmde als een opera. ' Yasmina!!!! a feeyn masha...je bent net thuis..' jah ma ik ga loezoe met atiefa..we gaan naar playa..' ' yek welina nsarra henya!?' ' Ehh ja?' ik keek haar onozel aan. 'El3ayla 3awat rasak!!! 3andake ngie werike...' ' Ja ma ik b en geen twee meer...' atifa ging stuk van het lachen meskina... ' iwa ma bel me maar wagga?' Ze3ma ze kon me bereiken, me beltegoed was allang op..want juh weet
We liepen een stukje de sharf op en even later zag ik de auto van reda aankomen rijden. damn die waggie van hem zag er goed uit, een bmw M3 vers uit de zaak.. Ik keek in de auto en atifa ook..Er zaten maar twee jongens..Rachid en reda.. 'Stap in dames..amino kon niet komen hij moest wat r egelen met zijn chick..' ' Ok dan ..' Ik stapte in en we reden weg..

26-11-2002, 20:16
sangggggg madame doerft!!!!!!


ik verbouw jou w8 maaar troeskeeee?!!?!?!?!?!?!





ehjz ga verde rmet je lazy ass aight...










dikke kussssss




26-11-2002, 20:29
klasse meid!!! en nu willen we vervolgg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6