Bekijk volle/desktop versie : Wat maakt nou iemand slecht....



16-06-2004, 12:30
Als sommige het zo vaak hebben over slecht dames en heren….
Wat vinden jullie nou slecht… Wat kan bij jullie niet door beugel??????
Waar zouden jullie kwaad om worden…
Dat zou ik nou wel eens willen weten…. Want misschien hebben sommige een grote mond!!!
Maar misschien hebben jullie een hart die anders voelt….
Misschien een gedachte die anders denkt…..

Graag een voorbeeld over alles???????

-x- Saliha

16-06-2004, 12:32


Koude pizza bezorgen en warme cola, en dan nog wel tijdens een voetbalwedstrijd.

16-06-2004, 12:42
Nu is iedereen stil

Ze3ma

19-06-2004, 16:16
iedereen in zijn waarde laten hier wordt te vaak gescholden op anderen enzovoorts.zolang je nog hier op deze aardbol leeft kan jou ook hetzelfde overkomen of erger,je kunt ghendicapt worden,heel ziek worden en veel meer.we moet allahdankbaar zijn en anderen die in moeilijkheden verkeren oprecht helpen en met respect,een serieuze site van maken in plaats van elkaar op de huid zitten want ik lees hier te vaak die is een xxxx,hij is een xxxxxx kijk goed naar je zelf want een goede moslim begint bij jezelf en niemand is perfect(gelukkig)alleen allahheeft het recht te oordelen

19-06-2004, 16:30


Ben je echt nieuwsgierig.. Vraag het aan mensen die Topics openen over Stations-h0eren en weet ik wat.. Die weten het vast wel

19-06-2004, 17:00
niemand is perfect

19-06-2004, 17:08

Citaat:
Origineel gepost door eLiZaaR
niemand is perfect
Jij heet zeker "Niemand"

19-06-2004, 17:34
Niemand is doro en door slecht, de mensen die slechte dingen doen, hebben een goede intentie. Misschien niet in onze ogen, maar wel in hun eigen. Iedereen maakt fouten maar dat maakt een persoon niet persee slecht


19-06-2004, 17:39
Als een moslim man/vrouw tegen een andere man/vrouw met elkaar ruzie maken!!!!!!!


of!!!!!!!!!!!!


Als een HEER of DAME voor hun huwlijk al sex hebben gehad!!!!
Duss dit geld niet alleen voor de DAMES maar ook voor de HEREN!!!!!!!!!!



BeyBey


:boogie: :boogie: :boogie:

19-06-2004, 17:47
daar sluit ik bij aan, ik kan er niet tegen wanneer "moslims" al sex hebben voor het huwelijk, wollah ik heb gevoel om iemand dat te kunnen opeten bij wijze van spreke, echt waar dat is wat ik vind van iemand die slecht is

19-06-2004, 17:49
El_cousina :blauwkus:



19-06-2004, 18:03
ik kan er niet tegen als ik mijn vertrouwen in iemand kwijt raak doordat diegene mij iets aan heeft gedaan wat ik niet verw8 had....(wat nogal vaak gebeurd )

ik haat het als mensen dus erg scheinheilig doen

19-06-2004, 18:10



Citaat:
Origineel gepost door Moe
Jij heet zeker "Niemand"
hoe kom je daar nou bij